Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa peniksen suurennusleikkaukseen

Vierailija
08.04.2013 |

Siinä otsikossa te tulikin. Minulle hän tunnusti asian eilen ja tunteet on nyt heitelleeet epäuskosta vihaan ja halveksuntaankin.

Mieheni penis on kyllä pieni, mutta minua se ei ole koskaan haitannut, sillä seksissä hänellä on ns. muita avuja, joilla hän saa minut tyydyttyneeksi. Meillä on ehkä moni amuita mielikuvituksekkaampi seksielämä pienen peniksen takia. Ehkä jos hänellä olisi isompi, hän ei viitsisi nähdä niin paljon vaivaa. Meillä on mm- paljon roolileikkejä, joista pidän ja teemme pikku-seksireissuja sinne ja tänne. Olemmepa saaneet pari lastkin alulle, joten ei se kalustus nyt niin onnetonta ole.

En tiedä mistä mieheni on saanut mieleen tuon leikkauksen, mutta selvästi hän on ottanut selvää ja  tosissaan. Hän on tehnyt paljon ylitöitä viime aikoina ja säästänyt rahaa. Aikoo mennä kuulemma Viroon leikattavaksi heti kun saa rahat.

Miten saisin mieheni luopumaan aikeestaan? Pelkään että sen jälkeen ei ole paluuta. Mitä ihmettä varten hän edes haluaa isomman peniksen, en tajua!

Tunteeko joku jonkun joka on käynyt leikkauksessa tai voisinko saada jotain ajatuksia aiheesta, kun tuntuu että omat ajatukset  kierävät nyt ihan kehää.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:56"]

Eikö penistä voi myös paksuntaa ruiskuttamalla siihen rasvaa.

Voi mutta se käsittääkseni liukenee hiljalleen pois. Olisihan se kätevää jos riskittömästi saisi se 20/5 joka on mammojen minimi.

Ne riskit on niin pahoja että sen takia en leikkaukseen menisi. Erektio voi heikentyä niin se on jo riittävä syy miksi ei. Ruiskutettu rasva liukenee oliko puolessa vuodessa pois? Katoaa kuitenkin että sitä olisi lisättävä vähän väliä. Jos saatavilla olisi riskitön suurennos niin leikkaukseen olisi jonot. Tätä ei naiset muka ymmärrä.

Vierailija
22/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottua sanaa, tehtyä tekoa ei saa pois siksi pitäisikin pystyä olemaan laukomatta tuollaisia asioita miehelleen. Nuo loukkaukset ei koskaan unohdu miehen mielestä ja luultavasti aiheuttaa vielä eronkin tai muuta aloituksen kaltaista tyhmyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, itse olin joskus uudessa suhteessa ja mielestäni olimme liian kiireellä menossa sänkyyn ja siitä aiheutui erektio ongelma ja nainen laukoi että aina on kaikilla muilla miehillä seisonut. Arvaatte varmaan ollaanko vielä yhdessä

Vierailija
24/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottua sanaa, tehtyä tekoa ei saa pois siksi pitäisikin pystyä olemaan laukomatta tuollaisia asioita miehelleen. Nuo loukkaukset ei koskaan unohdu miehen mielestä ja luultavasti aiheuttaa vielä eronkin tai muuta aloituksen kaltaista tyhmyyttä.

Mitkä loukkaukset? En huomannut yhtäkään mainintaa loukkaamisesta ap:n viestissä.

Vierailija
25/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyppä specseiverillä ja lue uudestaan, oli humalassa mennyt sanomaan että on liian pieni muna

Vierailija
26/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen häntä aina kehunut että kuinka hän on ihana rakastaja. Vain kerran humalassa sanoin peniksen koosta (varmaan 8v sitten), kun halusin satuttaa häntä. Tiedän että oli typerää ja olen pyytänyt anteeksi ja vannonut etten oikeesti ajattele hänen vehkeettään mitenkään huonoksi/pieneksi.

Pelkään noita komplikaatioita ja että sitten ei enää olisi mahdollisesti seksiä ollenkaan perinteisessä mielessä. Mutta mies on kuin riivattu, järjen ääni ei tunnu tavoittavan. Kummallista.

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 18:58"]

No kehottaisin kyllä tutustumaan aika tarkkaan mahdollisiin komplikaatioihin ja riskeihin, ja miettimään, onko seksielämä pienellä peniksellä kuitenkin kivempaa kuin mahdollisesti ei lainkaan seksielämää ja impotenssi. Noissa on siis oikeasti isot riskit, ja peniksen toimivuus voi hyvinkin todennäköisesti huonontua.

On tietysti hyvä pyrkiä varmistamaan, että mies todella tietää, että sinulle hänen peniksensä käy vallan mainiosti juuri sellaisena kuin se on, ettei todellakaan tarvitse sinun takiasi haaveilla suuremmasta vehkeestä (tää on tietysti helpommin sanottu kuin tehty - itsekin haaveilen välillä silikonipalloista näiden tyhjien roikkuvien nahkaläpysköiden sisälle, joita rinnoiksikin voisi kutsua, ja vaikka mies kuinka sanoisi, ettei todellakaan sellaisia kaipaa ja kelpaan aivan hyvin näin, niin vaikeahan sitä on oikeasti uskoa).

Vierailija
27/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän miestäsi, onhan se helvetin pieni jos 10 senttinen nysä on. Sen verran minun mies aina laittaa sisään kun haluaa kiusoitella ja sitten lopuksi junttaa loputkin sisään ja se tuntuu hyvältä, mutta en silti ymmärrä leikkauksiin menoa parempi vain elää sen nysän kanssa

Vierailija
28/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, en pysty yleisissä saunoissa, uimahalleissa ym. käymään.

Naiset onkin sitten oma lukunsa, onko se jo sisällä, tuossako se on, en kyllä tuohon koske.....

Leikkausta harkinnut, mutta en tiedä? En kyllä uskalla enää naisia lähestyä, eräs ystävä nainen kenen kanssa oli vähän säätöäkin, humalassa nauroi kavereiden kanssa "prinssinakille", jälkeen päin pyyteli anteeksi, eihän se nyt niin vakavaa ollut?

Mitä jos olisin nauranut sen luomille, rukkastisseille, löysälle vi*ulle.

Tosin niillä muutamilla mihin olen nuorena saanut prinssinakkia tarjota on ollut löysä ja eihän tuo yletä kuin vähän huulille.

Vierailija
29/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen häntä aina kehunut että kuinka hän on ihana rakastaja. Vain kerran humalassa sanoin peniksen koosta (varmaan 8v sitten), kun halusin satuttaa häntä. Tiedän että oli typerää ja olen pyytänyt anteeksi ja vannonut etten oikeesti ajattele hänen vehkeettään mitenkään huonoksi/pieneksi.

Pelkään noita komplikaatioita ja että sitten ei enää olisi mahdollisesti seksiä ollenkaan perinteisessä mielessä. Mutta mies on kuin riivattu, järjen ääni ei tunnu tavoittavan. Kummallista.

Ai jai jai. Paha, paha virhe. Nyt niität sitä mitä olet kylvänyt. Sanoa miehelle noin on kuin iskeä poltinrauta naudan persukseen, merkki on ja pysyy. Millään anteeksipyynnöillä et tilannetta korjaa, koska tottahan miehesi tajuaa, että humalassa tulit lipsauttaneeksi todelliset ajatuksesi julki.

Vierailija
30/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna suurin itsemurhien aiheuttaja Suomessa. Munan koko on kaikki kaikessa. Jos muna on pieni, ei ole elämää.

Vierailija
31/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi on miehesi oma ja hän päättää mitä sille tekee. Jos hän kokee ongelmaksi pienen vehkeensä ja haluaa sille tehdä jotain, sekä on valmis ottamaan riskit niin tehköön. Peniksen suurennus ei sinällään tarkoita, että peniksestä tulee mitenkään valtava. Maksimissaan taitaa korkeintaan saa 5cm lisää ja yleensä tulos jää pariin senttiin. Jos se auttaa kenenkään itsetuntoon niin ehdottomasti se on tehtävä. Paksuutta voisaan myös lisätä, mutta ei sekään mitään hillittömästi suurenna.

Vierailija
32/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aiemmin ole ollut mitään viitteitä tuosta, että miehesi on noin tyytymätön peniksensä kokoon? ja kyllä itseänikin ihmetyttäisi jos mieheni moista saisi päähänsä, kun saa kuitenkin naisensa tyydytettyä ja lapset sillä tehtyä niin mikä tarve on... toisaalta itse kävin leikkauttamassa rinnat, vaikka mies olikin tyytyväinen, itse vaan en ollut.. että kyllähän tuo voi olla hänen oma asia joka vaivaa. Kauhea spekulointi tuli tässä :) mutta siis, kuullostaa kyllä hurjalta että mies kävisi penistään ylipäänsä leikkelemässä, kuitenkin aika oleellinen osa ja pelottaisi jos ei toimikaan niin kuin pitää enää leikkauksen jälkeen. Ilmeisesti miehesi on tarkkaan ja kauan harkinnut kun näin naisenakin kuullostaa hurjalta. 

Lähes kaikki miehet ovat tyytymättömiä peniksensä kokoon. Ehkä se 5 % jolla on karmea mela, toivoo, että se olisi vähän pienempi.

Vierailija
33/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että sun piti korostaa kahdesti tuota, ettei nimenomaan miehelle saa sanoa mitään loukkaavaa. Saako naiselle, vai eikö naisen loukkaantumisella ole väliä?

Tämänkin olisi voinut sanoa paremmin, ettei kannata laukoa puolisolleen tuollaisia.

Vierailija
34/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö aiemmin ole ollut mitään viitteitä tuosta, että miehesi on noin tyytymätön peniksensä kokoon? ja kyllä itseänikin ihmetyttäisi jos mieheni moista saisi päähänsä, kun saa kuitenkin naisensa tyydytettyä ja lapset sillä tehtyä niin mikä tarve on... toisaalta itse kävin leikkauttamassa rinnat, vaikka mies olikin tyytyväinen, itse vaan en ollut.. että kyllähän tuo voi olla hänen oma asia joka vaivaa. Kauhea spekulointi tuli tässä :) mutta siis, kuullostaa kyllä hurjalta että mies kävisi penistään ylipäänsä leikkelemässä, kuitenkin aika oleellinen osa ja pelottaisi jos ei toimikaan niin kuin pitää enää leikkauksen jälkeen. Ilmeisesti miehesi on tarkkaan ja kauan harkinnut kun näin naisenakin kuullostaa hurjalta. 

Lähes kaikki miehet ovat tyytymättömiä peniksensä kokoon. Ehkä se 5 % jolla on karmea mela, toivoo, että se olisi vähän pienempi.

Niinpä. Tällä tiedolla, kun saatte sen dickpikin niin muistakaa, että mies näyttää silloin teille haavoittuvimman puolen itsestään. Äääliömäistä, mutta rohkeaa.

Vierailija
35/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jai jai. Paha, paha virhe. Nyt niität sitä mitä olet kylvänyt. Sanoa miehelle noin on kuin iskeä poltinrauta naudan persukseen, merkki on ja pysyy. Millään anteeksipyynnöillä et tilannetta korjaa, koska tottahan miehesi tajuaa, että humalassa tulit lipsauttaneeksi todelliset ajatuksesi julki.

Nimenomaan, näin aloittaja itsekkin sisimmään ajattelee vaikka muuta yrittää vakuutella ja siksi mies suunnittelee leikkausta ettei seuraavassa suhteessa käy samalla lailla

Vierailija
36/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penistä voi pidentää huomattavan paljon (yli 2cm) melko turvallisesti venytyslaitetta käyttämällä. Kannattaa googlata 'andropenis' yms. Myös YouTubesta löytyy videoita, joissa opetetaan venyttimen käyttöä. 

Vierailija
37/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 12 cm niin voin jotenkin vielä ymmärtää edes leikkauksen harkintaa. Ap kuitenkin itsekin pitää sitä pienenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi