Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille: kiihotutko naisesi katsomisesta?

Vierailija
10.04.2013 |

Kysymys on tarkoitettu yli vuoden parisuhteessa eläneille miehille.

Kiihotutko pelkästään katselemalla naistasi, vai tarvitsetko jotain muuta katseltavaa tai ajateltavaa ennen seksiä tai sen aikana? Voiko teoriassa pelkästään naisesi kasvot kiihottaa, vai mitkä ruumiinosat?

Tarvitsetko kosketusta tai muuta stimulaatiota ennen yhdyntää?

Voisitko kiihottua pelkästä kosketuksesta ilman että katsot naista? Onko miehiä jotka välttelevät naisensa katsmista, onko pelkkä naisen kosketus ja mahdollisesti omat ajatukset kiihottavampi vaihtoehto kuin oman naisen katsominen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiihotun, yhteiseloa takana toistakymmentä vuotta, enkä tarvitse muuta mietittävää. Sinänsä ristiriitaista, että joskus tunnen vihaavani samaa ihmistä, mutta sellaista se elämä on.

Vierailija
2/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naisille sitten: Oletko koskaan tai usein tuntenut että mies ei ole läsnä seksin aikana? Onko kenelläkään usein tunnetta että mies kiihottuu jostain ihan muusta ja sitten vain laukeaa sinun kanssasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 11:21"]

Kysymys naisille sitten: Oletko koskaan tai usein tuntenut että mies ei ole läsnä seksin aikana? Onko kenelläkään usein tunnetta että mies kiihottuu jostain ihan muusta ja sitten vain laukeaa sinun kanssasi?

[/quote]

Vastaus tähän toiseen kysymykseen: En ja ei. Ei tunnu siltä ettei olisi läsnä. Katsomme kyllä toisinaan pokea ja haemme siitä vauhtia mutta tuntuu kuitenkin siltä että mies on juuri minun kanssani sillä hetkellä.

Vastaus ekaan kyssäriin vaikka nainen olenkin: Kun olen vähentänyt vaatteita hitaasti sangyn vieressä tai jopa stripannut niin kyllä miehellä on kalu seissyt kivikovana, tiedä sitten....Ja ei halua aina että siihen kosketaan,vaikka useinmiten haluaakin, koska  haluaa kestää pidempään.

Vierailija
4/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin kiihottaa, ei tarvitse edes nähdä. 

Vierailija
5/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin miehelle töihin kuvan itsestäni, siis alasti. Kun hän tuli hakemaan mua töistä niin hänellä oli erikoinen ilme...hänellä oli se kovana ja pakollisten kotihommien jälkeen sain kyytiä, pedissä.

n4

Vierailija
6/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 11:53"]

Lähetin miehelle töihin kuvan itsestäni, siis alasti. Kun hän tuli hakemaan mua töistä niin hänellä oli erikoinen ilme...hänellä oli se kovana ja pakollisten kotihommien jälkeen sain kyytiä, pedissä.

n4

[/quote]

Onnea sulle. Olet varmaan jumalaisen kaunis. Kun minä lähetin joskus kuvia niin mies oli lähinnä nolona. Olen mielestäni kaunis, olen hoikka ja nuori, pidän huolta itsestäni, mies vaan ei kiihotu minusta vaikka sanoo että olen hänestä kaunis. Seksiä on jos jaksan kinuta tarpeeksi mutta en usko että minä olen se jota mies silloin miettii. Enää en todellakaan mitään kuvia lähetä ja miehestä se on varmasti vain hyvä asia. Enkä enää itse pyydä seksiä. En pihtaa mutta en myöskään ole aktiivinen. Se juna meni jo.

Vierailija
7/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun pelkästä katsomisesta juu. Yhdessä nyt kaksi ja puoli vuotta.

Vierailija
8/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 11:53"]

n4

[/quote]

Onnea sulle. Olet varmaan jumalaisen kaunis. Kun minä lähetin joskus kuvia niin mies oli lähinnä nolona. Olen mielestäni kaunis, olen hoikka ja nuori, pidän huolta itsestäni, mies vaan ei kiihotu minusta vaikka sanoo että olen hänestä kaunis. Seksiä on jos jaksan kinuta tarpeeksi mutta en usko että minä olen se jota mies silloin miettii. Enää en todellakaan mitään kuvia lähetä ja miehestä se on varmasti vain hyvä asia. Enkä enää itse pyydä seksiä. En pihtaa mutta en myöskään ole aktiivinen. Se juna meni jo.

[/quote]

Ehe ehe.... en muuten ole IHAN TAVALLINEN vähän rupsahtanutkin, mm vatsanahka on vähän löllykkä tuossa ja muutenkin ja lähentelen viittäkymppiä. Mutta sattuu vaan että mies tykkää minusta kovasti. Naamasta varsinkin olen rupsahtanut joten kauneudesta ei voi puhua. Joillakin miehillä se että rakastaa omaa akkaa tekee sen että himot hyrrää. Tai sitten se on sitä tyyppiä että ihan sama minkälaisen naisvartalon näkee alasti niin heti alkaa seisomaan :)

Juu en tod ole mikään kaunotar(hihittelee täällä itsekseen....)

Vierailija
9/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:21"]

Ehe ehe.... en muuten ole IHAN TAVALLINEN vähän rupsahtanutkin, mm vatsanahka on vähän löllykkä tuossa ja muutenkin ja lähentelen viittäkymppiä. Mutta sattuu vaan että mies tykkää minusta kovasti. Naamasta varsinkin olen rupsahtanut joten kauneudesta ei voi puhua. Joillakin miehillä se että rakastaa omaa akkaa tekee sen että himot hyrrää. Tai sitten se on sitä tyyppiä että ihan sama minkälaisen naisvartalon näkee alasti niin heti alkaa seisomaan :)

Juu en tod ole mikään kaunotar(hihittelee täällä itsekseen....)

[/quote]

Oot tosi onnellisessa asemassa. Kyllä munkin mies rakastaa, ei vaan halua niin paljon kun haluaisin että se haluaisi. En tiedä missä vika. Vaikka kuinka venyttelis pylly paljaana niin ei. Antaa olla sitten.

Vierailija
10/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rupsahtanut keski-ikäinen nainen, mieheni on rupsahtanut, keski-ikäinen mies. Mutta edelleen yli kymmenen avioliittovuoden jälkeen, kun pyllistän miehen edessä tietyllä tavalla, ja puhun tiettyjä tuhmia juttuja (kerron että tarviin sitä ja sitä käsittelyä NYT) niin mies on nanosekunnissa valmis, milloin vain, missä vain. Mieheni haluaisi rakastella vaikka joka päivä kanssani jos se vain olisi hänestä kiinni. Viriilimies ollut aina. Ollaan naureskeltu, että kannattaa nauttia kyydeistä niin kauan kuin niitä saa (ja varmaan kuolinpäiväänsä saakka saa jos merkkejä on seuraaminen)

Vierailija
11/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,tiedän olevani onnellisessa asemassa, kun mieheni halua minua kovasti ja tykkää kaikesta minussa. Joskus olisi kiva että hänellä olisi vain enemmän mielikuvitusta ja uskallusta kokeilla kanssani jotain extraakin. Ja se joskus harmittaa että mieheni ei villiinny pitseistä eikä sex-pukimista,kun itse tykkäisin. 

Toisaalta sekin että tiedän että se haluaa ja tykkää, tekee sen että luotan häneen täysin. En usko että minun koskaan tarvitsee olla huolissani hänen uskollisuudestaan, en vanno mitään, mutta en usko hänen tarvitsevan vierasta.

luulen että sinun miehelläsi on menossa vain joku "kausi". Tai ehkä hänellä on stressiä tai alhaiset testot. 

Vierailija
12/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:37"]

Niin,tiedän olevani onnellisessa asemassa, kun mieheni halua minua kovasti ja tykkää kaikesta minussa. Joskus olisi kiva että hänellä olisi vain enemmän mielikuvitusta ja uskallusta kokeilla kanssani jotain extraakin. Ja se joskus harmittaa että mieheni ei villiinny pitseistä eikä sex-pukimista,kun itse tykkäisin. 

Toisaalta sekin että tiedän että se haluaa ja tykkää, tekee sen että luotan häneen täysin. En usko että minun koskaan tarvitsee olla huolissani hänen uskollisuudestaan, en vanno mitään, mutta en usko hänen tarvitsevan vierasta.

luulen että sinun miehelläsi on menossa vain joku "kausi". Tai ehkä hänellä on stressiä tai alhaiset testot. 

[/quote]

En usko että on kysymys alhaisista testosteronitasoista tms. kun se kuitenkin nopeasti kiihottuu peniksen hieromisesta tai suuseksistä, varsinkin jos en oo itse siinä liian "tyrkyllä" vaan vähän sivussa ettei sen tarvii katsoa mua :( Ehkä sellainen antaa tilaa sitten fantasioida omia juttuja?

Vierailija
13/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on tarkoitettu yli vuoden parisuhteessa eläneille miehille.

Kesällä 19 vuotta yhdessä...

Kiihotutko pelkästään katselemalla naistasi, vai tarvitsetko jotain muuta katseltavaa tai ajateltavaa ennen seksiä tai sen aikana? Voiko teoriassa pelkästään naisesi kasvot kiihottaa, vai mitkä ruumiinosat?

En tarvitse muuta katseltavaa. Kasvot voivat kiihottaa, mutta kyllä se tulee kokonaisvaltaisemmin. 

Tarvitsetko kosketusta tai muuta stimulaatiota ennen yhdyntää?

On se vähintään suotavaa. Siitä on aikaa, kun olisi menty yhdyntään nautiskelematta ensin.

Voisitko kiihottua pelkästä kosketuksesta ilman että katsot naista? Onko miehiä jotka välttelevät naisensa katsmista, onko pelkkä naisen kosketus ja mahdollisesti omat ajatukset kiihottavampi vaihtoehto kuin oman naisen katsominen?

Kiihotun kosketuksesta. Ajatukset ja tilanne ratkaisee. En tosiaankaan välttele katselua. Ajatusten on hyvä synkata tapahtuman kanssa. Ei katselua välttämättä tarvitse, vaan tunne, että molemmat on siinä läsnä.

Vierailija
14/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun naiseni katsomisesta ja tietysti myös koskemisesta. Valitettavasti hän kääntää aina selkänsä suuntaani riisuessaan itsensä. Olen pyytänyt ettei niin tekisi, koska katson häntä mielelläni ja kehun usein hyvännäköiseksi/seksikkääksi. En ole koskaan moittinut hänen ulkonäköään.

Minä taas en saa juuri mitään huomiota seksuaalisesti, vaikka ulkonäköongelmaa ei ole, päinvastoin. Olen treenatun näköinen ja kasvoistakin komea. Pari kertaa viimeisen neljän vuoden aikana hän on kehunut minun näyttävän samalta kuin kalentereissa malleina olevat miehet. Mitään muuta hän ei ole sanonut. Ei käännä katsetta minuun päin, jos olen vähäpukeinen, ei koskettele seksuaalisesti tai tee aloitteita seksiin. Haluaa vain usein halailla ja olla sylissä siliteltävänä, ei mitään seksuaalista. En tunne, että hänellä olisi haluja minua kohtaan ja se on joskus raskasta.

Vierailija
15/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 13:03"]

Kiihotun naiseni katsomisesta ja tietysti myös koskemisesta. Valitettavasti hän kääntää aina selkänsä suuntaani riisuessaan itsensä. Olen pyytänyt ettei niin tekisi, koska katson häntä mielelläni ja kehun usein hyvännäköiseksi/seksikkääksi. En ole koskaan moittinut hänen ulkonäköään.

Minä taas en saa juuri mitään huomiota seksuaalisesti, vaikka ulkonäköongelmaa ei ole, päinvastoin. Olen treenatun näköinen ja kasvoistakin komea. Pari kertaa viimeisen neljän vuoden aikana hän on kehunut minun näyttävän samalta kuin kalentereissa malleina olevat miehet. Mitään muuta hän ei ole sanonut. Ei käännä katsetta minuun päin, jos olen vähäpukeinen, ei koskettele seksuaalisesti tai tee aloitteita seksiin. Haluaa vain usein halailla ja olla sylissä siliteltävänä, ei mitään seksuaalista. En tunne, että hänellä olisi haluja minua kohtaan ja se on joskus raskasta.

[/quote]

Meilläkin hellyyttä riittää, mutta se mitä kaipaan olisi kiihkeys ja se että mies oikeasti hillittömästi ja fyysisesti haluaisi MINUA, ei pelkkää seksiä. Itse haluan miestäni ja mulla oli ennen tapana näyttää se kosketuksilla, katseilla, sanoilla ja teoilla, mutta ei vaan jaksa enää kun en saa tarpeeksi vastaan.

Vierailija
16/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut tuon itseni näyttäminen ongelma, ja olen joutunut opettelemaan sitä. Olen joutunut opettelemaan sitä että luotan siihen että olen mieheni mielestä haluttava. Oma usko siihen on ollut toisinaan koetuksella. Tuo kuva on hauska juttu, ei ole läheskään niin paha ottaa kuva itsestä ja lähettää kuin livenä riisua. No nyt kuitenkin olen paaaaaljon rohkeampi ja mies nauttii näköaloista. kyllä muakin aluksi nolotti,vaikka yhdessä ollaan oltu 13v.

Se 9 kuvan lähettelijä ja strippaaja

Vierailija
17/17 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo mitään ongelmaa pyllistellä miehelleni, päin vastoin, oon nykyään opettelemalla opetellut käyttämään peittäviä yöpukuja ja olemaan vähemmän iltaisin alasti kotona, etten olisi miehelle liian "helppo". Harmittaa ettei mies ikinä kommentoi mitään tuollaista että nauttisi näkymistä tms. mikä taas itseäni kiihottaisi ja tekisi onnelliseksi. Olen oikeasti valmis tekemään melkein mitä vaan tankotanssia tai strippausta että mies näkisi mut kiihottavana. Tosiasia on ettei seksiä ole niin usein kun haluaisin, ja kun sitä on niin mies ei osoita että minulla on mitään osuutta kiihottumisvaiheeseen paitsi se mainitsemani peniksen hierominen tai suuseksin antaminen.