Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen "pitäisi" maksaa minun matkani?

Vierailija
08.04.2013 |

Appi täyttää 60v tänä syksynä, ja on suunnitellut matkaa. Hänellä on kolme lasta ja on luvannut maksaa jokaisen lapsensa ja lapsenlapsensa (3kpl) matkan. Minun ja vävyn pitää maksaa itse, miehen toisella siskolla ei ole puolisoa. 

Vävy on töissä ja pystyy maksamaan helposti oman osansa, minä olen työtön. En usko että pääsen matkaan koska miehellänikään ei ole hirveästi ylimääräistä. Onko tämä sitten reilua? Tuntuu vähän suunnitellulta jutulta. Joku halpishotelli halpislennolla jonnekin halpaan etelänkohteeseen onnistuisi meiltä, mutta minä tuskin saan vaikuttaa hotellivalintaan.

Eli meiltä matkaan lähteen mies ja lapset. Minä jään kotiin. Toivon toki että saan töitä ennen tuota, mutta saanko sitten lomaa? 

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vastaavanlaisesti viime kesänä.

Mua pyydettiin perästä käsin tulemaan. Siinä vaiheesa olisi munkin lennot, kolme kertaa kalliimmat lennot kuin alunperin varatut olis ollut.

Kukaan ei ollut tosissaan kuunnellut mua, että kaksi lasta on sitten heidän vastuullaan vahdittavana.

Harmitti ennen matkaa tosi paljon. MIeheltä salaa itkinkin. Mutta kun jäin yksin kotiin ja kun tuli viikonloppu ja junalla lähdin kaverin luokse Helsinkiin. Oi sitä onnea ja vapautta. 

Vierailija
102/102 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vastaavanlaisesti viime kesänä.

Mua pyydettiin perästä käsin tulemaan. Siinä vaiheesa olisi munkin lennot, kolme kertaa kalliimmat lennot kuin alunperin varatut olis ollut.

Kukaan ei ollut tosissaan kuunnellut mua, että kaksi lasta on sitten heidän vastuullaan vahdittavana.

Harmitti ennen matkaa tosi paljon. MIeheltä salaa itkinkin. Mutta kun jäin yksin kotiin ja kun tuli viikonloppu ja junalla lähdin kaverin luokse Helsinkiin. Oi sitä onnea ja vapautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi