Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa peniksen suurennusleikkaukseen

Vierailija
08.04.2013 |

Siinä otsikossa te tulikin. Minulle hän tunnusti asian eilen ja tunteet on nyt heitelleeet epäuskosta vihaan ja halveksuntaankin.

Mieheni penis on kyllä pieni, mutta minua se ei ole koskaan haitannut, sillä seksissä hänellä on ns. muita avuja, joilla hän saa minut tyydyttyneeksi. Meillä on ehkä moni amuita mielikuvituksekkaampi seksielämä pienen peniksen takia. Ehkä jos hänellä olisi isompi, hän ei viitsisi nähdä niin paljon vaivaa. Meillä on mm- paljon roolileikkejä, joista pidän ja teemme pikku-seksireissuja sinne ja tänne. Olemmepa saaneet pari lastkin alulle, joten ei se kalustus nyt niin onnetonta ole.

En tiedä mistä mieheni on saanut mieleen tuon leikkauksen, mutta selvästi hän on ottanut selvää ja  tosissaan. Hän on tehnyt paljon ylitöitä viime aikoina ja säästänyt rahaa. Aikoo mennä kuulemma Viroon leikattavaksi heti kun saa rahat.

Miten saisin mieheni luopumaan aikeestaan? Pelkään että sen jälkeen ei ole paluuta. Mitä ihmettä varten hän edes haluaa isomman peniksen, en tajua!

Tunteeko joku jonkun joka on käynyt leikkauksessa tai voisinko saada jotain ajatuksia aiheesta, kun tuntuu että omat ajatukset  kierävät nyt ihan kehää.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen lopputulos?

Vierailija
2/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:56"]

Eikö penistä voi myös paksuntaa ruiskuttamalla siihen rasvaa.

[/quote]

Voi mutta se käsittääkseni liukenee hiljalleen pois. Olisihan se kätevää jos riskittömästi saisi se 20/5 joka on mammojen minimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Mieheni aikoo sekä paksuntaa että pidentää...Voi kun saisin hänen mielensä muuttumaan...

Vierailija
4/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.10cm

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 11:09"]

Pakko kysyä, kuinka pieni se sitten on?

[/quote]

Vierailija
5/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti osasyyllinen. Kadun sanomistani, mutta en saa sitä sanomattomaksi :(

Etkö itse ole koskaan sanonut tai tehnyt mitään idioottimaista? Oletko täydellinen? Toisaalta kyllä minuakin on loukattu esim. ulkonäöstä joskus, mutta en ole silti mennyt radikaaleihin leikkauksiin. Jotain muutakin vikaa miehen korvien välissä nyt on. Haluaisin auttaa häntä olemaan tyytyväinen itseensä luonnollisena. Haluaisin ymmärtää mistä kaikki johtuu, että voisin auttaa. Mutta päässä on vain sumua; tämä on ihan absurdi tilanne enkä voi uskoa olevani edes tässä! Miten hyvästä parisuhteesta tuli yhtäkkiä tällainen? Minun mielestä meillä oli kaikki aina hyvin.

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 11:46"]

Olit äärimmäisen tyhmä nöyryyttäessäsi miestäsi hänen vehkeensä koosta. Miltä itsestäsi tuntuisi vastaava? Ei sitä anteeksipyynnöllä jälkikäteen paikata. Moni nainen eroaisi vastaavan loukkauksen jälkeen. Olet osasyyllinen nykytilanteeseen.

[/quote]

Vierailija
6/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin niin kovasti keskustelua tästä...

T: AP

Vierailija
7/37 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänet lukemaan Lionel Shriverin kirja "Jonnekin pois". Ihme jos sen jälkeen tekee mieli vielä ajatella asiaa.

Vierailija
8/37 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aiemmin ole ollut mitään viitteitä tuosta, että miehesi on noin tyytymätön peniksensä kokoon? ja kyllä itseänikin ihmetyttäisi jos mieheni moista saisi päähänsä, kun saa kuitenkin naisensa tyydytettyä ja lapset sillä tehtyä niin mikä tarve on... toisaalta itse kävin leikkauttamassa rinnat, vaikka mies olikin tyytyväinen, itse vaan en ollut.. että kyllähän tuo voi olla hänen oma asia joka vaivaa. Kauhea spekulointi tuli tässä :) mutta siis, kuullostaa kyllä hurjalta että mies kävisi penistään ylipäänsä leikkelemässä, kuitenkin aika oleellinen osa ja pelottaisi jos ei toimikaan niin kuin pitää enää leikkauksen jälkeen. Ilmeisesti miehesi on tarkkaan ja kauan harkinnut kun näin naisenakin kuullostaa hurjalta. 

Vierailija
9/37 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehottaisin kyllä tutustumaan aika tarkkaan mahdollisiin komplikaatioihin ja riskeihin, ja miettimään, onko seksielämä pienellä peniksellä kuitenkin kivempaa kuin mahdollisesti ei lainkaan seksielämää ja impotenssi. Noissa on siis oikeasti isot riskit, ja peniksen toimivuus voi hyvinkin todennäköisesti huonontua.

On tietysti hyvä pyrkiä varmistamaan, että mies todella tietää, että sinulle hänen peniksensä käy vallan mainiosti juuri sellaisena kuin se on, ettei todellakaan tarvitse sinun takiasi haaveilla suuremmasta vehkeestä (tää on tietysti helpommin sanottu kuin tehty - itsekin haaveilen välillä silikonipalloista näiden tyhjien roikkuvien nahkaläpysköiden sisälle, joita rinnoiksikin voisi kutsua, ja vaikka mies kuinka sanoisi, ettei todellakaan sellaisia kaipaa ja kelpaan aivan hyvin näin, niin vaikeahan sitä on oikeasti uskoa).

Vierailija
10/37 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus nainen kiikarissa?

Vierailija
11/37 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään viitteitä. Ja itsekin yritän verrastaa tätä naisten silikoneihin, jotta voisin ymmärtää. Mutta en vaan ymmärrä. Pelottaa.

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 18:57"]

Eikö aiemmin ole ollut mitään viitteitä tuosta, että miehesi on noin tyytymätön peniksensä kokoon? ja kyllä itseänikin ihmetyttäisi jos mieheni moista saisi päähänsä, kun saa kuitenkin naisensa tyydytettyä ja lapset sillä tehtyä niin mikä tarve on... toisaalta itse kävin leikkauttamassa rinnat, vaikka mies olikin tyytyväinen, itse vaan en ollut.. että kyllähän tuo voi olla hänen oma asia joka vaivaa. Kauhea spekulointi tuli tässä :) mutta siis, kuullostaa kyllä hurjalta että mies kävisi penistään ylipäänsä leikkelemässä, kuitenkin aika oleellinen osa ja pelottaisi jos ei toimikaan niin kuin pitää enää leikkauksen jälkeen. Ilmeisesti miehesi on tarkkaan ja kauan harkinnut kun näin naisenakin kuullostaa hurjalta. 

[/quote]

Vierailija
12/37 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen häntä aina kehunut että kuinka hän on ihana rakastaja. Vain kerran humalassa sanoin peniksen koosta (varmaan 8v sitten), kun halusin satuttaa häntä. Tiedän että oli typerää ja olen pyytänyt anteeksi ja vannonut etten oikeesti ajattele hänen vehkeettään mitenkään huonoksi/pieneksi.

Pelkään noita komplikaatioita ja että sitten ei enää olisi mahdollisesti seksiä ollenkaan perinteisessä mielessä. Mutta mies on kuin riivattu, järjen ääni ei tunnu tavoittavan. Kummallista.

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 18:58"]

No kehottaisin kyllä tutustumaan aika tarkkaan mahdollisiin komplikaatioihin ja riskeihin, ja miettimään, onko seksielämä pienellä peniksellä kuitenkin kivempaa kuin mahdollisesti ei lainkaan seksielämää ja impotenssi. Noissa on siis oikeasti isot riskit, ja peniksen toimivuus voi hyvinkin todennäköisesti huonontua.

On tietysti hyvä pyrkiä varmistamaan, että mies todella tietää, että sinulle hänen peniksensä käy vallan mainiosti juuri sellaisena kuin se on, ettei todellakaan tarvitse sinun takiasi haaveilla suuremmasta vehkeestä (tää on tietysti helpommin sanottu kuin tehty - itsekin haaveilen välillä silikonipalloista näiden tyhjien roikkuvien nahkaläpysköiden sisälle, joita rinnoiksikin voisi kutsua, ja vaikka mies kuinka sanoisi, ettei todellakaan sellaisia kaipaa ja kelpaan aivan hyvin näin, niin vaikeahan sitä on oikeasti uskoa).

[/quote]

Vierailija
13/37 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen tuotakin asiaa ajatellut, mutta mies kiistää. En kyllä ymmärrä miten hän kuvittelee voivansa jonkun uuden naien isommalla peniksellä hurmaavan. Ei naiset ajattele ihan noin yksioikoisesti, itselle ainakin on muuta avut tärkeämpiä. Vai onko teille muille miehen kalu niin iso asia? Meilläkun on aina seksi pelannut. Luulin ettei miehellä olisi mitääön valittamista, kun ei minullakaan. Mistä tämä voi kummuta?

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 21:09"]

Uus nainen kiikarissa?

[/quote]

Vierailija
14/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi auttakaa minua! Olenko ainut nainen maailmassa tässä tilanteessa? Kamalaa!

Vierailija
15/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi riskeistä? ainahan noissa operaatioissa on myös tulehdus vaara.

Vierailija
16/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, kuinka pieni se sitten on?

Vierailija
17/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tekniikka kehittynyt alalla, mutta eipä tuohon mun käsittääkseni järin paljoa lisää kokoa saada. Kikkeli kun ei ole mitkään tissit, johon voidaan pumpata täytettä lähes mielin määrin. Jos oikein muistan, niin pituutta saadaan lisää muutama sentti, siinä se. En sitten tiedä olisiko se ton arvosta? Ja jos homma menee pieleen, niin toimimattomuus on ton jälkeen niitä pienimpiä murheita.

Vierailija
18/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha toimenpide. Pituutta penikseen sillä ei saada kuin 1-2 senttiä, jolla ei ole mitään merkitystä. Riskit kuitenkin olemassa.

Vierailija
19/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit äärimmäisen tyhmä nöyryyttäessäsi miestäsi hänen vehkeensä koosta. Miltä itsestäsi tuntuisi vastaava? Ei sitä anteeksipyynnöllä jälkikäteen paikata. Moni nainen eroaisi vastaavan loukkauksen jälkeen. Olet osasyyllinen nykytilanteeseen.

Vierailija
20/37 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi