Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän ettei exä ole asentanut tietokeneeseeni etäkäyttösovellutusta salaa?

Vierailija
25.03.2019 |

Olen huono näissä tkoneasioissa ja olen alkanut epäillä...? Miten saa selville, apua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna koko järjestelmä uusiksi.

Vierailija
2/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ctrl + alt+ del ja sitten katsot mitä sovelluksia on käynnissä

Kai sinulla on tietokone salasanan takana niin, ettei puolisosi tai kukaan muukaan pääse siihen käsiksi tietämättäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex on hyvä tietokoneitten kanssa ja sinä et - ja olet päästänyt hänet koneellesi... täysin varma voit olla vasta sitten kun hommaat uuden koneen.

Vierailija
4/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti neuvoista!

Vierailija
5/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän softan kanssa et tiedä sitä mistään.

Kone tulee asentaa kokonaan uudelleen ja kaikkien palveluiden kaikki salasanat vaihtaa.

Vierailija
6/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seurustele nörtin kanssa tai ole rehellinen. Periaatteessahan jokaista liikettäsi voidaan seurata, jos kannat sitä älypuhelinta mukanasi. Läppäri tuskin on ongelma.

Vierailija
7/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ex on hyvä tietokoneitten kanssa ja sinä et - ja olet päästänyt hänet koneellesi... täysin varma voit olla vasta sitten kun hommaat uuden koneen.

Ei voi olla varma, jos google/microsoft-tili on sama tai käytät samaa/helppoa salasanaa.

Vierailija
8/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kone oli käynnistynyt itsestään.

Uudemmat windowsit on niin idioottivarmoja että muun kuin ulkoasun mukauttaminen on tehty vaikeaksi. Käyttis on niin kökkö että mielellään asentaisin vaikka linuxin, mutta siinä saattaisi ilmeisesti olla yhteensopivuusongelmia.

Toisaalta minusta ikkunasta ulos tuijottaminenkin olisi mielenkintoisempaa, kuin minun, tai kenen tahansa muun taviksen koneen tai puhelimen stalkkaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan