Sinä jolla ÄO alle 100, mitä teet työksesi?
Kommentit (26)
Mistä ihmiset tietäisivät omaa äo:taan, elleivät ole käyneet Mensan testeissä? Ja aika harva niissä on käynyt ja todennäköisesti porukka, joka on ollut gaussinkäyrän yläpäässä.
Hei, olen kansainvälisen konsernin CFO.
Minu ÄO olla 68, työ Kela asiakas.
Tähän ketjuun ei taida tulla yhtään niin innokkaasti vastauksia kuin tuohon "älykkäiden" ketjuun.
Tuotantotyöntekijä, olen koulutukseltani merkonomi.
Olen maahan muuttelija. Muuttelen maasta toiseen ja nostelen eri maiden sossuista rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen suomen tuleva pääministeri.
Tällaisten hassunhauskojen ja erittäin oivaltavien (not) vitsien keksijät ilmiantavat itsensä ketjun kohderyhmäksi eivätkä edes itse sitä hoksaa...
Minä itse asiassa olen erään puolueen paikallisosaston sihteeri ja äo on alle 100, reilustikin. Ei ole vielä niitä hommia haitannut.
Opiskelen myös lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmiset tietäisivät omaa äo:taan, elleivät ole käyneet Mensan testeissä? Ja aika harva niissä on käynyt ja todennäköisesti porukka, joka on ollut gaussinkäyrän yläpäässä.
Siellä toisessa päässä oleville, ja myös muille, tehdään testejä esim. psykiatrisissa tutkimuksissa. Ei Mensa ole ainut testaava taho.
Itse olen käynyt Mensan testissä. On totta, että sinne menevät tietävät usein ennalta saavansa hyvän tuloksen.
Ja alle sadan ihmiset ovat varmaan mitä erilaisimmissa töissä.
Heitä kun on vaatimattomasti vaan noin puolet väestöstä :D
Minut testattiin oppimisvaikeuksien takia Neuvostoliitolle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suomen tuleva pääministeri.
Tällaisten hassunhauskojen ja erittäin oivaltavien (not) vitsien keksijät ilmiantavat itsensä ketjun kohderyhmäksi eivätkä edes itse sitä hoksaa...
Taidat puhua itsestäsi! Dorka.
Suunnittelen rakettimoottoreita taalla USAssa. Mulla on myos tekoalypohjaiseen hahmontunnistukseen liittyva firma. Suomessa mua pidettiin hulluna vaikka opiskelin teknillisessa korkeakoulussa. AO mitattiin ja se oli hiukan alle 100.
Vierailija kirjoitti:
Ja nettitestit kuulemma eivät ole luotettavia.Jotkut testissä älykkäät eivät kuitenkaan pysty hoitamaan asioitaan järkevästi.
Mitä meen työksenii... ei mulla oo töitä.