Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattoman naisen outo käytös

Vierailija
25.03.2019 |

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota erääseen itselleni täysin tuntemattomaan naiseen joka asuu ilmeisesti lähellä minua ja liikkuu lähistöllä. Näen häntä usein kauppareissulla tai kun menen bussiin. Pari kertaa on tullut jopa keskustassa vastaan, eikä keskusta todellakaan ole mikään pieni. On alkanut vähän huvittavalla tavalla tuntua siltä, ettei voi olla vain sattumaa että törmäämme jatkuvasti jossakin.

Oudointa tässä on se, että hän katsoo minua aina todella pahasti enkä vain ymmärrä miksi. Olemme aikalailla samaa ikäluokkaa, kumpikin nättejä nuoria naisia. En ymmärrä, miksi hän tuijottaa minua pitkään ja pahasti aina kun hän tulee jossakin vastaan. Kerran olimme samassa bussissa illalla kun olin mieheni kanssa palaamassa baarista kotiin. Tuo nainen istui vastapäätä meitä ja näin jatkuvasti sivusilmällä kuinka hän tuijottaa suoraan meidän suuntaamme. Pari kertaa vilkaisin nopeasti ja hän tuijotti todella vihaisen näköisenä minua suoraan silmiin. Mikäköhän naista vaivaa, hänen käytöksensä alkaa pikku hiljaa ahdistamaan minua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä ihmisiä, jotka tuijottavat toisia. Eikö niille ole lapsena jo opetettu, että tuijottaminen on epäkohteliasta? 

Vierailija
22/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulee sinua ehkä joksikin toiseksi, jonka kanssa hänellä on riitaa. Tai olet joskus tajuamatta sitä etuillut tms. häntä jossain...?

"Etuillut" :D Kuka loukkaantuu siitä, että toinen etuilee ja ottaa siten toisen silmätikukseen? 

Kyllä jotkut provosoituvat vähemmästäkin. Voi vaikka muistella Kill Billin tarinaa Pai Meistä ja Shaolin munkkien joukkomurhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaajia on oikeasti olemassa ja ihan kaikista ikäryhmistä esim. nuoret nätit naiset voi olla aika ikävän näköisiä vanhempia akkojakin. Yleensä stalkkaajalla on joku oma syy stalkata. Se ei välttämättä ole hyväksyttävä tai ymmärrettävä syy kuitenkaan.

Vierailija
24/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee sinua joksikin toiseksi henkilöksi?

Mä muuten olen naisena saanut naispuolisen stalkkerin perääni. Myöhemmin selvisi etten ollut ainoa uhri, seuraili myös muutamaa miespuolistakin alueella ja yhtä perhettä.

Tämä olikin sitten ihan hei-hei-kamaa lopulta, seisoi pusikossa yöt tuijottamassa ikkunoihin jne. häiriintynyttä pjaskaa.

Uhattiin poliisilla ja vaihtoi ilmeisesti aluetta, palatakseen taas samoille passipaikoilleen kykkimään. Tuijotti röyhkeästi vaan takaisin loskaisesta metsästä kun satuin sen siellä huomaamaan. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi