Hyi hitto! Koira nuuhki alapäätäni!
Olin tienristeyksessä ja odotin milloin voin ylittää suojatietä pitkin kadun. Yllättäen tunsin jotain "ylimääräistä" peppupuolella ja salamana käännyin katsomaan taakse, niin siellä oli koira!! Siis se koira työnsi kuononsa alapäähäni!
Parin metrin päässä oli omistaja, nuori nainen, toisen samanlaisen keskikokoisen koiran kanssa ja tämä nainen vain hymyili minulle. Koirat olivat vapaana. Lähdin kiireesti eteenpäin, mutta inhon tunne jäi mieleen. Kuinka joku sallii koiransa tehdä noin?
Kommentit (46)
On kyllä kokemusta koirien tunkemisesta kuonoaan haaroihin, se on kyllä tosi kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran odottelin tilaisuutta ylittää tie kun koira tuikkaisi kuononsa erään naisen trikootakamukseen. Hävetti todella paljon ja pyytelin anteeksi ja onneksi nainen tuntui ottavan huumorilla. Koira oli hihnassa ja itse olin ehkä 1,5m päässä, ensimmäinen kerta kun tuollaista tapahtui ja jatkossa olen tarkempi.
Ei näistä sattumuksista tarvitse mitään pervouksia etsiä, sama asia kuin istuisit puiston penkillä hotdog kädessä ja tuijottelisit taivaita ja joku vieras koira kävisi nuuskimaan hodariasi. Piittaamaton/huolimaton omistaja ja koira joka vaan toteuttaa viettejään.
Ei nyt ihan sama ole kuin koira nuuskisi hodaria koiran kylmä kuono yllättäen perseessä.
On se koiran ja omistajan kannalta sama, kokijan kannalta ei.
Haloo! Miten sille koiralle kävi!!!?? Selvisikö hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Pyyhin kyllä perseeni hyvin eli tuskin paskan haju houkutteli moiseen tekoon. Onko koira tuolloin huonosti koulutettu ja kasvatettu, jos noin tekee ihmisille?
Pesetkö myös? Jos pelkästään pyyhit, niin kyllä se vielä haisee.
Ei nyt ihan sama ole kuin koira nuuskisi hodaria koiran kylmä kuono yllättäen perseessä.