Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet ihmisestä jonka

Vierailija
23.04.2013 |

Silmät karsastaa? Onko hankala keskustella? Pidätkö jotenkin tyhmänä? Itse kärsin karsastuksesta. Muuten olen mielestäni ihan nätti mut ärsyttää sanonta silmät ovat sielunpeili ym sanonnat. Kukaan koskaan ole kehunut ulkonäköä enkä sitä odotakkaan kuin omalta mieheltäni. Sit jptkut laukoo viisaita et miks et kato tänne yms. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ajattele mitään, ihminen siinä missä muutkin, ainoa ongelma itselläni on, että kumpaan silmään katson... En osaa katsoa silmiin luontevasti, ja siksi pelkään, että tämä toinen ihminen pitää minua idioottina, jota siis varmaan olenkin.

Vierailija
2/7 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen silmähän toimii ns oikein joten miksei voisi katsoa siihen. Yleensä vain toinen "karkaa" mut mulla molemmat tosin ei tietenkään samanaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:52"]

Toinen silmähän toimii ns oikein joten miksei voisi katsoa siihen. Yleensä vain toinen "karkaa" mut mulla molemmat tosin ei tietenkään samanaikaisesti.

[/quote]

Mutta kun tässä tapauksessa molemmat myös karkailee, joten en tiedä, kumpi olis ns normaali mihin tähdätä omaa katsettaan. Ja ei ole niin läheinen ihminen, että uskaltaisin kysyä.

Vierailija
4/7 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti karsastavat ihmiset ei ezes tykkää siitä että suoraan silmiin yritetään katsoa vaikka se kohteliasta onkin. Tälläisissä tapauksissa vaan voi saada toisenkin vaivaantumaan. Minua henk.koht ahdistaa juuri sellaiset tilanteet joissa täytyy katsoa toista. Välttelen aina katsetta ja varmasti annan käytökselläni vääränlaisen kuvan itsestäni. 

Vierailija
5/7 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään sen ihmeempää. Katson silmiin, tai yleensä niiden väliin, jotta en ala seuraamaan karkailevaa silmää. Eiköhän ne henkilöt ole tottuneet kaikenlaiseen. Minusta on kyllä hirveän epäkohteliasta jos ei katso silmiin ollenkaan. Minulla on työkaveri joka karsastaa, ja aluksi huomasinkin että hän välittelee katsomasta päin. Mutta kun ihan normaalisti katson häneen päin jutellessani, olen huomannut että hänkään ei enää aristele sitä.

Vierailija
6/7 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että fiksujakin ihmisiä löytyy :) oon saanut elämäni kuulla miten rinnastetaan kehitysvammaisiin (yhtään heitä väheksymättä). Ei silti kivalle tunnu. Ja naureskelua seläntakana. 

Vierailija
7/7 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut asiaa sen enempää. Varmaan asiaan vaikuttaa, että karsastuksesta kärsivä ihminen on esimieheni josta muutenkin pidän kovasti. En muutenkaan mitenkään lukitse katsettani toisen silmiin, vaan katson yleensä silmiä kohti, heti silmien yläpuolelle tai silmien väliin, niin toiselle ei tule tunne että häntä tuijotetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän