Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta Helena Petäistö?

Vierailija
10.04.2013 |

Siis tämä MTV3:n Ranskan toimittaja.

Jokin hänen puhetyylissään ja ulkonäössään ym. ärsyttää minua suunnattomasti, ja kun se pärstä tuntuu olevan joka ilta kympin uutisissa.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

77 ei helmiä sioille, kärsä kauas heilimöstä

Vierailija
82/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:05"]

78, he he he, nyt nauratti ;)

[/quote]Tämä on siis osoitus sarkasmista jossa olet hyvä? Kannattanee miettiä kahdesti ennenkuin seuraavan kerran sillä kehuskelee, ihan ystävällisenä neuvona tämä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

73: Oi, miten ihanasti ja tunnelmallisesti kuvailit teeihmisen olemusta! :) T. toinen t-ihminen (jonka pitäisi vielä vähän tsempata noissa teehommissa)

Vierailija
84/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 meidän ajatus menee eri nopeuksilla, joten huumori ei kohtaa. Kiitos ystävällisestä neuvostasi, mihin minä sitä tarvitsisin?

Vierailija
85/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:06"]77 ei helmiä sioille, kärsä kauas heilimöstä
[/quote]

Huikean tuoreita ilmaisuja itseään ylistävältä verbaalilahjakkuudelta.

Vierailija
86/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

88 kiitos kun tuot itse uutta näkökulmaa keskusteluun, tuoreita ovat sinunkin mietteesi

Vierailija
87/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:06"]77 ei helmiä sioille, kärsä kauas heilimöstä [/quote] Huikean tuoreita ilmaisuja itseään ylistävältä verbaalilahjakkuudelta.

[/quote]Taas tuli todistettua: sarkasmi on taitolaji, joku sen hallitsee (88) joku toinen (84) ikäväkseen ei :)

Vierailija
88/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tulikaan mieleen kommentoija 77:sta ja mikä numero hän nyt onkaan ollut aiemmin ketjussa tällainen tuore sanonta: ylpeys käy lankeemuksen edellä

Vierailija
89/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannustan ihmisiä olemaan ihan avoimesti ylpeitä ominaisuuksistaan. Katajainen kansa mielellään painaa alas jis jonkun pää on ylempänä - nämä mies tulee räkänokasta/ joka kuuseen kurottaa/ itku pitkästä ilosta.

Elvistely on eri asia kuin tosiasioiden ääneen lausuminen. Vähänkö minua raapaisee mielipiteenne, helkkari, ei haukku haavaa tee. Mutta miettikääpä josko kokeilisitte ennen kuolemaa olla rohkeasti sitä mitä olette, himmaamatta. Kännissä kyllä jaksatte loistaa ja sössöttää minä se vasta mahtava olen. Huokaus.

Vierailija
90/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaksi, lopettakaas jo tuo keskenään kinaaminen ja toistenne nokittelu, jos teillä ei ole mitään sanottavaa aiheesta, eli Helenasta (tai edes teestä;)!

Vierailija
91/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:13"]

88 kiitos kun tuot itse uutta näkökulmaa keskusteluun, tuoreita ovat sinunkin mietteesi

[/quote]Ainakin ihan omia ajatuksia eikä fraaseja. Ja joo, kuten totesit, tuoreita, toisin kuin sinun vanhat sanonnat, alkuosa jopa parintuhannen vuoden takaa. Viisautta toki sisältää sekin. Tuoreesti kenties yhdistelit aforismejasi, alkuperäinenhän menee: älä heitä helmiä sioille jotta ne ymmärtämättömyydessään eivät talloisi niitä jalkoihinsa. Eli ihmisille jotka eivät tajua jonkun asian hienoutta/arvokkuutta ei kannata niitä asioita tuhlata koska he ymmärätmättömyydesään "polkevat" ne kuin roskan. Tämänhän toki tiesitkin.

Vierailija
92/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muutama ihminen yritti saada sarkasmiesimerkkejä, joita olisivat "ampuneet alas". Ja tuo kommentoija ei lähtenyt leikkiin mukaan. Mutta he eivät pysty puolestaan mitään sarkasmia tuomaan itse esiin, vain haukkumaan. Näin minä ymmärsin keskustelun (ohis)

Vierailija
93/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:47"]

Kerran lähetyksessä oli jotain teknisiä ongelmia, äänet ei kuuluneet ja meni sitten päälle yhtäkkiä. Petäistö mäkätti ja valitti mikkiin tosi negatiivisena, kun luuli että yleisö ei kuule. Kun tajus, että ääni tuleekin ulos muutti sillä sekunnilla puhetyyliään. Tuosta tapauksesta jäi kyllä tosi kielteinen kuva hänestä. Vaikea ihminen kulissien takana.

[/quote]

No eihän kellään voi huono päivä olla töissä tai saa ärsyyntyä jos tekniikka ei pelaa...

Vierailija
94/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:21"]

Hei te kaksi, lopettakaas jo tuo keskenään kinaaminen ja toistenne nokittelu, jos teillä ei ole mitään sanottavaa aiheesta, eli Helenasta (tai edes teestä;)!

[/quote]Meitä on ainakin kolme, kenties useampikin. Mutta olet oikeassa, eihän tämä liity mitenkään Helena Petäistöön. Eikä teehenkään.

Rakastaako joku rooibosta vaikka se ei teetä olekaan mutta ainakin tämä teehullu on heikkona siihen?

Vierailija
95/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko 94 kertoisit kenen vanha sananlasku on kärsä kauas heilimöistä? Jäi niinku vaivaamaan.. ja ettei aiheesta poiketa niin Helena Petäistö sitten ilmeisesti liittyy jotenkin Troijan hevoseen? Puuhevosesta on leikki kaukana.

Vierailija
96/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:25"]

Minusta muutama ihminen yritti saada sarkasmiesimerkkejä, joita olisivat "ampuneet alas". Ja tuo kommentoija ei lähtenyt leikkiin mukaan. Mutta he eivät pysty puolestaan mitään sarkasmia tuomaan itse esiin, vain haukkumaan. Näin minä ymmärsin keskustelun (ohis)

[/quote]Ymmärsit väärin. Jos olisi tullut jotain osuvaa en olisi ampunut alas vaan ihaillut. Mutta nyt tämä reppana ei pystynyt kuin kehumaan vailla näyttöä. Lähti mukaan mutta kyvyt eivät riittäneet.

Oletkohan ohis itse se henkilö ;)

Vierailija
97/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Helena olemme muuten sitä mieltä, että helposti vedetään tee väärään kurkkuun jos keskustellaan aiheesta sarkasmi.

Tässä Helenalle mainitsinkin, että ihmiset pitävät helposti leuhkana jos on nokkela tai on telkkarissa. Helena käski haistattaan pariisin perunat eli pommes frites. Näkisittepä hänet, silmät leiskuu kiukkuisena, ketsuppia jakkupuvulla ja tukka sekaisin. Aika pakkaus!

Vierailija
98/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:36"]

Minä ja Helena olemme muuten sitä mieltä, että helposti vedetään tee väärään kurkkuun jos keskustellaan aiheesta sarkasmi. Tässä Helenalle mainitsinkin, että ihmiset pitävät helposti leuhkana jos on nokkela tai on telkkarissa. Helena käski haistattaan pariisin perunat eli pommes frites. Näkisittepä hänet, silmät leiskuu kiukkuisena, ketsuppia jakkupuvulla ja tukka sekaisin. Aika pakkaus!

[/quote]:D :D :D :D :D

Vierailija
99/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:20"]

Kyllä kannustan ihmisiä olemaan ihan avoimesti ylpeitä ominaisuuksistaan. Katajainen kansa mielellään painaa alas jis jonkun pää on ylempänä - nämä mies tulee räkänokasta/ joka kuuseen kurottaa/ itku pitkästä ilosta. Elvistely on eri asia kuin tosiasioiden ääneen lausuminen. Vähänkö minua raapaisee mielipiteenne, helkkari, ei haukku haavaa tee. Mutta miettikääpä josko kokeilisitte ennen kuolemaa olla rohkeasti sitä mitä olette, himmaamatta. Kännissä kyllä jaksatte loistaa ja sössöttää minä se vasta mahtava olen. Huokaus.

[/quote]

Eli jos olen luonteeltani kateellinen, kyräilevä ja kiukkuinen, niin kannustat minua olemaan sitä kaikkea rohkeasti? No, sanotaan nyt sitten ihan suoraan, kun oikein pyydetään, etten ole koskaan pitänyt Helenan raportoinnista. Se sössötys vie huomion itse asialta.

Vierailija
100/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni, ehkä sinun aivosi eivät vain pysyneet esimerkeissä mukana.. Noh, ei ole eka kerta. Tavis ja yksisarvinen ovat eri maailmoista. Öitä, taikapölyä ahtaaseen ajatusmaailmaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi