Seiska: Pottukoira jätettiin tylysti! Nainen jätti taakseen jopa likapyykkinsä ja häipyi menestysstriimaajan luota
Niin se rakkaus voi päättyä aivan yllättäen. Nainen ei ollut edes ottanut likapyykkejään mukaansa. Tuosta portista se lähti, päivittelee Pottukoira lehdelle.
https://www.seiska.fi/kotimaa/suosikkistriimaaja-jatettin-tylysti-jopa-…
Kommentit (26)
Onko tämä se HARMAA-KOIRA joka aikanaan teki videon naisista jotka käyttää hyväksi polttaen savukkeita ja hokien v-alkuista kiroilu-sanaa (denotaationaan ihmisnaaraan ulkosynnyttimet, jos epäilys herää) ?
Oufon näkönen nainen kuvassa, ihan ku sillä kasvas partaa.
Vierailija kirjoitti: Onko tämä se HARMAA-KOIRA joka aikanaan teki videon naisista jotka käyttää hyväksi polttaen savukkeita ja hokien v-alkuista kiroilu-sanaa (denotaationaan ihmisnaaraan ulkosynnyttimet, jos epäilys herää) ?
Ei ole sama. Se oli Harmaakorva. Pottukoira on eri.
Vierailija kirjoitti: Onko tämä se HARMAA-KOIRA joka aikanaan teki videon naisista jotka käyttää hyväksi polttaen savukkeita ja hokien v-alkuista kiroilu-sanaa (denotaationaan ihmisnaaraan ulkosynnyttimet, jos epäilys herää) ?
Ei ole, se oli Harmaakorva
Julmaa jättää miehelle likapyykit ja vaan lähteä.
EVVK joku juoppo ja sen tekemiset.
Onko Potulla enää mahdollisuutta edes maksullisiin ladyboyhin?
Vierailija kirjoitti:
Oufon näkönen nainen kuvassa, ihan ku sillä kasvas partaa.
Pottu himoaa miesnaisia
No peruna vanhin rappiotubettaja.Eihän nuo kun vaihtavat subin tekokamua. Mistään romanssista ehkä ollut kyse.Kuka uskaltaa ees suht.?. Potaatista harva tykkää,jutut sekoja.Loukkaavia.Muista tykkään itse.Olen livenä nähnyt potaatin.Pieni,hyvin hintelä silloin,pieni poika tuli mieleen.Nyt paisunut,näkee videoista.Jutut on täysin hölmöjä alaarvoista huumoria aika "mieheltä".Isäkin on.Ei pitäisi ikinä!kehuskella rahoilla. Oleskellen saa muka hirveitä summia?ihmettelen verot elarit jne.Eikö ne mene jokaiselta??.Huom.kyseessä NS.julkinen ihminen ,saa ihmetellä.Sehän se onkin "julkinen",nauttien kun saa huomioo.Jaksaako kaikki ihailla..SA sä.
Vierailija kirjoitti:
No peruna vanhin rappiotubettaja.Eihän nuo kun vaihtavat subin tekokamua. Mistään romanssista ehkä ollut kyse.Kuka uskaltaa ees suht.?. Potaatista harva tykkää,jutut sekoja.Loukkaavia.Muista tykkään itse.Olen livenä nähnyt potaatin.Pieni,hyvin hintelä silloin,pieni poika tuli mieleen.Nyt paisunut,näkee videoista.Jutut on täysin hölmöjä alaarvoista huumoria aika "mieheltä".Isäkin on.Ei pitäisi ikinä!kehuskella rahoilla. Oleskellen saa muka hirveitä summia?ihmettelen verot elarit jne.Eikö ne mene jokaiselta??.Huom.kyseessä NS.julkinen ihminen ,saa ihmetellä.Sehän se onkin "julkinen",nauttien kun saa huomioo.Jaksaako kaikki ihailla..SA sä.
Sain päänsäryn luettuani tämän mökellyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joidenkin spurgujen elämä
Ei minua ainakaan. Jonnekin tunkiolle vaan.
Juntti viihdettä junteille.... Huoh, tulispa jo ydinsota...
Vierailija kirjoitti:
Julmaa jättää miehelle likapyykit ja vaan lähteä.
Ompa ehkä edes tuoksuvia naisen kalsareita mitä voi ikäväänsä vaikka haistella...
...tai ihan vaan nostella pitkällä kepillä roskiin
Vierailija kirjoitti:
Spurgu, mikä spurgu? Mieshän on Alfa!
Pillua tulee ovista ja ikkunoista ja jos yksi lähtee niin ovella on jono uusia. Siinä ei ikä, fyysiset mitat tai harvakseltainen viinankäyttö vaikuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Juntti viihdettä junteille.... Huoh, tulispa jo ydinsota...
Inhoan teitä jotka toivovat ydinsotaa ja tuhoa. Saat ihan vapaaehtoisesti mennä kriisialueelle kuolemaan, jos elämä inhottaa noin kovasti.