Jos Maria Veitola tulisi teidän luokse Yökylään
Mitä ohjelmaa järjestäisitte?
Minä ottaisin Veitolan loppukesästä ja veisin sen hilloja poimimaan.
Illalla kalastetaan ja paistetaan siiat ja kuhat nuotiolla.
Maria saa kokeilla kalojen filerointia.
Kommentit (49)
Toi siivouskommentti oli hyvä vinkki! Mä olen ollut niin töistä väsynyt että jäänyt siivoukset vähälle. Yhdessä olis mukava touhuta, juteltais siinä samalla kun vaikka pesis ikkunoita tai tekis pihahommia.
Käytäisiin metsässä koiralenkillä. Syötäisiin jotain mättöä sohvalla makoillen. Illalla neulottaisiin ( tai sitten Maria kerisi mun lankoja jos ei osaa neuloa) ja keskusteltaisiin mm. miltä tuntuu elää kaapissa keski-ikäistyvänä perheenäitinä ja miksi näin on päässyt käymään. Hän kun ei tuomitsisi.
Hmmmm. Toki jos kyläily näytettäisiin telkkarista niin kaapissaolon kanssa kävisi köpelösti.
Hän saisi siivota,mulla on sottaista.Itse joisin kaljaa,raapisin pallejani ja katsoisin änäriä.
Lähtisimme saman tien metsään retkelle. Siellä ei onneksi tarvitse myöskään keksiä väkisin puhuttavaa, voisi tarkkailla luontoa. Sen jälkeen pizzaa kotona. Kyselisin toimittajan työstä ja perhe-elämästä voisi kehittää jutun juurta. Sen jälkeen jokin tuntematon indie-leffa pyörimään.
Mä voisin tulla teille kylään. Tekemiset olisi kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tulla teille kylään. Tekemiset olisi kivoja.
Tervetuloa!
Tulisin töistä ja hakisin Marian matkalla. Sitten kävisimme yhdessä citymarketissa, ostaisin 120€:lla ostoksia. Tekisimme helppoa ruokaa, kuten jauhelihaa ja perunaa. Söisimme, siivoisimme asuntoa, ja pesisimme hampaat ennen nukkumaanmenoa. Maria nukkuisi vieressäni.
Grillattaisiin ja lämmitettäisiin pihasauna.
Dänkkii