Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, mitä tekisit jos voittaisit jacpotista 45 milj. euroa?

Vierailija
10.04.2013 |

Toivottavasti menisi useammalle henkilölle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sijoittaisin ja muuten elämä jatkuisi samaa rataa kuin nytkin. Asuntolainan lopun maksaisin pois.

Vierailija
22/32 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyiset ongelmat ainakin loppuisivat siihen. Koska kaikki mun ongelmani johtuvat rahanpuutteesta.

Maailman typerin ihminen on se, joka on keksinyt sanonnan: Ei raha tuo onnea.

No ei varmaan tuokaan, mutta köyhyys sen onnen elämästä vie. Se, kun jokapäivä joutuu vaan ajattelemaan rahanpuutetta, laskuja, työttömyyttä. Sitä että joutuu lasakemaan onko varaa ostaa kahvipaketti, saatana, vai pitääkö jättää ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 21:12"]

Lukekaapa kirja Onnenkoukkuja ja vastailkaa uudestaan sitten ;)

Raha voi särkeä suhteita, se voi tuhota läheisiä ja onnellisiakin suhteita. Sen sijaan rahalla vain harvoin saa tehtyä mitään sellaista hyvää, mikä oikeasti on tärkeää. Saatteko sillä takaisin tärveltyneen terveyden? Saatteko takaisin kuolleen läheisen? Paraneeko välit puolison, lasten, vanhempien tai kenenkään kanssa?

[/quote]

Mä olen nro 23.

Mun mielestä, raha ei ehkä tuokaan onnea niille joilla on jo rahaa tarpeeksi ihan perustoimeentuloon. Joilla on työtä, on velatkin maksettu eikä tarvitse huolehtia huomisesta.

Mulle raha kyllä toisi todella paljon helpotusta.

Ei sillä, että vaihtaisin tuon summan kenenkään läheiseni terveyteen, tai omaani. Tai kävisin vaihtokauppaa kuolemalla.

Tossahan kysyttiin, että SAISIN tuon summan. Ilmaiseksi. Kyllä ottaisin, jos saisin tosta vaan.

Vierailija
24/32 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap palkkaisin yksityisopettajan opettamaan tarpeeksi englantia jotta osaisin kirjoittaa "jackpot" oikein.

Vierailija
25/32 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt niin järkyttävä summa ole. Kiva kattohuoneisto New Yorkista Central Parkin laidalta ja vähän shoppailurahaa. 

Vierailija
26/32 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sijoitussuunnitelman.

Vierailija
27/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanan hintti

Vierailija
28/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin:

3 hitsaus ja työstökonetaitoista

pari yleismiestä

pari elektroniikkainsinööriä

yhden työnjohtaja/assistentin

yhden fyysikon

yhden patentteihin erikoistuneen lakimiehen

yhden markkinointihenkilön

Ja sitten aloittaisin sen josta tulisi uusi Nokia.

Vierailija
29/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin ilmoittaisin että meitä oli kimppa. Minä, 2 lastani, siskoni ja äitini. Summa jakaantuisi jo näin 7 henkilölle. Seuraavaksi odottaisin että raha on tilillä. Sitten  irtisanoutuisin töistä. Ostaisin uuden auton kaikilla herkuilla. Maksaisin asuntolainan pois. Varaisin pitkän matkan. Hoidattaisin hampaani kuntoon.

Aluksi noi, sitten mietittäis mitä vielä.

Vierailija
30/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiöisin rahaa, säätiöiden kautta ohjaisin rahaa lasten ja kouluikäisten vapaa-ajantoimintaan ja koulunkäynnin tukemiseen.Lahjoittaisin rahaa kouluille, jotta oppilaat saavat uudet koulukirjat, askartelutarvikkeet, mieluisan koululuokan ja mieluisan koulunpihan. Lahjoittaisin rahaa myös päiväkodeille askartelutarvikkeisiin, mieluisaan pihaan ja sisätiloihin. Teettäisin vanhemmilleni ja sisaruksilleni uudet talot ja he voisivat joko lunastaa ne itselleen tai maksaa nimellistä vuokraa. Sijoittaisin kiinteistöihin yliopistokaupungeissa. Ostaisin miehelleni uuden tavallisen keskiluokkaisen auton ja itselleni uudet olohuoneen matot ja sängyn. Jatkaisin työelämässä, laittaisin rahaa personal traineriin, tekisin lyhennettyä työpäivää (6h per päivä). Aupair perheen arkea helpottamaan ja kaupunkiasunto Helsingin keskustasta oman perheen tarpeisiin viikonloppujen kulttuuririentoja varten. En maksaisi lainaa pois, sitä on niin vähän.

Vierailija
31/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin säätiön joka auttaa reippaita nuoria elämässä eteenpäin. Asumisessa, koulunkäynnissä ja sosiaalisten tilanteiden hallinnassa.

Nyt apua saa narkkarit ja juopot, mutta kunnon nuoret on väliinputoajia.

Muuten olisin kuin ennenkin, töitä tekisin vähemmän, uskaltaisin palkata työntekijän avukseni. Matkustaisin ja tekisin hyvää ruokaa.

Palkkaisin vanhemmilleni kodinhoitajan, joka vahtisi muistisairasta isääni jotta äitini saisi välillä hengähtää.

Vierailija
32/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustaisin säätiön joka auttaa reippaita nuoria elämässä eteenpäin. Asumisessa, koulunkäynnissä ja sosiaalisten tilanteiden hallinnassa.

Nyt apua saa narkkarit ja juopot, mutta kunnon nuoret on väliinputoajia.

Muuten olisin kuin ennenkin, töitä tekisin vähemmän, uskaltaisin palkata työntekijän avukseni. Matkustaisin ja tekisin hyvää ruokaa.

Palkkaisin vanhemmilleni kodinhoitajan, joka vahtisi muistisairasta isääni jotta äitini saisi välillä hengähtää.

Kuinka paljon antaisit henkilöille jotka vastustavat haitta maahanmuuttoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan