Jos Maria Veitola tulisi teidän luokse Yökylään
Mitä ohjelmaa järjestäisitte?
Minä ottaisin Veitolan loppukesästä ja veisin sen hilloja poimimaan.
Illalla kalastetaan ja paistetaan siiat ja kuhat nuotiolla.
Maria saa kokeilla kalojen filerointia.
Kommentit (49)
Hon får städa och tvätta byk, precis som våra andra finska flickor. Mat ska hon inte få laga eller handla, det har vi vår Elma för.
Hauska kysymys. Tekisimme ruokaa, kutsuisin joitain läheisiänikin iltaa viettämään, joisimme kohtuudella viiniä tunnelman keventämiseksi. Keskustelisin hänen kanssaan kristinuskosta ja vaikeuksien kanssa selviämisestä, elämän yllättävyydestä ja ihmisarvosta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro, mutta siltä akalta loppuisi ohjelman toimittaminen siihen vierailuun
Tuo on jo uhkaus. Kannaisikohan tuollaiset mielipiteet pitää sisällään? Joku tolkku kommenteissakin.
Ei tuossa ole mitään uhkausta. Sinun oma pieni mielesi teki olkiukon.
Minun luona Maria saisi olla mukana hoitamassa eläimiä. Pari hevosta, vuohia ja kanoja. Kävisimme Lidlissä ruokaostoksilla. Illalla katsomme jonkun elokuvan.
Eipä mitään kovin ihmeellistä tavisnaisen kotona tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Minun luona Maria saisi olla mukana hoitamassa eläimiä. Pari hevosta, vuohia ja kanoja. Kävisimme Lidlissä ruokaostoksilla. Illalla katsomme jonkun elokuvan.
Eipä mitään kovin ihmeellistä tavisnaisen kotona tapahtuisi.
Kuulostaa ihanalta sun koti!
Valmistelisin hyvät ruuat, leipoisin hänen kanssaan terveellisiä herkkuja.
Kertoisin huoleni ja sitten nauraa käkätettäis myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Tamppaisitteko mattoja?
En kutsuisi julkikiusaajaa kotiini.
Voi saisin vihdoin keskustella ihailemani,älykkään toimittajan kanssa,juteltas tuntitolkulla yhteiskunnallisista asioista sitten pelattas jotakin lautapeliä ja lähdettäs kerään pajunkissoja ja tehtäs virpomisoksia.
Vierailija kirjoitti:
Voi saisin vihdoin keskustella ihailemani,älykkään toimittajan kanssa,juteltas tuntitolkulla yhteiskunnallisista asioista sitten pelattas jotakin lautapeliä ja lähdettäs kerään pajunkissoja ja tehtäs virpomisoksia.
Ja se vittuilis sulle kaikesta ja koittais muka ovelasti naamioida sen joksikin muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamppaisitteko mattoja?
Emme. Miksi pitäisi - sehän on miesten työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se vittuilis sulle kaikesta ja koittais muka ovelasti naamioida sen joksikin muuksi.
Mulle tämä kävisi hyvin, koska olen käänteisen huumorin mestari ja joudun aina pidättelemään itseäni. Marian kanssa olisimme samalla aaltopituudella ja pitäisimme äärimmäisen kivana vitsailuna sitä, mikä sinusta kuulostaisi vain v-tuilulta :D
Sais aika äkkiä lähöt jos meidän ovelle ilmestys
Ojentaisin sille luudan. Eikö kaikilla noita-akoilla ole semmoinen.
Sinccis
Onpa täällä jotenkin angstista porukkaa. Onko teidän jotenkin pakko katsoa sitä Maria Veitolan ohjelmaa ja sitten uhriutua siitä, vai mistä kiikastaa?
En mä kehhtaaa ketäään tavata kun meneee niiiin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ottais sitä meille.
En pidä hänestä ja kutsun luokseni vain ihmisiä, joista pidän ja joiden kanssa haluan viettää aikaa.
Ehkä mielesi muuttuisi jos avaisit hänelle ystävällisesti ovesi? Voisitte molemmat oppia toisiltanne jotain. Miksi olet noin epäkohtelias ja missä on vieraanvaraisuutesi?
Meillä on vielä joulusiivouskin tekemättä. Joten siivottais, en tiedä kerettäiskö muuta tekeenkään. Paikallisella huoltiksella Kotipizzaa sekä toisena päivänä pienes paikallisessa ruokapaikassa (jos siel enää ruokaa tarjolla).
Jos olis oven takana niin sinne sais jäädä. Kylmä ja v-mainen ihminen.