Järjestääkö AV kevätretken?
Kommentit (39)
Jokainen tuo laivaan 6 packin Lidln Siti vichyä sekä juustovoileipiä ja rahkaa kylmälaukussa. Laivalla on mahtavaa, mutta ruokailut hytissä merimaisemissa!
Viinat ostetaan tottakai taxfreestä.
Minäkään en osallistu, huomenna on aikainen heräty; asiantuntevaa kirurgi-lentäjä-DI-TI-sijoitusgurua tarvitaan, osaatte varmasti samaistua. Ilmoitan vaan tässä kahvitauon lomasta siis, etäpäivä ja näin.....
Valitettavasti mulla on casting huomenna ja sitten on treffit Banchelorin omalla (huom.omalla) laivalla. Ja olen hieman allerginen maalaisen hajulle, sinne kuitenkin tulee joku Helsingin ulkopuolelta, vaikkapa Vantaalta. Ehkä ehdin Hawajilla katsoa kuvia teidän muiden matkalta, jos viitsin. On siellä niin kiire, on sovittu bungalowin kauppakirjojen allekirjoitus ja muuta. XXX
Niin Porvooseen olitte tulossa? Mitä mieltä olette tästä talosta? Voisitko kuvitella ostavasi? Mielestäni upea, hintansa väärti. Mielenkiinnosta kyselen
Mites jonnekin hiekkakuopille? Täällä on ollut niin tylsää viime aikoina että pelkään pahoin useammallakin av-mammalla hiekan p*llusta loppuneen!
Vastaisiko tällä kertaa joku, voinko tulla Munsalan kansallispuvussa? Kun en sitten viitsinyt turhaan lähteä sinne AV nyyttäreillekään, kun en tiennyt. Että Munsalan kansallispuvussa saako tulla. Raikkaita voileipiä onko laivalla?
Vierailija kirjoitti:
Vastaisiko tällä kertaa joku, voinko tulla Munsalan kansallispuvussa? Kun en sitten viitsinyt turhaan lähteä sinne AV nyyttäreillekään, kun en tiennyt. Että Munsalan kansallispuvussa saako tulla. Raikkaita voileipiä onko laivalla?
Saa tulla Munsalan kansallispuku päällä.
Entä jos ei ole Munsalan kansallispukua? Kukaan ei ole vieläkään tehnyt minulle sellaista :(
Mielestäni matka tulisi tehdä vasta sitten kun on loskat kuivuneet.
Nim. Croksit on reikäset ja trikootkin rikki.
Saanko ottaa meidän pikku Minka-Einarin mukaan? Kun kutsusta ei oikein selvinnyt, onko tämä lapsille sopiva, joten Minka-Einari tulee. Isä on töissä ja anoppi ihan k a m a l a, sinne en enää vie hoitoon, kun antaa sokeria koko ajan eikä koskekaan mun tekemiin pikku viherpiipertäjien smooteihin.
Olisiko mahdollista järjestää av:n tuella polttarit. Jokainen retkeläinen maksaisi 100 e ja sillähän kaaso ja morsian pääsisikin jo Aruballe. Loput voi nauttia av-matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni matka tulisi tehdä vasta sitten kun on loskat kuivuneet.
Nim. Croksit on reikäset ja trikootkin rikki.
Ostat tuulipuvun ja Hai-kumisaappaat niillä pärjää.
Ollaanko varpaat vastakkain niinkuin riparilla? Ryhmäytetäänkö aluksi vai vasta tarjoilun jälkeen? Kyllä vähän alkoi jänskättää.