Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko feministi nauttia seksistä miehen kanssa?

Vierailija
09.04.2013 |

Miten on?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaa miehiä, niin eikö ole kauheata olla miehen kanssa intiimissa kanssakäymisessä?

Vierailija
2/34 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 23:05"]

Jos vihaa miehiä, niin eikö ole kauheata olla miehen kanssa intiimissa kanssakäymisessä?

[/quote]

Joo varmaan jos vihaa. Miten tämä liittyy feminismiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 23:05"]

[/quote]

Joo varmaan jos vihaa. Miten tämä liittyy feminismiin?

[/quote]

Mietin ihan samaa eli että miten miesten vihaaminen liittyy feminismiin?

Itse rakastan niin poikiani, miestäni, veljiäni, miespuolisia serkkujani, isääni, setiäni, enojani, isoisiäni jne. poistaako rakkaus jotenkin sen, että halan tasa-arvoisen yhteiskunnan, jossa niin miehet kuin naisetkin saavat olla omia itsejään esim. ilman pakotettuja sukupuolirooleja?

Vierailija
4/34 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sekoittaa nyt feminismin, sovinismin ja miesasiamiehet keskenään... Vaikka taisi muinaisella 60-luvulla olla sellaisiakin feministejä jotka ihan vihasivat miehiä, mutta aina nämä ovat olleet jossain marginaalissa, suurin osa feministeistä kun 'vain' haluaa kaataa turhia raja-aitoja, määritelmiä ja edistää niin naisten kuin miestenkin vapautta olla oma itsensä.

Vierailija
5/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en feministinä ainakaan halua olla sian kanssa samassa sängyssä. Sehän vaan röhkii, haisee ja on muutenkin ällöttävä.

Vierailija
6/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eikö miehelle antautuminen sodi kaikkia feminismin periaatteita vastaan?

Vierailija
7/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin seksissä antaudutaan miehelle? Mies antautuu yhtä lailla mulle!

Vierailija
8/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin perusajatuksena on miesten ja naisten tasa-arvo. Ei nais-sovinismi. En näe feminismissä mitään estettä seksin harrastamiseen miesten kanssa enkä miesten rakastamiseen.

Vierailija
9/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti voi olla noin typerää ihmistä kuin ap. 

Vierailija
10/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen feministi, koska rakastan miehiä...

Vierailija
11/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hauska kysymys ja ilman näitä välihuuteluita, tästä voisi tulla ihan fiksuakin keskustelua. Mikä on feminismin olemus siellä lakanoiden välissä? Mielestäni ei mikään, vaan siellä ollaan perimmillään juuri niissä vieteissä ja tunteissa joista itse kukin nautitaan. Tottakai kaikki naiset, olivat feministejä tai eivät, haluavat nauttia ja osa osaa kertoa siitä, moni feministikin häpeilee itseään alasti. Vai luoko feminismi jollekin sellaisen suojakuoren, että kun on feministi, ei ujoutta tunneta?

Ei feministi ole maskuliininen, vaan mielestäni päin vastoin. 

Vierailija
12/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas tulee ilmi: tasa-arvo on pois miehiltä eli miehet ovat sittenkin alistavia mulkkuja.

Vierailija
13/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä ei nauttisi? ei feministi vihaa miehiä, päinvastoin.

Vierailija
14/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 22:22"]

Varmaan enemmän kuin ei-feministi. Me feministit pyrimme suosimaan miehiä, jotka ajattelevat tasa-arvoisesti sängyssäkin, eivät siis vain itseään.

[/quote]

komppi!

Vierailija
15/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 08:08"]

Tässä se taas tulee ilmi: tasa-arvo on pois miehiltä eli miehet ovat sittenkin alistavia mulkkuja.

[/quote]

Miten se tulee tässä ilmi? Olisiko mielestäsi miehille tasa-arvoisempaa, jos nainen kokisi seksin vain miehen miellyttämisenä pakon edessä?

Vierailija
16/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kokemuksen mukaan. t. feministi ja lapsiaan rakastava kahden pojan äiti.

Vierailija
17/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetraatio on aina raiskaus. 

Vierailija
18/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän feministeiltä sujuu alistus- ja/tai sm-henkinen seksi? Jos luonto sanoo, että olisi kiva jos mies vähän komentelisi ja heiluttaisi piiskaa, mutta ideologia panee vastaan, niin olo mahtanee olla sekava ja ristiriitainen?

Liekö niin, että feministit usein tukahduttavat seksuaaliset tarpeensa ideologiansa hyväksi?

Vierailija
19/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä nautin. Mieheni taas ei nauttisi, koska hän on umpihetero.

Vierailija
20/34 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitenköhän feministeiltä sujuu alistus- ja/tai sm-henkinen seksi? Jos luonto sanoo, että olisi kiva jos mies vähän komentelisi ja heiluttaisi piiskaa, mutta ideologia panee vastaan, niin olo mahtanee olla sekava ja ristiriitainen?

Liekö niin, että feministit usein tukahduttavat seksuaaliset tarpeensa ideologiansa hyväksi?"

En tiedä miksi oikein alennun vastaamaan tähän, mutta: Seksileikit ovat, nimensä mukaisesti, leikkiä, roolipeliä ja näytelmää. Perustuvat siihen, että kumpikin osapuoli on leikissä mukana, alistettavalla on siis todellisuudessa ihan yhtä paljon sanottavaa siihen, mitä tehdään vai tehdäänkö, kuin alistajalla. Jos näin ei olisi, olisi kyseessä raiskaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan