mikä on ns normaali määrä seksiä suhteessa?
Kommentit (34)
Miksi huolestuisit? Parisuhteesi tilasta, puolisosi terveydentilasta vai mistä?
No miten sitten ootte ratkaisseet sen kun toinen haluu enemmän ja toinen vähemmän?
Avoin suhde vai sitten toinen vaan kituu? Toimiiko edes kumpikaan noista ratkaisuista pidemmän päälle?
Onko mahdollista saada puoliso haluamaan useammin seksiä?
- Ap
Nykyään kerta viikkoon, joskus vajaaseen viikkoon, mies haluaisi enemmän, itse tunnen itseni niin väsyneeksi, etten jaksa. Priorisoin nukkumista :( mulla toki enemmän stressiä ja huolenaiheita, kuin miehellä, valitettavasti, vaatii veronsa. Pahimmillaan ollut 1 krt pariin viikkoon, silloin olin kyl itsekin, et hetkinen. Yks laps. Etelän lomalla kävi niin, et sekstailtiin joka päivä :) jotenkin se aurinko ja huolettomuus.. täytyy selkeesti rahat repiä seksilomaan useammin :) :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi huolestuisit? Parisuhteesi tilasta, puolisosi terveydentilasta vai mistä?
Vähän noita molempia taustalla.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapsia joka päivä. Lasten saamisen jälkeen pari kertaa vuodessa.
Ja miehelle toi ok? ei käy vieraissa? minkä ikäisinä tuli eka lapsi?
- Ap
Hyvä ku kerran vuotee saa seki hätäsesti kännis pimees peiton alla sisää ja ulos ja tulos tekniikalla..
Alkusuhteen kanivaihe on poikkeuksellinen. Normalisoituminen vastaa tarpeita yhteiseen seksiin. Sooloseksi parisuhteessa ei ole kiellettyä. Epäitsekkäästä seksistä voi koitua arvaamatonta iloa.
Vierailija kirjoitti:
No miten sitten ootte ratkaisseet sen kun toinen haluu enemmän ja toinen vähemmän?
Avoin suhde vai sitten toinen vaan kituu? Toimiiko edes kumpikaan noista ratkaisuista pidemmän päälle?
Onko mahdollista saada puoliso haluamaan useammin seksiä?
- Ap
Miehelläni on ollut aina korkeampi libido kuin minulla ja aina on hänen tahtiinsa touhuttu, sillä ei se nyt muillekaan mitenkään vastenmielistä ole ollut. Neljänkympin jälkeen alkoi menemään puntit toiseen suuntaan.
Meillä vaimo käy vieraissa muutaman kerran vuodessa ja harrastetaan keskenämme pikaiset (5-10min kaikkinensa) noin pari kertaa vuodessa. Itse masturboin päivittäin
2-3 kertaa viikossa
8-12 kertaa kuussa
Se määrä, joka kummallekin on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapsia joka päivä. Lasten saamisen jälkeen pari kertaa vuodessa.
Kiitos, tämä kommentti pisti miettimään ja saattaa vaikuttaa asioihin :D
Muutama kerta vuodessa. Ihan ok. Pidän enemmän masturboimisesta.