Mistä tiedän ettei exä ole asentanut tietokeneeseeni etäkäyttösovellutusta salaa?
Olen huono näissä tkoneasioissa ja olen alkanut epäillä...? Miten saa selville, apua!
Kommentit (8)
ctrl + alt+ del ja sitten katsot mitä sovelluksia on käynnissä
Kai sinulla on tietokone salasanan takana niin, ettei puolisosi tai kukaan muukaan pääse siihen käsiksi tietämättäsi?
Jos ex on hyvä tietokoneitten kanssa ja sinä et - ja olet päästänyt hänet koneellesi... täysin varma voit olla vasta sitten kun hommaat uuden koneen.
Hyvän softan kanssa et tiedä sitä mistään.
Kone tulee asentaa kokonaan uudelleen ja kaikkien palveluiden kaikki salasanat vaihtaa.
Älä seurustele nörtin kanssa tai ole rehellinen. Periaatteessahan jokaista liikettäsi voidaan seurata, jos kannat sitä älypuhelinta mukanasi. Läppäri tuskin on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jos ex on hyvä tietokoneitten kanssa ja sinä et - ja olet päästänyt hänet koneellesi... täysin varma voit olla vasta sitten kun hommaat uuden koneen.
Ei voi olla varma, jos google/microsoft-tili on sama tai käytät samaa/helppoa salasanaa.
Minunkin kone oli käynnistynyt itsestään.
Uudemmat windowsit on niin idioottivarmoja että muun kuin ulkoasun mukauttaminen on tehty vaikeaksi. Käyttis on niin kökkö että mielellään asentaisin vaikka linuxin, mutta siinä saattaisi ilmeisesti olla yhteensopivuusongelmia.
Toisaalta minusta ikkunasta ulos tuijottaminenkin olisi mielenkintoisempaa, kuin minun, tai kenen tahansa muun taviksen koneen tai puhelimen stalkkaaminen.
Asenna koko järjestelmä uusiksi.