Aloita alkoton, röökitön mun kanssa maanantaina!
Lopetan alkon ja röökin maanantaina. Oliko tähän ketjuun tulossa muita haasteen vastaanottajia?
Taustaa, molempia kuluu päivittäin ja paljon. Ikää 49, nainen. Tsempataan toisiamme jatkoon. Itse vastailen teille haastetoverit nimimerkillä Tiina
Kommentit (17)
Olipa tyhmä kommentti. Aloittajalle toivon paljon tsemppiä ja onnistumisia!
Tsemppiä Tiina lakkoon! itse en polta enää vuosiin joten kyllä on mahdollista lopettaa röökaaminen.
alkoakin kulutan aika maltilla, silloin tällöin kun menen ulos otan joskus yhden oluen tai siiderin. kotona joskus lauantai-iltana vodkapaukku. siinä on juomiseni
Mukavaa viikonloppua !
Ilman tupakkaa 22 vuotta ja alkoholin lopetin 2v 3 kk sitten.
M51
Olen ollut jo monta päivää alkoton ja röökitön. Maanantaina aloitan taas.
Saanko pillua jos lopetan röökäämisen ja juomisen?
-M47
Vierailija kirjoitti:
Kännissä tulee kivoja ajatuksia mieleen
Juuri näin. Samoin kun täydellä ähkymahalla juuri herkkuja mättäneenä on helppo ajatella, että nyt kyllä aloitan laihdutuskuurin 😆
Hyvä jos nikotiinista pääsee sehän ei muuten haittaa mutta savu haisee ja kellastuttaa.Ei se mitään syöpää ole joku värjäytymä.Värjääntynyttä räkää ja mustia suolia karkeista salmiakista lakritsasta salmiakki kossuista aakkosista ja sen mukaan se paskakin väriä vaihtaa mitä syö.Pandan suklaa jää pahiten kiinni vessan pyttyyn.Alkoholia voi olla juomatta niin että vähentää ja ottaa lasillisen joskus itsekseen.
Meillä oli yksi täysin raitis nainen joka poltteli aina viikon loppuisin pilveä oli pölyssä.
Tänään on ensimmäinen päiväni ilman molempia, mutta kysyin ketjuun mukaan muita, sillä yleensä päätöksen tekeminen vaatii sen parin päivän kypsyttelyn (pidemmän lopetusajatuksen sekä tympääntymisen ollessa taustalla). Eli vertaistukea, tsemppiä ja kannustavia sanoja haasteeseen osallistuville haluaisin sekä jakaa että saada. Yhdessä onnistuu parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
-M47
Et sen paremmin, mutta joku saattaa harkita sinua pitempiaikaiseksi tapailumieheksi.
Tsemppiä aloittajalle ja kiva jos tähän tulee muitakin, fiksu päätös. Itse en polta ja alkoa hyvin satunnaisesti lasillinen ruoan kanssa, mutta olen teidän tsemppihengessä mukana.
Toivon onnistumista, alkoholi on tuottanut pelkkää negatiivisuutta elämään, eikä rööki ole myöskään tuonut hyvää, eli pysy päätöksessäsi. T.5v ilman.
Itse olen ollut alkoton 15 pv ja röökitön suunnilleen saman verran. Tsempataan toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
-M47
Et, mutta puiston Repa lupas antaa persettä jos ostat yhen 0,5l oluen.
Kännissä tulee kivoja ajatuksia mieleen