Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattoman naisen outo käytös

Vierailija
25.03.2019 |

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota erääseen itselleni täysin tuntemattomaan naiseen joka asuu ilmeisesti lähellä minua ja liikkuu lähistöllä. Näen häntä usein kauppareissulla tai kun menen bussiin. Pari kertaa on tullut jopa keskustassa vastaan, eikä keskusta todellakaan ole mikään pieni. On alkanut vähän huvittavalla tavalla tuntua siltä, ettei voi olla vain sattumaa että törmäämme jatkuvasti jossakin.

Oudointa tässä on se, että hän katsoo minua aina todella pahasti enkä vain ymmärrä miksi. Olemme aikalailla samaa ikäluokkaa, kumpikin nättejä nuoria naisia. En ymmärrä, miksi hän tuijottaa minua pitkään ja pahasti aina kun hän tulee jossakin vastaan. Kerran olimme samassa bussissa illalla kun olin mieheni kanssa palaamassa baarista kotiin. Tuo nainen istui vastapäätä meitä ja näin jatkuvasti sivusilmällä kuinka hän tuijottaa suoraan meidän suuntaamme. Pari kertaa vilkaisin nopeasti ja hän tuijotti todella vihaisen näköisenä minua suoraan silmiin. Mikäköhän naista vaivaa, hänen käytöksensä alkaa pikku hiljaa ahdistamaan minua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis aivan satavarma, että emme tunne toisiamme mistään. Olen yrittänyt miettiä voisiko hän olla jostakin joku vanha tuttu, mutta ulkonäkö ei muistuta tippakaan kestään tutusta ihmisestä. Välillä tekisi jo mieli kysyä, miksi kyttää minua aina kun näkee minut jossakin. Ap

Vierailija
2/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääkö asia täältä kysymällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän miettii juuri samaa.

Vierailija
4/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviääkö asia täältä kysymällä?

Kunhan kummastelin ja ehkä jotain näkökulmaa asiaan olisi kiva saada. Ap

Vierailija
5/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on vaan todella ilkeä perusilme.

Vierailija
6/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypäs mieheltäsi tätä asiaa. Vastaus tulee sieltä.

Vierailija
7/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos hän vaan katsoo sinua ja mielessään ihmettelee, kuinka voittekin aina osua samaan paikkaan. Itse vaan tulkitset katseen "pahaksi."

Vierailija
8/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se miettii tunnetteko ja miksi aina törmää suhun?

Vierailija
9/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee sinua ehkä joksikin toiseksi, jonka kanssa hänellä on riitaa. Tai olet joskus tajuamatta sitä etuillut tms. häntä jossain...?

Vierailija
10/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän katsoo sinua pahasti, kun luulee, että seuraat häntä. :P

Vierailija
11/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. 

Olimme eilen buffet ravintolassa. Ruokailumme puolessa välissä huomasin naisen, joka koko ajan tuijotti minua ohi mennessään. Alkuun luulin sen olevan vain vahinko ja hänen tuijottavan vahingossa. Mutta hän jatkoi sitä ja miehenikin huomasi asian ja ihmetteli sitä ääneen ennen kuin olin asiasta hänelle maininnut.

Miksi joku tekee noin. Mietin, että olinko vahingossa katsonut naista ajatuksissani hänen ohimennessä sekuntin pidempään vai mistä mahtoi olla kyse. En mielestäni. Vaikea sanoa, kun tällaisen tapaukset harvoin sanovat toiminnalleen mitään syytä. Olisi varmaankin pitänyt kysyä häneltä mikä aiheuttaa hänessä moisen oudon käytöksen.

Vierailija
12/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos hän vaan katsoo sinua ja mielessään ihmettelee, kuinka voittekin aina osua samaan paikkaan. Itse vaan tulkitset katseen "pahaksi."

Kyllä sen huomaa, katsooko ihminen pahasti vai ei. 

Vierailija
13/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee sinua ehkä joksikin toiseksi, jonka kanssa hänellä on riitaa. Tai olet joskus tajuamatta sitä etuillut tms. häntä jossain...?

"Etuillut" :D Kuka loukkaantuu siitä, että toinen etuilee ja ottaa siten toisen silmätikukseen? 

Vierailija
14/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen likinäköinen ja sen verran turhamainen ettei voi käyttää rillejä, piilarit ei sovi, silloin ihminen helposti näyttää vihaiselta. Mites jos alkaisit sillee pienesti ja neutraalisti moikkaamaan? Voihan olla että sen mielestä sinä olet aloittanut sen tuijottamisen. Tai muistutat sitä koulukiusaajaa tai muuta ikävää tyyppiä.

Vierailija
15/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Etuillut" :D Kuka loukkaantuu siitä, että toinen etuilee ja ottaa siten toisen silmätikukseen? 

Et uskoisi millaisia heikkopäitä on kauniidenkin naisten joukossa...

Vierailija
16/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA nyt kiltti ap tämä järjettömien höpötysten tehtailu tänne. Ihan oikeasti. Sun tyylis on jo niin tuttu ja taas oli "kumpikin nuoria nättejä naisia". Kuka nuori nainen kirjoittaisi tuolla tavalla??? Kun ei näissä ole mitään järkeä. Kiitos!

Vierailija
17/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypäs mieheltäsi tätä asiaa. Vastaus tulee sieltä.

Ei tunne kyseistä naista. Ap

Vierailija
18/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää luulottelua. Hanki elämä.

Vierailija
19/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpolliisi kirjoitti:

LOPETA nyt kiltti ap tämä järjettömien höpötysten tehtailu tänne. Ihan oikeasti. Sun tyylis on jo niin tuttu ja taas oli "kumpikin nuoria nättejä naisia". Kuka nuori nainen kirjoittaisi tuolla tavalla??? Kun ei näissä ole mitään järkeä. Kiitos!

En ole kyllä koskaan aikaisemmin tehnyt yhtäkään aloitusta tänne! Ihan vain sulle mietittävää; eiköhän aika monen kirjoitusasu ole lähellä toisiaan täällä palstalla? Ja kyllä, olen kaunis ja nuori ja niin oli myös tuo toinen osapuoli. Jos jonkun aloitukset niin kovasti nostattavat sinun verenpainettasi, kannattaa varmaan pysyä poissa sellaisista keskusteluista. Ap

Vierailija
20/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää luulottelua. Hanki elämä.

Tuo naisen käytös on ihan todella ahdistavaa ja jopa mieheni on huomannut saman, kuinka kyseinen nainen tuijottaa minua pitkään aina kun kuljen jossain. Ei varmasti ole luulottelua. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän