Miksi Suomessa on aina p@ska sää?
Kerrankin kun ei sada niin tuulee niin helevetisti.
Kommentit (49)
No eihän ole! Viime vuoden heinäkuussa oli suunnilleen koko kuukauden oikein hyvää säätä! :)
Säät on hyvät vain niistä valittavat ihmiset on p askoja.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole! Viime vuoden heinäkuussa oli suunnilleen koko kuukauden oikein hyvää säätä! :)
Poikkeus vahvistaa säännön. Samaa et tule kokemaan seuraavaan 100 vuoteen.
Tää ainainen tuuli ärsyttää.
Meinas tänään terassin ovi lentää saranoiltaan kun avasin sen ja tuulenpuuska nappas kiinni. Onneks ei hajonnut. Sälekaihdin otti kyllä vähän osumaa.
Katsoo ulos... kaunis auringonpaiste Espoossa. Aika laittaa vauva foorumit kiinni ja mennä pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön. Samaa et tule kokemaan seuraavaan 100 vuoteen.
Miten niin? Olihan vuosina 2010 ja 2014 myös kuumat heinäkuut. Niin ja sitten 100 vuoden päästä luulen, että silloiset heinäkuut ovat vielä reippaasti kuumempia kuin viimevuotinen. :)
onneksi Suomen paskakeleistä pääsee pois eli kun vähän kestää paskakelejä marraskuussa niin on mukava siirtyä etelän lämpöön talveksi.
Mun mielestä täällä on usein aika hyvä sää.
Tää on järkyttävä paikka. Et löydä sellasta joka suomeen haluais muuttaa ainoastaan ne joilla sota. Se on ainoo hyvä puoli suomessa ja en tiiä oisko sota jossain muuala parempi elää kun suomessa vaikka olis rauha.
Nii-i, on se kyllä kumma ja harmi, kun kaikkialla muualla maailmassa on aina hyvä sää, ja ainoastaan täällä Suomessa ihan paska.
Yök Helsingin keskustassa kun tuuli puhalsi naamalle valtavan pölypilven :x Mitähän kaikkea paskaa siinäkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sarkasmia? Hyvä sää oli 8, kahdeksan!!! kuukautta sitten ja se riittää? Surullista.
Ettäkö oikein tuulee? Voi v*ttu te ootte heikkoja vätyksiä! Kuolkaa tai muuttakaa pois.
Viime kesähän oli paras ikinä! Toivottavasti 2019 pääsee samaan.
Mielummin minä täällä asun kuin jossain maassa jossa on tornadoja, maanjäristyksiä, metsäpaloja, hurrikaaneja ja ties mitä koko ajan..
Ja eikös esim. Englannissa sada melkein joka päivä koko vuoden ajan, että kyllä täällä Suomessa on siihen verrattuna hyvä sää...
Vierailija kirjoitti:
Mielummin minä täällä asun kuin jossain maassa jossa on tornadoja, maanjäristyksiä, metsäpaloja, hurrikaaneja ja ties mitä koko ajan..
Ja eikös esim. Englannissa sada melkein joka päivä koko vuoden ajan, että kyllä täällä Suomessa on siihen verrattuna hyvä sää...
Suomen ja Englannin sää on hyvin samanlainen. Suomessa vain on kylmempi.
Ei edes ole. Sitä paitsi, ihan samanlaista se on muuallakin. Suomi on muuten Euroopan vähäsateisin maa, että että... :D Mutta muuta toki muualle, jos ei säät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös esim. Englannissa sada melkein joka päivä koko vuoden ajan, että kyllä täällä Suomessa on siihen verrattuna hyvä sää...Suomen ja Englannin sää on hyvin samanlainen. Suomessa vain on kylmempi.
Suomessa sataa PALJON vähemmän kuin Englannissa, joten se siitä samanlaisuudesta.
P@skat ihmiset ansaitsevat p@skan sään.