Mitä sanoisitte, kun 11 vuotiaan lahjatoive maksaa 3500e
Onko jokin silloin pielessä, jos karkit ja kirjat ym.ei kelpaa vaan niille nyrpistellään vain nenää.
Kommentit (49)
Säästäkööt. Niinhän me muutkin tehdään.
Karkkia kummilapselle vähän höntti. Yleensä kaverit tuo karkkia, mikä edelleenkin on yhtä hönttiä.
Ap. Tokihan toi raha on aina toive, ja vois antaakkin, mutta ensinnäkin; tyttö haluaa toivomansa aina heti + 3500 säästämisessä menisi varsin kauan, et tuskin säästäisi rahoja 10 vuotta + tyttö ei halua ostaa mitään omilla rahoilla. Ja kaiken lisäksi lahjojakin aina haluaa paljon ja isoja, rahan lisäksi, et vanhempansa ovat sitä tavaraa sit vain ostaneet. Et juup mun rahoilla ja mummansa, ei paljo hevosta osteta.
Öhm..ihmettelen, miten ap voi edes etäisesti saada sen kokemuksen, että hänen olisi pitänyt ostaa lapselle hevonen :D koska siitähän tuo ärsyyntyminen kertoo. Eikö tuo nyt ole aika suoraan vitsiksi laitettava asia. Huonosti kasvatettu lapsi toki, mutta eihän lapsi sille mitään itse voi.
Tietty jos vanhemmat ovat tytön kanssa samaa mieltä niin heidän käytöksensä on kamalaa, mutta jos olet ollut jo 11v lapsen kummitäti niin olet varmaan jo havainnut, että vanhemmat ovat noin täydellisiä vaitpäitä? Ja luulisi, että osaat laittaa heidän käytöksen omaan arvoonsa?
Ap. Ei näin isoa juttua ole sentään ennen pyydetty ja kiukuteltu. Vaik toki olen ollut tietoinen että tyttö on saanut vuosien mittaan vanhemmiltaan esim. kannettavia, lemmikkejä, älypuhelimia ja tabletteja, mönkijän, useita jopoja, kaiken muun tavaran lisäksi, ja arvannut et jotain tämän suuntaista on tulevaisuus. Mut kaipa olen toivonut, että iän karttuessa tulisi myös järkeä. Ja myös näille vanhemmille!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 17:16"]
Minun kummityttö pyysi 10-v lahjaksi aitoa Louis Vuittonin käsilaukkua. Ja vanhemmat samaa sarjaa kuin ap:n kummitytön vanhemmat, vieressä nyökytellään ja ollaan sitä mieltä, että ihan ok toive. Mihin on ihmisten suhteellisuudentaju kadonnut?
[/quote]
Eikä :D Louis Vuittonin laukkuja ostellaan sitten päälle 20v jos rahat riittää. 10vuotiashan pilaa sen vaikka kuinka nopeasti
Joo, mäkin halusin pienenä ponin.
Eikö kaikki?
Voi miten ap saakin ihmiset innostumaan noista jutuistaan. Heittää ensin pienen täkyn ja sitten kommentoi joka välissä. Ja jutut menee ihan täydestä :D
Miltä näyttäisi LV jonkun alakoululaisen kainalossa. Haahhhaahhhaaaa. Vois ostaa vielä lisäksi Chanel viitosta ja leopardikuositrikoot nimpparilahjaksi.
Meidän 10-vuotias toivoi/vaati kosketusnäyttöpuhelinta 11-vuotislahjaksi, koska kaikilla muillakin on sellainen. Totesin hänelle, että kannattaa toivoa jotakin muutakin, koska hän ei tule sellaista saamaan (koska hän ei tekisi mitään sillä).
Karkkien perään hän ei ole oikeastaan lainkaan...