Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootit koiranomistajat: Siivotkaa ne koiranpaskanne

Vierailija
08.04.2013 |

Taas voi todeta kuin jalkakäytävät on täynnä sitä ihteensä.

Ja kaikki nurkat keltasena. HYI!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä koiranomistajana että ällöttää kun ihmiset ei kaupungissa kerää koiriensa paskoja. Mutta pahaa pelkään ettei tällaisilla viesteillä saavuteta mitään. Ne jotka ei nytkään välitä kerätä vaikka taatusti tietävät että järjestyssääntö määrää keräämään, tuskin tekevät asiassa parannusta siksi että joku netissä nimittelee heitä idiooteiksi ja ksäkee siivota jatkossa paskat.

Vierailija
2/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali..Kevät on tullut!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten kevät tullut :D

Useimmat kakat mitä täällä näkyy, on kokonsa perusteella koirilta (aika pieniltä), mutta keltaiset jäljet (varsinkin viikonloppuisin) ovat kyllä sekä koirilta että kaksijalkaisilta...

Vierailija
4/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään kyllä. Itse olet idiootti.

Vierailija
5/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Etenkin pienten koirien omistajat näyttävät olevan sitä mieltä, ettei oo niin väliksi niitä papanoita siivoilla.

T. Ison koiran emäntä, joka ei ole idari ja joka siivoaa paskansa (ml. koiran)

Vierailija
6/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma, että jokainen koiranomistaja on JOSKUS jättänyt koiransa jätökset keräämättä paikasta, josta ne olisi pitänyt kerätä.

Vierailija
7/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo ei kuole koirankakkaan. Maapallo kuolee ihmisen jätteisiin. Taistelkaapa oikeasta asiasta! Jugurtit on pakattu pikkuruisiin MUOVIpurkkeihin ja kaikki on pakattu moneen kertaan, pahviin, muoviin ymymym. Ydinsaasteet pöllyävät ja taivaalta tulee meteoriitteja. Mutta täällä sitä vaan tapellaan KOIRANKAKASTA. OMG ja LOL ja EVVVK!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen teidän ihmisten puolesta, joilla on aikaa miettiä koiranpaskoja ja kusia. Teillä on hyvä ja ongelmaton elämä, olkaa onnellisia siitä!

Vierailija
9/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät ja laiskat koiranomistajat! Onpa kiva putsata taaperon kenkiä ja vaatteita joka ulkoilun jälkeen paskasta! Toinen vaihtoehto on pitää jatkuvasti rattaissa, kivaa sekin :(

Ja kai koiratkin sotkevat itsensä siihen paskaan?

Vierailija
10/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koirani kakkaa metsään, missä pökäleet ei haittaa ketään. Joskus sitten kulkureittien varsille mutta sielläkin reunemmalle. Useimmiten näiltä kulkureiteiltä keräänkin kakat pois, mutta minulla on selkä sökö ja joinakin päivinä on liian tuskallista kumartua yhtään. Kävely onneksi onnistuu, ja lääkärikin on sitä suositellut koska koiran kanssa ulkoili pitää mielenkin virkeänä, mutta aina ei vaan se kakkojen kerääminen onnistu. Mieluusti ottaisin terveen selän ja keräisin ne kaikki kakat.

Vierailija
11/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 14:23"]

Samaa mieltä. Etenkin pienten koirien omistajat näyttävät olevan sitä mieltä, ettei oo niin väliksi niitä papanoita siivoilla.

T. Ison koiran emäntä, joka ei ole idari ja joka siivoaa paskansa (ml. koiran)

[/quote]

Oho, mielläpäin näytää juuri päinvastaiselta, eli useimmat pienten koirien omistajat noukkii ne pikku fifiensä kikkarat, mutta auta armias kun on ihminen jolla on iso koira tai pari-kolme niin harvemmin näkyy pussiin niitä jöötejä keräävän.

Vierailija
12/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Meidän takasisäänkäynnille käy joku paskattamassa koiransa päivittäin. Jos mä saan sen idiootin kiinni, niin saa kyllä kuulla, mitä pohjasakkaa on! valitettavasti kyltti ei auta ja kyse on siis yksityisalueesta, meidän pihatiestä. Mies soitti poliisille ja kysyi neuvoa, kun tuo on laitonta ja mä haluan, että syyllinen saa rangaistuksen. 

Poliisi ehdotti valvontaa ja kunhan saadaan tuo ihminen kiinni, tulee sakot. Jos kyseessä on irtokoira (en usko), niin sen saa tappaa. Ja me ei asuta Suomessa. Tummaa suklaata on ostettu ja sitä pitäisi nyt kasata tuonne polun varteen. Tää neuvo tuli poliisilta. Myrkkyä ei pihalle saa laittaa, mutta suklaata toki. Se ei aiheuta vaaraa kenellekään Meidän alueella laillisesti liikkuvalle.

Vierailija
13/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 14:33"]

Yleensä koirani kakkaa metsään, missä pökäleet ei haittaa ketään. Joskus sitten kulkureittien varsille mutta sielläkin reunemmalle. Useimmiten näiltä kulkureiteiltä keräänkin kakat pois, mutta minulla on selkä sökö ja joinakin päivinä on liian tuskallista kumartua yhtään. Kävely onneksi onnistuu, ja lääkärikin on sitä suositellut koska koiran kanssa ulkoili pitää mielenkin virkeänä, mutta aina ei vaan se kakkojen kerääminen onnistu. Mieluusti ottaisin terveen selän ja keräisin ne kaikki kakat.

[/quote]

Mutta katsos kun se kulkureitin reuna (esim. metsäisen pyörätien reuna) on talvella melkein keskellä sitä kävelytietä lumipenkkojen vuoksi. Kun lumi sulaa, paska on keskellä tietä.

Ehkä jotkut perverssit saavat kiksit paskavellissä kävelemisestä ja sen paskan sotkemista kengistä ja eteismatosta, mutta he voisivat käyttää kakkaleikkeihinsä ihan omaa tuotostaan. Minä haluan kävellä kakattomalla tiellä.

Poikani kaatui viime keväänä pyörätiellä harjoitellessaan ilman apupyöriä ajoa. Ei tullut pojalta kakka housuun, mutta olipa kuitenkin pyörä, haalari, kädet ja lenkkarit ihan siinä itsessään, kiitos keräämättä jääneiden koiranpaskojen.. 

Vierailija
14/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 14:33"]

[/quote]

Mutta katsos kun se kulkureitin reuna (esim. metsäisen pyörätien reuna) on talvella melkein keskellä sitä kävelytietä lumipenkkojen vuoksi. Kun lumi sulaa, paska on keskellä tietä.

Ehkä jotkut perverssit saavat kiksit paskavellissä kävelemisestä ja sen paskan sotkemista kengistä ja eteismatosta, mutta he voisivat käyttää kakkaleikkeihinsä ihan omaa tuotostaan. Minä haluan kävellä kakattomalla tiellä.

Poikani kaatui viime keväänä pyörätiellä harjoitellessaan ilman apupyöriä ajoa. Ei tullut pojalta kakka housuun, mutta olipa kuitenkin pyörä, haalari, kädet ja lenkkarit ihan siinä itsessään, kiitos keräämättä jääneiden koiranpaskojen.. 

[/quote]

Niin ja tämä parantaa selkäni miten?

Koirani siltikin kakkaa joskus sinne reunaan, ja oikeaan reunaan. Koirani osaa nimittäin mönkiä hihnassa sinne hankeen kauemmas reitiltä vaikka en itse siihen kykenekään. Valitettavaa, että lapsesi on kakkaan kaatunut, mutta se ei silti auta niissä tilanteissa missä selkä tekee tiltin. Useimmat kakat tulevat kuitenkin metsään, juuri sen takia vien koiraa sinne koska tiedän etten pysty aina poimimaan. Koira on kuitenkin ihan itsenäinen olento, joten aina en voi ennustaa sitä, missä suoli toimii.

Vierailija
15/15 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on vähintään joka toisessa talossa vähintään se pari koiraa ja lopuista 2/3 osassa yksi koira. On niin upeita kävelyreittejä ja maisemia. Eli, sitä koiranpaskaa ei kukaan siivoa kun ollaan niin koiramyönteisessä yhteisössä ok-talo/rivarialueella ja sitä on ympäri vuoden jokapuolella, näin keväällä pahiten sen koiraton näkee kun tiellä saa ilmaisen step-aerobic -tunnin lenkillä eikä tarvitse ostaa tanssiohjelmia pleikkareihan tai wiiheinkään, kun samanlaista askelkuviota löytyy ilmaiseksi väistellessä paskoja ja jäisiä kohtia vuorotellen. Kuulokkeet korville niin musiikkipuolikin hoidettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän