Järjestääkö AV kevätretken?
Kommentit (39)
Voitasiin lähteä heti. Sataa kivasti räntää, on keväisen kuraista ja lumeen hautautuneet koirankakat ja huumeruiskut ovat paljastuneet.
Mulla ei oo eväitä. En ala kahvilahinnalla itseä ruokiin vaikka rahaa on. Mikro on tuossa kuljetuslaatikossaanää
Minulla on taas uudet laulunsanat monistettuina. Aikuinen nainen on niin laaast siisönii, nyt on räppiä.
Tv Marjatta 69
En lähe, jos puhutaan politiikkaa. Paavo V.
(Minä olen kuitenkin kykenevin.)
Voi, olis menty Pohjanmalle katsomaan paisuntoja! Ehei, ei ne ole niitä, mitä luulet! Ne on tulvia! Vaikka voi siellä olla muunkinlaista paisuntaa, ujosti muistelen ...
Menemme Viking Gracelle. Omat eväät mukaan. Minä voin tuoda mikron Ikean kassissa.
Kuka tuo trangian?
Eikö olisi ekologisempaa jättää reissu väliin? monelta on Porvooseen niin pitkä matka ja kun yhden-lapsen-kiintiökin on meillä ylitetty. En taida päästä, pitäkää te lapsettomat hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on taas uudet laulunsanat monistettuina. Aikuinen nainen on niin laaast siisönii, nyt on räppiä.
Tv Marjatta 69
Räppiä? Toivottavasti on Sokka irti?
Kyllä Aikuinen nainen pitää jossain vaiheessa vetää.
Onhan monisteita tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tv Marjatta 69
Ei me mitään monisteita tarvita, jokainen ihan varmana osaa laulaa tertutatertutatertuntaa.
M/S Romantic -risteily olisi ihana! Av:n jäsenillä neilikka napinlävessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv Marjatta 69
Räppiä? Toivottavasti on Sokka irti?
Kyllä Aikuinen nainen pitää jossain vaiheessa vetää.
Onhan monisteita tarpeeksi?
Monisteita on kaikille lukutaitoisille, heh. Laivalla on kyllä kiva vetäistä täysillä Janne Hurmeen Myrskyn jälkeen! Toivottavasti norjalaisetkin kuulevat.
Tuo mun Marjatta 69 ei tarkoita ikää...
En osallistu. En halua livenä olla todistamassa miten ihmiset vihaavat ja haukkuvat toisiaan.
Viettäkää oikeasti hauska kevätretki.
Ehdotan tämän vuoden retkikohteeksi esimerkiksi Mariaanien hautaa. Voin tuoda betonin.