Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö arkisin kenkiä, joissa on korkoa?

Vierailija
24.03.2019 |

Vai mieluiten mahdollisimman matalakantaisia? millaisista kengistä pidät eniten arkena?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on aina ainakin vähän korkoa, muuten sattuu selkä. Vapaa-ajalla sitten asun mukaan 0-10cm.

Vierailija
22/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan korkokenkiä.

Nilkkureita, tennareita, lenkkareita, sandaaleja käytän kaikkien asujeni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänsä korkkareita käyttäneiden julkkisten jalat on usein todella rumia :o. Varpaat ovat aivan pilalle vääntyneitä. Korkkarit näyttävät hienoilta mutta en todellakaan uskaltaisi jatkuvasti pitää.

Vierailija
24/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Töissä on pakko käyttää turvakenkiä, mutta siviilissä mulla on aina korkokengät jalassa. Rakastan kauniita korkkareita ja niitä on kaapit täynnä. Korkoa pitää olla vähintään se 10 cm, mieluummin 13-15. 

Tuolla menolla ei varmaan mene ihan hirveän pitkään ennenkuin on jalat siinä kunnossa ettei korkkareista kannata edes haaveillakaan kun tavallisillakin kengillä kävely tekee tuskaa kaikenlaisten ongelmien vuoksi. Noin korkeita korkokenkiä ei todellakaan kannata päivittäin käyttää, vaihda nyt ainakin puolet matalampiin.

Käytin lähes koko nuoruuden korkokenkiä. Jalkani ovat tosi hyvässä kunnossa. Lisäksi skolioosi-selkäni piti koroista. Nyt kun muotia on valkoiset tennistossut niin en ole korkoja enää käyttänyt. En enää osaisi kävellä korkokengillä, varsinkaan liukkaalla kelillä.

Valkoiset kengät onkin todella kätevät suomen olosuhteissa muutamia kuivia kesäpäiviä ja sisäkäyttöä lukuunottamatta. Jos niitä ei puhdista huolellisesti joka kerta ulkona käynnin jälkeen niin siinä ei pitkään mene ennenkuin kengät näyttää todella likaiselta.

Vierailija
25/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä :) töihin nilkkurit, töissä avokkaat, juhlissa juhlakorkkarit. Ok, lenkillä asianmukaiset. Sateella saappaat.

Vierailija
26/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän korkoja aina, kun vaan mahdollista.

Lenkillä tai salilla en, mutta muuten oikeestaan aina.

Vierailija
27/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän korkoja aina, kun vaan mahdollista.

Lenkillä tai salilla en, mutta muuten oikeestaan aina.

Vierailija
28/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes aina korkokenkiä. Ei mitään kovin korkeita, vain jotakin 7 cm, mutta Gaborin kengät ovat täsmälleen minun jalkaani sopivat ja kauniit, joten minulla on niitä joka lähtöön ja useampia samantapaisiakin.

Muuten pukeudun aina tilanteen mukaan. Tänään minulla oli kolmen tunnin metsäkävelyllä tosi hyvät vaelluskengät, eilen taas vetisessä metsässä saappaat, juostessa hyvät laadukkaat lenkkarit. N44

Vierailija
29/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vaihtelen balleriinoista korkokenkiin, päivästä riippuen. Arkena tasapohjat.

Vierailija
30/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sysksystä alkaen olen töissä käyttänyt kenkiä joissa on pieni korko. Jalat ei kestäneen olla jatkuvasti lattapohjaisissa kumitossuissa.

Vierailija
31/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korot ovat naiselliset ja jotenkin säälittää ne miehet, joiden vaimo/naisystävä käytä ikinä mitään naisellisia kenkiä. Kaupassakin näkee liian usein naisia, jotka kävelevät joissakin rumissa talvikengissään kuin rekkamiehet tai -lesbot ja heidän vaatteensakin ovat yleensä niin ikäviä, muodottomia ja rumia, että myötähäpeä iskee. Ei kannata ihmetellä, jos miehen katse kääntyy naisellisen naisen perään ja oma vaimo otetaan vain pimeässä ja silmät kiinni, jos niinkään.

Vierailija
32/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korot ovat naiselliset ja jotenkin säälittää ne miehet, joiden vaimo/naisystävä käytä ikinä mitään naisellisia kenkiä. Kaupassakin näkee liian usein naisia, jotka kävelevät joissakin rumissa talvikengissään kuin rekkamiehet tai -lesbot ja heidän vaatteensakin ovat yleensä niin ikäviä, muodottomia ja rumia, että myötähäpeä iskee. Ei kannata ihmetellä, jos miehen katse kääntyy naisellisen naisen perään ja oma vaimo otetaan vain pimeässä ja silmät kiinni, jos niinkään.

Ääh, mikä mäntti! Käytän korkokenkiä niin paljon, että ne kuulemma ovat tavaramerkkini, mutta niinpä ei vaan omaa miestä ole kiinnostanut pitkiin aikoihin, ihan väärät päät kääntyvät. Miehet ne usein tuppaavat laittamaan naisen syyksi, jos itsellä ei pelitä. Mars lääkäriin/päälääkäriin siitä ja oma elämä kuntoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi