Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vanha mies, joka valehtelet tinderissä ikääsi 10-20 vuotta nuoremmaksi

Vierailija
25.03.2019 |

Miksi teet sen? Kuvasta kuitenkin näkee, että viimeinen käyttöpäivä oli aikoja sitten?
T. Eilen tinderiin liittynyt nainen

Kommentit (182)

181/182 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset isot ikäerot suhteissa alkaa olla historiaa.

Ihmettelen suuresti miten esim.+50v mies voi enää ottaa lisääntymisikäisen naisen ajatuksena, että voi vielä tehdä lapsia tämän kanssa? Ajoista jolloin mies oli lapsen elämässä lähinnä vain tekohetkellä ja kasvatus oli täysin äidin harteilla on kulunut jo vuosikymmeniä. Nykyään ei voi enää ajatella, että mies vain lisääntyy ja on ihan sama näkeekö hän enää lapsensa rippijuhlia. Nykyään miehen kuuluu olla lapsen elämässä, kasvattaa ja kuskata harkkoihin. Kukaan ei voi olla niin itsekäs, että tiedostaen laittaa pienen lapsensa seisomaan arkunsa äärellä.

Tuohan on ihan paskapuhetta. Suuret ikäerot eivät ole mikään muoti-ilmiö koskaan ollutkaan eikä mikään itsetarkoitus, mutta niitä on ollut ja aina tulee olemaan. Julkkikset ja rahamiehet ovat hyvänä esimerkkinä taviksille. Ikä ei ole vain numeroita vaan myöskin sukupolvien välisiä näkemyseroja ja vanhuuden vaivoja, mutta siitä huolimatta eräs työkaverini jätti nelikymppisenä samanikäisen miehensä ja löi hynttyyt yhteen yli 60-vuotiaan ukkelin kanssa, meni naimisiin ja teki tälle vielä lapsenkin ja kumpikin ovat ihan taviksia.

No tuonkin tarinan mies hyvällä tuurilla hinaa vielä itsensä rollaattorilla rippijuhliin, suuremmalla todennäköisyydellä ei ole enää niinkään hyvässä kunnossa, jopa jo kuollut.

Monet miehet ovat likempänä 70v usein jo hurjan huonossa kunnossa.

Terveysriskit ja se häpeä mikä lapsella näistä tulee, kun isä on muiden lasten papan kanssa saman ikäinen.

Kaikella on aikansa!

45v alkaa olla katto sekä miehellä, että naisella. On ikä muutakin, kun numeroita. Ihminen vanhenee ja myös kuolee vanhuuteen. 

Omat vanhempani kummatkin olivat ikäsuositusten yläpuolella minut saadessani. Äiti 46 ja isäni 56. En häpeää heitä laisinkaan, rakastan ja he rakastavat minua. Mutta on toki totta, että se tuo haasteitakin.

Sairastuin Crohnin tautiin 16-vuotiaana ja minun ei pitänyt olla enää elossa tänäpäivänä. Selvisin vastoin todennäköisyyttä. Ei vanhempien syy, mutta heidän korkea ikä edesautti todennäköisyyksissäni sairastua vakavasti. Lisäksi nyt 26-vuotiaana alkavat he olla siinnä iässä (72 ja 86), että eivät enää kykene hoitamaan itse itseään. Se on nuorelle kova paikka. Onneksi on sisaruksia auttamassa, joista vanhin on monen ikäiseni vanhemman ikäinen, nyt jo 48. Nuoruutta minulla ei ole juuri ollut, piti kasvaa vanhaksi liian aikaisin terveen kehityksen näkökuömasta.

Vierailija
182/182 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 50v miestä ihmetyttää suomalaiset naiset, jotka ihan minkä ikäisinä tahansa ja minkä ikäisten miesten kanssa tahansa vehdatessaan eivät millään keinolla kuitenkaan ole onnellisia. Minkä takia?

Minulla on 20v nuorempi vaimo ja ollaan todella onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla