Tapailusta: onko mies kiinnostunut ja uskaltaako omista tunteista puhua?
Olen tavannut erittäin potentiaalisen miehen Tinderissä, ikää mulla on 26 ja hänellä 29. Ollaan nähty nyt kolme kertaa ja kahdella viimeisellä kerralla tehty toisillemme ruokaa, katsottu leffoja, harrastettu seksiä ja yökyläilty. Hän on kehunut ulkonäköäni, sanonut kuinka olen "vaimomateriaalia", kutsuu prinsessaksi yms. Kaikki on ihanaa kun nähdään.
Hän on luovalla alalla töissä ja ei käytä juurikaan somea. Ongelma on se , että itse olen koko ajan kännykällä ja mietin miksi häneltä ei tule viestiä. Livenä hän keskustelee normaalisti, mutta viestit jää aika lyhyeksi. Emme viestittele joka päivä ja se raastaa minua. Tiedän että hän on ihminen joka arvostaa paljon muita asioita kuin somea, mutta silti tämä asia raastaa minua. Stressaa kun ei tiedä suunniteleeko hän tapaa sanoa ettei ole kiinnostunut. Silti se on erittäin ristiiriidassa sen kanssa kuinka paljon hän minua haluaa kun nähdään ja miten kohtelee. Seksin lisäksi on muutakin läheisyyttä ja hän vaikuttaa muuten erittäin kunnolliselta, enkä usko että käyttä hyväkseen....tai en tiedä.
Erittäin alussahan tämä on...mutta arki menee mun osalta stressatessa että nähdäänköhän me vielä. Pelkään että hän peruu viikonlopun treffit. Itse olen erittäin kiinnostunut ja pelko menettämisestä on suuri. En ole ennen näin nopeasti ja vahvasti ihastunut.
Onko liian aikaista tai huono idea puhua siitä kuinka ahdistaa ettei tiedä mitä hän minua kohtaan tuntee? Onko liian aikaista sanoa, että olen ihastunut häneen?
Hän on itse seksin aikana sanonut, että häntä jännittää vaikka se ei ole kuitenkaan näkynyt missään.
Onko hän vain herkkä fiksu taiteilijasielu, joka haluaa panostaa suhteeseen enemmän livenä kuin somessa?
Help please
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika hotti pakkaus, kun livenä sytytät! Vaimomateriaalit kyllä muuta kautta kuin Tinderistä!
Mulla on ihan hyvä suhde kroppaani ja ulkonäkööni. Ei oo kyllä tässä miehessäkään vikaa. Mutta kauneus on katsojan silmässä, ehkä en sinua sytyttäisi
- ap
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu vasta avioliittoon. Eli oot kyl muuta materiaalia ko vaimo.. taisi olla sarkasmia. :(
Oon kyllä ihan samaa mieltä. Hitsi pitääkin muuttaa nunnaluostariin. Muutatko mun kanssa? :)
- ap
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miten joku pystyy harrastamaan seksiä kolmannella tapaamisella, vaikka olisi miten ihastunut... Varsinkaan jos on ihastunut. Ensimmäiset tapaamiset ovat vielä vähän jäykkiä, enkä todellakaan tarkoita sellaista jäykkyyttä joka on housuissa.
ohis
Ihmiset kai vaan on erilaisia, myönnän että ajattelin itsekin ennen näin. Mutta jos muutenkin kaikki sujuu luontevasti niin miksi ei?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miten joku pystyy harrastamaan seksiä kolmannella tapaamisella, vaikka olisi miten ihastunut... Varsinkaan jos on ihastunut. Ensimmäiset tapaamiset ovat vielä vähän jäykkiä, enkä todellakaan tarkoita sellaista jäykkyyttä joka on housuissa.
ohis
Ihmiset kai vaan on erilaisia, myönnän että ajattelin itsekin ennen näin. Mutta jos muutenkin kaikki sujuu luontevasti niin miksi ei?
-ap
Minua harmittaisi kovasti, jos olisin harrastanut seksiä heti alussa ja myöhemmin tajuaisin, että mies onkin sellainen ihminen, jolle en olisi ikinä antanut jos olisin tuntenut kunnolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Myönnän tämän osittain, se tunne on ihana. Mutta ehkä se mikä tässä ahdistaa ja epäilyttää on se, että edellinen tapailukumppani taas viestitteli kokoajan. Nämä ovat niin vastakohdat että se sekoittaa pääni
- ap
Ja mitä ilmeisimmin se tapailu ei päättynyt hyvin, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
-ap
Minua harmittaisi kovasti, jos olisin harrastanut seksiä heti alussa ja myöhemmin tajuaisin, että mies onkin sellainen ihminen, jolle en olisi ikinä antanut jos olisin tuntenut kunnolla. :D
Antanut? Annatko sinä seksiä? Vuonna 2019 on edelleen nainen, joka antaa seksiä?
Ihan rehellisesti kannattaa tuntemuksistaan kertoa (ei toki mitään tyyliin kosaintaa esittää kuitenkaan).
Kerro epävarmuuksistasi rauhassa kahdenkesken. Mikäli tuo on liikaa miehelle silloin ei ehkä ole suuri menetys pitkässä juoksussa.
Itsekkin olen keskustellut molemmin puolin epävarmuuksista paljon tyttöystäväni kanssa, mutta toisaalta olen monen kuvauksen mukaan outo ja herkkäkin, joten yritän olla yleistämättä.
-yks mies
Olet itse someriippuvainen, älä tee siitä miehen ongelmaa vaan nauti elämästä. Neuvoisin luottamaan enemmän tuollaisiin miehiin ja vähemmän niihin, joilla on 3000 Facebook-kaveria ja tykkäilevät siellä muijien bikinikuvista jatkuvasti. Herää sinäkin enemmän tosimaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
No itsellä tökkäsi silmään tuo "vaimomateriaali" sanan käyttö.
Mutta tiedän tunteen. Jos ja kun mies on kovin ihastunut, hän luultavasti soittelee ja viestittelee aika usein.
Mutta jos teillä on treffit viikonlopuksi, en olisi huolestunut. Ehkä hän on myös varovainen.
Mikä tuossa sanassa tökkää? Sehän on parhaita kohteliaisuuksia, joita mieheltä voi saada. Ja kyllä, tuo on sellainen arvio minkä mies tekee yleensä jo yhden tapaamisen jälkeen. Unohdettava, panomatskua vai peräti vaimomatskua. Karkea perusjaottelu siis, vaikka tutustuminen onkin vasta alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän tämän osittain, se tunne on ihana. Mutta ehkä se mikä tässä ahdistaa ja epäilyttää on se, että edellinen tapailukumppani taas viestitteli kokoajan. Nämä ovat niin vastakohdat että se sekoittaa pääni
- ap
Ja mitä ilmeisimmin se tapailu ei päättynyt hyvin, eikö totta?
Sen tapailun päätin itse muihin syihin, en kokenut että siitä olisi koskaan tullut vakavampaa
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
-ap
Vaikka tämä tapailusuhde päättyisi niin ei jää harmittamaan, että harrastin hänen kanssaan seksiä. Enemmän harmittaisi se, jos pitkän tutustumisen jälkeen seksi olisi se ainoa asia mikä ei toimi. Seksin harrastaminen oli tässä tapauksessa täysin tietoinen valinta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti kannattaa tuntemuksistaan kertoa (ei toki mitään tyyliin kosaintaa esittää kuitenkaan).
Kerro epävarmuuksistasi rauhassa kahdenkesken. Mikäli tuo on liikaa miehelle silloin ei ehkä ole suuri menetys pitkässä juoksussa.
Itsekkin olen keskustellut molemmin puolin epävarmuuksista paljon tyttöystäväni kanssa, mutta toisaalta olen monen kuvauksen mukaan outo ja herkkäkin, joten yritän olla yleistämättä.
-yks mies
Kiitos tästä vastauksesta :) Nämä vastaukset (joista muutama ihan fiksukin :D) sai kyllä ajatukset sen verran selkiämään, että uskon tietäväni miten tuoda asian esille. Hän on kuitenkin itse se joka on enemmän ehkä tunteitaan näyttänyt ja kertonut jännittämisestään. Ainakin itse arvostan suuresti avoimuutta ja rehellisyyttä. Uskon että outous ja herkkyys on vain hyviä asioita, pystyn itsekin samaistumaan näihin piirteisiin erittäin hyvin.
-ap
erttrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsellä tökkäsi silmään tuo "vaimomateriaali" sanan käyttö.
Mutta tiedän tunteen. Jos ja kun mies on kovin ihastunut, hän luultavasti soittelee ja viestittelee aika usein.
Mutta jos teillä on treffit viikonlopuksi, en olisi huolestunut. Ehkä hän on myös varovainen.
Mikä tuossa sanassa tökkää? Sehän on parhaita kohteliaisuuksia, joita mieheltä voi saada. Ja kyllä, tuo on sellainen arvio minkä mies tekee yleensä jo yhden tapaamisen jälkeen. Unohdettava, panomatskua vai peräti vaimomatskua. Karkea perusjaottelu siis, vaikka tutustuminen onkin vasta alussa.
Itse olin myös siitä lähinnä otettu. Tulevaisuuden suunnitelmissa kuitenkin löytää se aviomies. "Vaimomatskua" liittyi siihen kun kerroin olevani ihan hyvä tekemään ruokaa. Hän arvostaa perinteisiä taitoja ja kädentaitoja niinkuin minäkin. Ei kuitenkaan oleta, nainen on se, joka tekee aina ruoat, enkä itse sellaiseen suhteeseen edes lähtisi. Arvostan sitä, että hän teki minulle vuorostaan ruokaa.
- ap
65756 kirjoitti:
Olet itse someriippuvainen, älä tee siitä miehen ongelmaa vaan nauti elämästä. Neuvoisin luottamaan enemmän tuollaisiin miehiin ja vähemmän niihin, joilla on 3000 Facebook-kaveria ja tykkäilevät siellä muijien bikinikuvista jatkuvasti. Herää sinäkin enemmän tosimaailmaan.
Tämän myönnän ja olet oikeassa. Vaikka pystyn ihmisten seurassa olemaan somettamatta, yksin se on vaikeampaa. Suurimpaan osaan ihmisistä pidän kuitenkin yhteyttä puhelimen välityksellä, tai oikeastaan kaikkien. Somesta on hyötyä, mutta haittaakin ja ehdottamasti työn alla on päästä eroon riippuvuudesta. Seurustelin pitkään miehen kanssa, joka nimenomaan seurasi vain naisia somessa. Se vasta pahalta tuntuikin Hän kuitenkin aina halusi minuakin. Sen takia todellakin arvostan jos EI ole somessa aktiivinen.
- ap
Missä kohtaa puhuin ehkäisystä? Mutta don't worry ehkäisyä käytettiin ja käytetään jatkossakin. ;) Ei tarvitse avata sitten keskustelua siitä kuinka tulin raskaaksi tinder matchille.
- ap