Mitäs luulet...mahdanko olla fiksu kun olen asunut ulkomailla
ja vieläpä nuorella iällä.Olenko tavallista suomalaista avarakatseimempi? Mitäs luulet.Töttöröö sinnekin!
Kommentit (6)
Joo toki. Ja mä vasta fiksu olen koska olen syntynyt ulkomailla. Tähän liittyy monia etuja kuten pettämätön luontainen tyylitaju ja sivistyneisyys, koska tyylittömiä juntteja on vain syntyperäisissä suomalaisissa. Ainakin joidenkin suomalaisten puheiden mukaan siis ;-)
No mun kaveri ainakin luulee, että luulen olevani paljonkin fiksuuntunut puolen vuoden ulkomailla olon jälkeen, ja pää on täynnä sitä itseään. Päätelmä perustuu ihan siihen, etten lähettänyt joulukorttia (mikä taas johtui siitä, että kärsin pahasta alkuraskauden pahoinvoinnista ja flunssasta samaan aikaan, ja kortit jäi lähettämättä). Töttöröö!
Töttöröö! Mä olen varmaan se fiksuin, kun olen jo 8 vuotta asunut ulkomailla ja meinaan asua edelleen eli fiksuunnun koko ajan lisää! Pää on ihan täpötäynnä fiksuutta. Töttöröö vielä kerran!
VOihan töttöröö teidän kanssa.
Tietyissä piireissä muuten nykyään ulkomailla jonkin aikaa asuminen on normi, enemmän sääntö kuin poikkeus. Ainakin omassa kaveripiirissäni, en äkkiseltään edes keksi ketään, joka ei olisi ainakin jotain opiskelijavaihtoa tehnyt.
Tättärää ollaan fiksuja kaikki :)
aloituksesta paatellen en usko...