Mikä tää Stockmann-juttu oikein on? Joka ketjussa missä
joku haluaa kertoa olevansa tavallista junttia ylempänä mainitaan Stockmann. Siis kauppa on jollekin niin hieno juttu että sillä pitää ratsastaa? Valaiskaa nyt vähän mikä tää juttu on?
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:17"]
24, sinä et sitten koskaan shoppaile? Kävele kaupungilla ikkunaostoksilla tai maleksi ostarilla?
Ihme vittuilua vittuilun vuoksi.
Ap:lle sen verran, että en ole tuollaiseen koskaan törmännyt. Siis että joku mainitsisi Stockalla käymisen leuhkimisen vuoksi. Miksi ihmeessä sillä kukaan leuhkisi, kauppa mikä kauppa. Sinne pääsee kuulkaa ihan persaukinenkin sisään, ei ole ovella portsaria...
Minä käyn Stockalla silloin, kun etsin jotain vähän harvinaisempaa tuotetta ja tarvitsen asiantuntevaa myyjää. Ja silloin, kun haluan kertakäväisyllä ostaa suht huokealla ison kasan seuraavan sesongin vaatetta lapsille + ehkä lentoliput kesälomareissulle (kuten tällä viikolla) Hullareilta.
Mutta ei se minua rassaa, että joku tuonkin tulkitsee leuhkimiseksi tai pröystäilyksi. Ihan rauhassa, kertoo siitä "jostakusta" aika paljon, tuollainen tulkinta!
[/quote]
Aika harva sanoo että on mökiltä pakko päästä nopeasti Motonettiin tai että ostaa kaikki vaatteet Cittarista. Ymmärrät kai mitä nuo Stockan hokijat ajavat jutuillaan takaa ;) Huvittavaa se ainakin minusta on.
[/quote]
No kuule en minä sitä todellakaan tulkitse noin kuin sinä. Minä tulkitsen sen niin, että joku tykkää ko. kaupan valikoiman runsaudesta ja hyvästä palvelusta. Jota sieltä kuitenkin ihan kiistatta saa.
Lisäksi stadin keskustan Stocka tosiaan on aika tunnelmallinen paikkanakin, Suomen vanhin tavaratalohan se on.
Järjestetäänkö PARAS KAUPPA-skabat vaikka Kampissa, kun teinit vähän sen hylännyt? Jokainen jokaista vastaan. Muijien mutapaini aikuismaiseen AV-tapaan. Kenen kauppa on paras. Kenties jo mun mutsin kauppa oli parempi kun sun mutsin. Nyt hihat ylös ja ilmoittautumaan! Landeliisat ja stadinmimmit hopotihop.
Joukkueita vois olla noi alla mainitut. Lisääkin saa tulla. Yhteisvoimin voitais vaikka ommella av-henkeen joukkueille pelipaidat. Spossaustakin voitas saada? Onko paljon kantiskorttilllisia?
Cittari, Prisma, Lidl, Stocka jne. Paras joukkue voittakoon.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:18"]
Olethan muistanut tarkistaa myös, ettei ole päällekkäin liimattuja hintalappuja;)
[/quote]
Ja olisiko sinulla esittää tuosta mitään muuta kuin tyhjänpäiväinen panettelusi?
[/quote]
Etkö oikeasti ole näistä uutisista tietoinen, vai haluatko vain yllyttää...:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Stockmann+myi+j%C3%A4lleen+vanhentunutta+lihaa/1135238200002
tai
[/quote]
Niin, mitäpä luulet, miksi nuo nousivat uutisiksi?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:36"]
[/quote]
Tuota juuri tarkoitin. Uutiset ovat neljän vuoden takaa. Aika harvassa kaupassa vanhentuneen tuotteen löytyminen on uutinen.
Ei ole kahta viikkoakaan, kun K-kaupassa minulla oli vanhentunut tuote, jonka myyjä huomasi ja pyysi hakemaan uuden.
[/quote]
Enpä muista muita tapauksia, että lihaa olisi myyty yli kaksi vuotta viimeisen käyttöpäivän jälkeen. Paitsi juuri Stoccan herkussa.
Ja eräpäivän nähneet vilttiketjuun tai kannustusjoukkoihin... tasaisesti joka joukkueesta:)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:27"]
Mitään muuta muotoa mökkeilylle ei ole? Aika rajoittunut sun maailmankuvasi on, kannattaisiko tehdä muutakin kun dallailla Stockalla?
[/quote]
Varmasti mökillä voi tehdä vaikka mitä, se ei vain ole mua varten - asia, jota monien pikkusieluisten ihmisten on vain niin vaikea ymmärtää. Päätetäänkö tämä tyhmä jankkaus sopimalla, että sä saat kiertää kaikki maailman tavaratalot kaukaa ja mä puolestani saan vaikka muutta kellon alle asumaan, jos huvittaa?
[/quote]
Sinähän tässä pikkuisieluinen olte, kun kuvittelet että mökillä vaan kuopsutellaan. KOitas väähn käyttää sitä hernettäsi siellä kopan sisällä johonkin muuhunkin kuin rätien tutkimiseen Stokkalla
Mitä siellä Herkussa on sellaista mitä ei saa Citymarketista?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:36"]
[/quote]
Tuota juuri tarkoitin. Uutiset ovat neljän vuoden takaa. Aika harvassa kaupassa vanhentuneen tuotteen löytyminen on uutinen.
Ei ole kahta viikkoakaan, kun K-kaupassa minulla oli vanhentunut tuote, jonka myyjä huomasi ja pyysi hakemaan uuden.
[/quote]
Uutiskynnys taitaa ylittyä vasta, jos tuote on vuosikausia vanha ja uusi päiväys liimattu alkuperäisen päälle, sitä ei ihan jatkuvasti taida kaikkialla tapahtua. Muistan vain yhden muun vastaavan uutisen, kun Hämeentien etnisissä kaupoissa oli säilykepurkeissa peitetty tussilla parasta ennen -merkintöjä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:46"]
[/quote]
Stockmann Gourmet, Stockmann Delicatess sekä Stockmann Meals ja Stockmann Meals Wellbeing -tuotesarjat
Stockalla on yksinkertaisesti ylimielisin ja koppavin henkilökunta mitä olla voi. Valikoima on hyvä joo, en minäkään ehkä ostaisi aina Bossin pukua, mutta en enää menee Stockalle myyjiä nöyristelmään vaan kävelen suoraan merkkien omiin liikkeisiin. Paitoja, kravatteja ja muuta voi sitten joskus ostaa Sokokselta, mutta ei koskaan Stockalta. Minä nyt en vaan maksa siitä, että minulle nyrpistellään nenää ja lähes tulkoon vittuillaan - jos myyjä nyt ei vain onnistu piiloutumaan rekkien taakse.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:50"]
[/quote]
Stockmann Gourmet, Stockmann Delicatess sekä Stockmann Meals ja Stockmann Meals Wellbeing -tuotesarjat
[/quote]
Aha. Oppia ikä kaikki. Tuskin siis mitään mitä ei saisi muualta hiukan erinimisenä :)
Vaikka itsekin käyn ruokaostoksilla keskustan Stockalla useamman kerran viikossa (sattuu olemaan sopivasti kotimatkan varrella), muakin suunnattomasti huvittaa nämä "ruokanikin ostan aina Stockmannilta" -tyyppiset itsensä kehujat :)
En oikein osaa päättää, miten tuollaisiin "ostokseni teen Stockalla ja lomamatkoillani suuntaan Euroopan kulttuurikaupunkeihin tai eksoottisiin kaukokohteisiin" -kirjoittelijoihin suhtautuisin. Lähinnä kai pidän heitä jotenkin surkuhupaisina. Ehkei tuo vastaa ihan sitä, mitä he viesteillään tavoittelevat ;)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:50"]
[/quote]
[/quote]
:D Mikä tyhjentävä vastaus! Todennäköisesti samaa tavaraa kuin muuallakin, eri nimellä vain.
Stockmann-uskovaiselle riittää paremmuudeksi, että tuotesarjan nimessä on sana "Stockmann".
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:42"]
Järjestetäänkö PARAS KAUPPA-skabat vaikka Kampissa, kun teinit vähän sen hylännyt? Jokainen jokaista vastaan. Muijien mutapaini aikuismaiseen AV-tapaan. Kenen kauppa on paras. Kenties jo mun mutsin kauppa oli parempi kun sun mutsin. Nyt hihat ylös ja ilmoittautumaan! Landeliisat ja stadinmimmit hopotihop.
Joukkueita vois olla noi alla mainitut. Lisääkin saa tulla. Yhteisvoimin voitais vaikka ommella av-henkeen joukkueille pelipaidat. Spossaustakin voitas saada? Onko paljon kantiskorttilllisia?
Cittari, Prisma, Lidl, Stocka jne. Paras joukkue voittakoon.
[/quote]
KANNATETAAN! Saisi mammat purkaa näitä suuria agressioitaan ja puolustaa omaa kauppaansa. Tosiasiassa ihan hassu ketju. Onneksi jokainen saa ihan itse (kai) päättää missä asioi ja mitä ostaa ja minkä palvelun ja tarjonnan parhaaksi kokee. Niin kuin markkinataloudessa ihan kaikilla muillakin markkinoilla. PEACE:)
[/quote]
No, viimeksi fenkoli.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 16:03"]
[/quote]
No, viimeksi fenkoli.
[/quote]
Huoh, sitäkö ei muka Citymarketista saa?
Olette räkänokat vain kateellisia kun ei ole varaa ostaa mitään Stockmannilta. Akateemisia muka ja sitten ostetaan kaikki S-marketista huonolaatuisena.
Meidän Prismasta saa saatana vaikka Pohjois-korealaisen ydinkärjen. Ja plussat päälle.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 16:04"]
Olette räkänokat vain kateellisia kun ei ole varaa ostaa mitään Stockmannilta. Akateemisia muka ja sitten ostetaan kaikki S-marketista huonolaatuisena.
[/quote]
Kukaan ei ole sulle kateellinen siitä, että sä pönkität huonoa itsetuntuoa asioimalla Stockkalla. Vaan tästähän tässä ketjussa oli juuri kysymys, jotku maksaa ylihintaa ja kokevat itsensä NIIN fiksuiksi ja muita paremmiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:17"]
24, sinä et sitten koskaan shoppaile? Kävele kaupungilla ikkunaostoksilla tai maleksi ostarilla?
Ihme vittuilua vittuilun vuoksi.
Ap:lle sen verran, että en ole tuollaiseen koskaan törmännyt. Siis että joku mainitsisi Stockalla käymisen leuhkimisen vuoksi. Miksi ihmeessä sillä kukaan leuhkisi, kauppa mikä kauppa. Sinne pääsee kuulkaa ihan persaukinenkin sisään, ei ole ovella portsaria...
Minä käyn Stockalla silloin, kun etsin jotain vähän harvinaisempaa tuotetta ja tarvitsen asiantuntevaa myyjää. Ja silloin, kun haluan kertakäväisyllä ostaa suht huokealla ison kasan seuraavan sesongin vaatetta lapsille + ehkä lentoliput kesälomareissulle (kuten tällä viikolla) Hullareilta.
Mutta ei se minua rassaa, että joku tuonkin tulkitsee leuhkimiseksi tai pröystäilyksi. Ihan rauhassa, kertoo siitä "jostakusta" aika paljon, tuollainen tulkinta!
[/quote]
No en tosiaan "maleksi" jossain kaupassa ihan vaan huvin vuoksi. On mulla parempaakin ajanvietettä kuin kuapoissa pyöriminen jos en jotain oikeatsi tarvitse. Tai että olisi jokin pakottava tarve päästä Stokkalle tai johonkin muuhun kauppaan säännöllisin väliajoin.
[/quote]
No, sulla on toiset huvit, so? Voisin hyvin kuvitella käyväni siellä kaffella, jos asuisin siinä vieressä. Ei silti ole mikään syy vittuilla, nainen!