Tapailusta: onko mies kiinnostunut ja uskaltaako omista tunteista puhua?
Olen tavannut erittäin potentiaalisen miehen Tinderissä, ikää mulla on 26 ja hänellä 29. Ollaan nähty nyt kolme kertaa ja kahdella viimeisellä kerralla tehty toisillemme ruokaa, katsottu leffoja, harrastettu seksiä ja yökyläilty. Hän on kehunut ulkonäköäni, sanonut kuinka olen "vaimomateriaalia", kutsuu prinsessaksi yms. Kaikki on ihanaa kun nähdään.
Hän on luovalla alalla töissä ja ei käytä juurikaan somea. Ongelma on se , että itse olen koko ajan kännykällä ja mietin miksi häneltä ei tule viestiä. Livenä hän keskustelee normaalisti, mutta viestit jää aika lyhyeksi. Emme viestittele joka päivä ja se raastaa minua. Tiedän että hän on ihminen joka arvostaa paljon muita asioita kuin somea, mutta silti tämä asia raastaa minua. Stressaa kun ei tiedä suunniteleeko hän tapaa sanoa ettei ole kiinnostunut. Silti se on erittäin ristiiriidassa sen kanssa kuinka paljon hän minua haluaa kun nähdään ja miten kohtelee. Seksin lisäksi on muutakin läheisyyttä ja hän vaikuttaa muuten erittäin kunnolliselta, enkä usko että käyttä hyväkseen....tai en tiedä.
Erittäin alussahan tämä on...mutta arki menee mun osalta stressatessa että nähdäänköhän me vielä. Pelkään että hän peruu viikonlopun treffit. Itse olen erittäin kiinnostunut ja pelko menettämisestä on suuri. En ole ennen näin nopeasti ja vahvasti ihastunut.
Onko liian aikaista tai huono idea puhua siitä kuinka ahdistaa ettei tiedä mitä hän minua kohtaan tuntee? Onko liian aikaista sanoa, että olen ihastunut häneen?
Hän on itse seksin aikana sanonut, että häntä jännittää vaikka se ei ole kuitenkaan näkynyt missään.
Onko hän vain herkkä fiksu taiteilijasielu, joka haluaa panostaa suhteeseen enemmän livenä kuin somessa?
Help please
Kommentit (35)
Olette tavanneet kolme kertaa. K o l m e k e r t a a. Et todellakaan voi vielä itsekään tietää tunteistasi. Olet ihastunut mielikuvaan hänestä, et ihmiseen itseensä.
Tuo viestien kaipailu lisää vielä entisestään arviota, että olet enemmän ihastunut ihastumisen tunteeseen kuin tuohon ihmiseen itseensä. Ja se on ihan ok, on ihana nauttia ensi-ihastumisen tunteista ja siitä, kun toisen yhteydenotto tuo perhosia vatsaan. Mutta ei siinä kohtaa vielä pidä tehdä johtopäätöksiä yhteensopivuudesta.
No itsellä tökkäsi silmään tuo "vaimomateriaali" sanan käyttö.
Mutta tiedän tunteen. Jos ja kun mies on kovin ihastunut, hän luultavasti soittelee ja viestittelee aika usein.
Mutta jos teillä on treffit viikonlopuksi, en olisi huolestunut. Ehkä hän on myös varovainen.
Älä missään tapauksessa ala avautumaan. Nyt pokkana vaan. Keksit muuta tekemistä! Ole aktiivinen,harrasta liikuntaa ja näe ihmisiä vapaa-ajalla, ole kiireinen.
En ymmärrä miksi olet huolissasi. Tilanne vaikuttaa ihan hyvältä. Jos alkaisit puhua siitä, että sinua ahdistaa, niin mies voisi pitää sitä outona ja tulla ehkä toisiin ajatuksiin. Puhu mieluummin vaikka kavereillesi noista fiiliksistä.
Pari asiaa pistää silmään. Seksiä vasta toisella kerralla ja se, että mies ei käytä kumia!
Nää luovat on just tällasia luovijoita!
Taidat olla aika hotti pakkaus, kun livenä sytytät! Vaimomateriaalit kyllä muuta kautta kuin Tinderistä!
En kyllä tajua miten joku pystyy harrastamaan seksiä kolmannella tapaamisella, vaikka olisi miten ihastunut... Varsinkaan jos on ihastunut. Ensimmäiset tapaamiset ovat vielä vähän jäykkiä, enkä todellakaan tarkoita sellaista jäykkyyttä joka on housuissa.
ohis
Ap, mitä on se hyväksikäyttö, mitä epäilet? Lainaako hän sinulta rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Älä missään tapauksessa ala avautumaan. Nyt pokkana vaan. Keksit muuta tekemistä! Ole aktiivinen,harrasta liikuntaa ja näe ihmisiä vapaa-ajalla, ole kiireinen.
Älä missään nimessä tee näin. Osoita että olet kiinnostunut äläkä pyri tietoisesti olemaan kiireinen, koska se juuri tuottaisi toiselle tunteen, ettei sinua kiinnosta.
Seksi kuuluu vasta avioliittoon. Eli oot kyl muuta materiaalia ko vaimo.. taisi olla sarkasmia. :(
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika hotti pakkaus, kun livenä sytytät! Vaimomateriaalit kyllä muuta kautta kuin Tinderistä!
Kukapa ei olisi kuullut olevansa kaunis, vaimomateriaalia ja prinsessa parien treffien jälkeen, kun mies on halunnut ihan vaan seksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä tee näin. Osoita että olet kiinnostunut äläkä pyri tietoisesti olemaan kiireinen, koska se juuri tuottaisi toiselle tunteen, ettei sinua kiinnosta.
Joku kultainen keskitien näiden kahden väliltä tulisi kyllä löytää. Jatkuvasti saatavilla oleminkaan ei ole hyväksi. Sillä kuka haluaa kumppaniksi, jonkun joka elää vain toisen kautta?
Olette tavannut vasta kolme kertaa. Eniten tuossa häiritsi tuo "vaimomateriaali".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kultainen keskitien näiden kahden väliltä tulisi kyllä löytää. Jatkuvasti saatavilla oleminkaan ei ole hyväksi. Sillä kuka haluaa kumppaniksi, jonkun joka elää vain toisen kautta?
Olen samaa mieltä tuosta, että ei ole hyvä jos on aina tarjolla, kun toinen haluaa tavata. Siitä syntyy "no life" -mielikuva. Pelailemaankaan en silti kehottaisi. Ennen kaikkea ap:n kannattaisi hankkia niitä harrastuksia ja menoja ihan itsensä vuoksi, jotta hän ei kuluttaisi aikaansa tuijottamalla kännykkää ja odottamalla sen piippaavan.
Anna ajan kulua. Ja jos hän kerran on luovalla alalla niin hän on mahdollisesti ihmistyyppiä jolle ei heti tule mieleen että saattaisit odottaa vastausta viesteihin pikaisesti. Ota ihan rauhallisesti äläkä anna mielikuvituksen laukata liikaa mihinkään suuntaan! Teillä ei ole kiire eikä hän tuossa vaiheessa millään pystyisikään poistamaan kaikkea epävarmuuttasi. Jos teillä on hyvä olla yhdessä niin se riittää toistaiseksi.
Myönnän tämän osittain, se tunne on ihana. Mutta ehkä se mikä tässä ahdistaa ja epäilyttää on se, että edellinen tapailukumppani taas viestitteli kokoajan. Nämä ovat niin vastakohdat että se sekoittaa pääni
- ap
kannattaa avautua kunnolla niin saat riipan niskastasi etkä näe häntä enää
M45