Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mobiilivarmenne ei aina toimi?

Vierailija
08.03.2024 |

Minulla on kolmena viimepäivinä. telian mobiilivarmenne  lakannut toimimasta. Tänään toimi kerran  ja sitten taas ei. Onko kenelläkään muilla samaa ongelmaa. 

Telialta en saanut vastausta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kerran ladata se uudestaan, piti soittaa pankkiin ku ei toiminu. Eri pankki. 

Vierailija
2/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lakkasi tänään Elisan varmenne toimimasta, yritin  uudelleen 3 kertaa ja sitten se tietenkin  lukittui. Kun lopulta pääsin Elisalle palveluun jonottamalla läpi kuulin, että sim-kortti pitää sen jälkeen vaihtaa kun se on lukittunut. Missään ei tuostakaan ole varoitettu aiemmin. Muistakaa siis tämä. Samalle simille saa asentaa vain yhden varmenteen.

Nyt odotellaan postin kautta varmaan viikko uutta sim-korttia, joka pitää aktivoida taas siihen.

Jos ei toimi, pitäisi kuulemma vain sulkea kaikki ja aloittaa alusta yrittäminen.Tämä oli jo toinen kerta lyhyessä ajassa kun ei toiminut.

Vierailija
4/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein vakuuttunut tästä systeemistä. Ilmeisesti Telialla on nyt joku ongelma tällä hetkellä. Yritin kirjautua kahteenkin eri paikkaan, joihin kirjautuminen menee logosta päätellen Telian systeemien kautta ja kirjautumisyritys keskeytyi lopulta aikakatkaisuun ja taisi siinä joku muukin virheilomoitus yhdellä yrityksellä olla. Mitään viestiä ei omaan puhelimeen asti tullut.

Minulla on Elisan liittymä ja mobiilivarmenne sitä kautta. Ajattelinkin sitten mennä OmaElisan kautta laittamaan vähän palautetta, että mitähän vattua nyt, kun ei systeemit toimi. Sinne kirjautuessa päätin sitten vielä piruuttani kokeilla mobiilivarmenteella, ja yllättäen se sitten toimikin, kun se oli Elisan ylläpitämä kirjautumissysteemi.

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, toimiiko muilla tällä hetkellä semmoiset kirjautumiset, jotka toimivat Telian ylläpitämässä systeemissä.

Vierailija
5/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei muuten toimikaan. Ihan sama havainto kuin edellisellä. Mm. OmaKantaan ei pysty kirjautumaan mobiilivarmenteella, OmaElisaan pystyy. Ensin ei hyväksy PINiä, sitten ei lähetä viestiä ja sitten ei tee mitään vaan Odottamaton häiriö-ilmoitus. 

Ai tämän piti olla uusi luotettava pankkitunnusten korvaaja, kun ei pääse edes viranomaispalveluihin tällä?

Vierailija
6/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla Op mobiilivarmennin ja aina toiminut.

Vierailija
7/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lakkasi tänään Elisan varmenne toimimasta, yritin  uudelleen 3 kertaa ja sitten se tietenkin  lukittui. Kun lopulta pääsin Elisalle palveluun jonottamalla läpi kuulin, että sim-kortti pitää sen jälkeen vaihtaa kun se on lukittunut. Missään ei tuostakaan ole varoitettu aiemmin. Muistakaa siis tämä. Samalle simille saa asentaa vain yhden varmenteen.

Nyt odotellaan postin kautta varmaan viikko uutta sim-korttia, joka pitää aktivoida taas siihen.

Jos ei toimi, pitäisi kuulemma vain sulkea kaikki ja aloittaa alusta yrittäminen.Tämä oli jo toinen kerta lyhyessä ajassa kun ei toiminut.

Mitä simillä oli tän kanssa tekemistä?

Vierailija
8/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilivarmenteessa saattaa esiintyä häiriöitä osalla käyttäjistä

Häiriön alkamisaika: 13.11.2024 17:35:00

Mobiilivarmenteessa saattaa esiintyä häiriöitä osalla käyttäjistä. Tunnistuspyyntö ei tule puhelimeen ja tunnistus keskeytyy lopulta aikakatkaisuun. 

Ongelma on tutkinnassa. 

Pahoittelemme häiriötä.

Vierailija
9/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli häiriötiedote Telian sivulla https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_791258205&lang=…

Että näin luotettava vaihtoehto pankkitunnuksille tämäkin

Vierailija
10/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toiminut, paremmin kuin junan vessa.

Vierailija
11/12 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti kerran ladata se uudestaan, piti soittaa pankkiin ku ei toiminu. Eri pankki. 

Mites mobiilivarmenne pankkiin liittyy? Puhelinliittymäänhän se on yhteydessä.

Vierailija
12/12 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut taas. Piti aktivoida se uudestaan ja sitten toimi yhden kerran jonka jälkeen taas ei toiminut.