Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette maksaneet ns. täyden palvelun muutosta? Tai tiedättekö

Vierailija
10.04.2013 |

muuten, missä hinnoissa sellainen liikkuu? Tarkoitan muuttoa, jossa jokin firma pakkaa, siirtää ja purkaa tavarat. Tietysti hinnat vaihtelevat asunnon, tavaramäärän ja paikkakunnan mukaan, mutta kaikki kokemukset kiinnostavat!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Helsingissä kaksion muutto, muuttomatka 8 km, toisessa päässä 5. kerroksen asunto, toisessa 1. kerroksen. Otin muuttopalvelun, jossa viikkoa ennen muuttoa mulle toimitettiin muuttolaatikot, sitten pakkasin niihin tavarat. Muuttopäivänä tuli rekka ja miehet jotka kantoi laatikot ja huonekalut autoon, purkivat myös ne huonekalut joita ei kokonaisena saanut hissillä tai rapusta vietyä, sitten asettelivat uuteen kämppään ohjeideni mukaan ja kokosivat puretut. Ei mennyt kauaa koko muuttoon ja itse sain muuttopäivänä vain istuskella. Hinta noin 600 euroa, minusta oli hintansa arvoista stressitön muutto. Ai niin muuttolaatikot tultiinn hakemaan viikon päästä muutosta vasta eli sain rauhassa purkaa ne.

Vierailija
2/6 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Niemi kantoi ja kuljetti tavarat, eli palkattiin kuski ja kaksi kantajaa. Kolmiosta muutettiin Helsingissä 10 km, hintaa oli 1700 € eikä siis edes täyden palvelun muutto. Kaverilla joku toinen firma ja 100 neliöö, tavaroiden kantaminen ja muuttaminen maksoi Helsingistä Espooseen 2300  €. Nämä molemmat hinnat ovat viime syksyltä.

Vierailija
4/6 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina muutot menny niin, että ite on pakattu tavarat. Sitten on tilattu kaverit paikalle ja hoidettu siirto uuteen asuntoon. Itse sitten taas purettu ja järjestetty tavarat. Muuttolaatikot on vuokrattu, niiden vuokra pääkaupunkiseudulla noin 17 senttiä/ltk/vrk. Kavereitten hinta on ollut muutama laatikko pitsaa ja kaljakori. :)

Ap:n kannattaa pyytää tarjouksia alan firmoista.

http://www.opiskelijamuutot.fi/?gclid=COuv34_5v7YCFeh2cAod1gQALA

Vierailija
5/6 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 14:01"]

Ap:n kannattaa pyytää tarjouksia alan firmoista.

http://www.opiskelijamuutot.fi/?gclid=COuv34_5v7YCFeh2cAod1gQALA

[/quote]

Joo, aion pyytää, mutta kiinnostaa kuulla muiden muutoista. En aio pakata itse muuta kuin ne tavarat, joita tarvitsen matkalla. Aion nimittäin hoidattaa muuton sillä välin kun olen siis itse reissussa. Kamaa on niin paljon, etten yksinkertaisesti jaksa enkä ehdi pakata itse.

Kertokaa toki lisää kaikki muutkin :)

ap

Vierailija
6/6 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi suosittelee jos on pk-seudusta kyse, muuttoliike Forsmania. Me pyysimme tarjouksia muutamasta paikasta, ja esim. tuolla Niemellä olisi ollut lähes tuplahinta siihen verrattuna mitä Forsman tarjosi. Ja oli tosi hyvä palvelu. He mainostavat myös avaimet käteen muuttoja joissa he voivat tehdä jopa siivoukset tarvittaessa molemmissa päissä. Minulla oli heiltä tosin ihan tuo "Pakkausmuutto".

http://www.kuljetusforsman.fi/kotimuutot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi