Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vanha mies, joka valehtelet tinderissä ikääsi 10-20 vuotta nuoremmaksi

Vierailija
25.03.2019 |

Miksi teet sen? Kuvasta kuitenkin näkee, että viimeinen käyttöpäivä oli aikoja sitten?
T. Eilen tinderiin liittynyt nainen

Kommentit (182)

Vierailija
41/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotan 25vee kundia ja paikalle tulee 45vee ukko, ei merkitse tippaakaan monta leuanvetoa saa yhdellä kädellä tai että hänellä on iso kestävä muna. Poistun paikalta ja jätän papparaisen miettimään, kannattiko.

Vierailija
42/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni tekee noin ja perustelee sitä sillä, että jos pääsee tutustumaan niin nuorempi nainen voi sitten huomata, että hän ei ole tyypillinen viisikymppinen vaan ikinuori rokkari. Ja toinen syy on tietysti se, että vanhemmat leidit ei kiinnosta eikä halua niiden mummomaisia viestejä edes lukea. Olen varovasti yrittänyt ilmaista, että kun olin parikymppinen tyttö, nelikymppisetkin tuntuivat vanhoilta ja piinaavilta kiinnostuksineen. Ei mene perille, koska tarkoitus ei ole tarjota tytölle mitään, vaan saada nauttia hänen nuoruudestaan. Varokaa näitä, nuoret tytöt. Ei seuraa mitään hyvää näihin epärehellisiin sekaantumisesta.

Voi ei. :D Isäni tekee tuota myös. Tai siis selittää usein, että on "sisältä edelleen 25-vuotias" ja että vetää enemmän leukoja kuin nuoret pojat jotka eivät osaa yhtään mitään. On vähän pokassa pidättelemistä kun kuuntelee noita juttuja.

Olli-syndrooma. Pian ukko flippaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, eikä ole mitään tarvetta liittyäkään. Avasin ketjun koska halusin tietää miten ap määrittelee vanhan miehen. Mun kroppa on siis jo patuiässä näemmä. Onneksi mieli on vielä nuori ja viihdyn ikäisteni seurassa. Jatkakaa rauhassa ja nauttikaa elämästä junnut.

Vierailija
44/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ikääni 15 vuotta lisää jotta vaikuttaisin uskottavalta hopikselta.

Vierailija
45/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kivaa kun treffeille saapui 10 vuotta odotettua vanhempi mies. Ensin luulin että henkilö oli flunssassa kun näytti niin kulahtaneelta ikäisekseen, mutta sitten tunnusti että oli valehdellut ikänsä 10 v alaspäin.

Selityksenä juuri tuo, että on sielultaan nuorempi, eikä halua oman ikäisten tätien kanssa treffeille.

Kiitos...

Vierailija
46/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovin kerran treffit 35-vuotiaan tindermiehen kanssa. Näytti kuvassaan todella vanhalta, mutta omasi eräälle syndroomalle tyypillisiä kasvonpiirteitä, joten ajattelin ettei hän voi sille mitään. Ennen treffejä hoksasin saman miehen toisella sivustolla samalla kuvalla, ikänään 60. Ei siinä kauaa aivot raksuttaneet, että kumpaankohan on valehdellut ikänsä.

Koska treffit oli jo sovittu, menin tietysti paikalle. Kysyin vain, miksi hän on tinderissä melkein puolittanut ikänsä. Sain vastaukseksi jotain ihme jankkausta ja jätin herran jatkamaan treffejänsä keskenään. Terveisiä vaan Espoon hopeaketulle, tiedän ettet ole lopettanut ikähuijaustasi vieläkään.

Vierailija
47/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oon ollut treffeillä jonne tuli yllättäen paljon vanhempi äijä kuin oletin. Olin jotenkin aika järkyttynyt. Mies selitti että jos kertoo olevansa nuorempi, kukaan ei ota yhteyttä.

Väitti olensa 45 mutta oli ainakin 55. Ja varmaan naimisissakin. Jäi inhottava olo...

Hmmm...eikös sen 50-vuotiaan miehen pitänytkin olla maailmankaikkeuden halutuin deitti. 

Vierailija
48/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ainakin loppuu kanssakäyminen välittömästi, kun selviää, että tyyppi on valehdellut ikänsä. Ihan sama kuinka nuoreksi itsensä tuntee, ikä on se mikä on.

Vierailija
49/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset isot ikäerot suhteissa alkaa olla historiaa.

Ihmettelen suuresti miten esim.+50v mies voi enää ottaa lisääntymisikäisen naisen ajatuksena, että voi vielä tehdä lapsia tämän kanssa? Ajoista jolloin mies oli lapsen elämässä lähinnä vain tekohetkellä ja kasvatus oli täysin äidin harteilla on kulunut jo vuosikymmeniä. Nykyään ei voi enää ajatella, että mies vain lisääntyy ja on ihan sama näkeekö hän enää lapsensa rippijuhlia. Nykyään miehen kuuluu olla lapsen elämässä, kasvattaa ja kuskata harkkoihin. Kukaan ei voi olla niin itsekäs, että tiedostaen laittaa pienen lapsensa seisomaan arkunsa äärellä.

Lisäksi nykytutkimuksen valossa tiedetään, että vanhan miehen siittiöt tuottavat riskin niin syntyvän lapsen terveydelle kuin äidinkin terveydelle. Eli alle 35-vuotiaan kannattaa lisääntyä. 

Vierailija
50/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että miehet kuvittelevat näyttävänsä ikäistänsä nuoremmilta. Selittelevät, että  vain naiset vanhenevat. Mutta kun heteronaiset katsovat miehiä ja vertailevat miehiä keskenään. 

Vierailija
51/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelen nyt miehen kanssa, joka on ilmeisesti valehdellut pituutensa. Hän näyttää tosi lyhyeltä ryhmäkuvassa työpaikallaan, muuten on kyllä keskivertoa komeampi mies. 

Vierailija
52/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat on he jotka treffeillä kertoo sitten oikean iän ha suuttuvat kun ei kiinnosta jatkaa, haloo sinne määritellään ne iät sen takia ja kuka haluaa perustaa suhteen valheelle. Tajutkaa tämä miehet

Vierailija
53/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopea se kirjoitti:

Koska mä voin, ja vielä joskus menee läpi :)

Luulet vaan. Olin kerran treffeillä yhden tuollaisen noin 15 vuotta ikänsä valehdelleen kanssa. Olin ihan järkyttynyt. En halunnut tavata uudelleen, mutta en kyllä saanut sanottua oikeaa syytä eli juuri tuota järkyttävää valehtelua. Lisäksi mies oli todella pappa. Kaljuuntuva, isovatsainen papparainen. 

Älä valehtele, minä en ole sinun kanssasi ollut treffeillä. Tuntomerkit sopivat minuun! Mutta kaikki ovat halunneet tavata uudelleen.

Vierailija
54/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, ikä on vain numero

Vierailija
55/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on tinderissä 5v nuorempana. On kyllä hyvännäköinen ikäisekseen ja näin mutta kuitenkin 50+ ukko ja ihan läpipaska luonnehäiriöinen tyyppi. Vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä ja kirjoittaa kun runeberg, niin ei näytä naisia paljon häiritsevän. Mutta lähtökohtaisesti valehtelevassa ihmisessä on yleensä aina jotain pahemminkin vialla, muistakaa se.

Vierailija
56/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki vanhat miehet tekee noin nykyään.

Ne ainakin redditissa uhittelee, että ne tekee sitä niin kauan kuin nuoret naiset yrittää vältellä niitä laittamalla noita ikärajoja.

Kai niillä heittää jotenkin päässä, kun niitä ei kukaan halua.

Veikkaan että melkein kaikki vanhat miehet eivät ole tinderissä.

Vierailija
57/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti miten esim.+50v mies voi enää ottaa lisääntymisikäisen naisen ajatuksena, että voi vielä tehdä lapsia tämän kanssa? Ajoista jolloin mies oli lapsen elämässä lähinnä vain tekohetkellä ja kasvatus oli täysin äidin harteilla on kulunut jo vuosikymmeniä. Nykyään ei voi enää ajatella, että mies vain lisääntyy ja on ihan sama näkeekö hän enää lapsensa rippijuhlia. Nykyään miehen kuuluu olla lapsen elämässä, kasvattaa ja kuskata harkkoihin. Kukaan ei voi olla niin itsekäs, että tiedostaen laittaa pienen lapsensa seisomaan arkunsa äärellä.

Tuohan on ihan paskapuhetta. Suuret ikäerot eivät ole mikään muoti-ilmiö koskaan ollutkaan eikä mikään itsetarkoitus, mutta niitä on ollut ja aina tulee olemaan. Julkkikset ja rahamiehet ovat hyvänä esimerkkinä taviksille. Ikä ei ole vain numeroita vaan myöskin sukupolvien välisiä näkemyseroja ja vanhuuden vaivoja, mutta siitä huolimatta eräs työkaverini jätti nelikymppisenä samanikäisen miehensä ja löi hynttyyt yhteen yli 60-vuotiaan ukkelin kanssa, meni naimisiin ja teki tälle vielä lapsenkin ja kumpikin ovat ihan taviksia.

Vierailija
58/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, ikä on vain numero

Ei ole.

Vierailija
59/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan paskapuhetta. Suuret ikäerot eivät ole mikään muoti-ilmiö koskaan ollutkaan eikä mikään itsetarkoitus, mutta niitä on ollut ja aina tulee olemaan. Julkkikset ja rahamiehet ovat hyvänä esimerkkinä taviksille. Ikä ei ole vain numeroita vaan myöskin sukupolvien välisiä näkemyseroja ja vanhuuden vaivoja, mutta siitä huolimatta eräs työkaverini jätti nelikymppisenä samanikäisen miehensä ja löi hynttyyt yhteen yli 60-vuotiaan ukkelin kanssa, meni naimisiin ja teki tälle vielä lapsenkin ja kumpikin ovat ihan taviksia.

No tuonkin tarinan mies hyvällä tuurilla hinaa vielä itsensä rollaattorilla rippijuhliin, suuremmalla todennäköisyydellä ei ole enää niinkään hyvässä kunnossa, jopa jo kuollut.

Monet miehet ovat likempänä 70v usein jo hurjan huonossa kunnossa.

Terveysriskit ja se häpeä mikä lapsella näistä tulee, kun isä on muiden lasten papan kanssa saman ikäinen.

Kaikella on aikansa!

45v alkaa olla katto sekä miehellä, että naisella. On ikä muutakin, kun numeroita. Ihminen vanhenee ja myös kuolee vanhuuteen. 

Vierailija
60/182 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran isäni kanssa kahvilla ja isä otti kädestäni kiinni lohduttaakseen asiasta, josta en halua enempää avautua. Äkkiä viereisestä pöydästä kuului kuiskaus "onhan tuo ihan komee mutta silti hyi, vanha ukko". Isäni ei kuullut tuota kommenttia tai ei tajunnut minä tokaisin "kyllä mä tästä, ISKÄ" ja pakenin vessaan  kikattamaan. Olin siis tuolloin 31 ja isäni oli 60v.  Olisikohan pitänyt sanoa isälle, että pari nuorempaa naista kutsui sinua ihan komeaksi? :D Että varo vain, äiti !