Miksi Suomessa on aina p@ska sää?
Kerrankin kun ei sada niin tuulee niin helevetisti.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole! Viime vuoden heinäkuussa oli suunnilleen koko kuukauden oikein hyvää säätä! :)
Poikkeus vahvistaa säännön. Samaa et tule kokemaan seuraavaan 100 vuoteen.
Kyllä muuten tulee #ilmastonmuutos
Tänään on ollut aivan valloittava ilma, hyvä ulkoilusää. Kevätaurinko lämmitti, eikä tuuli mikään mahdoton ollut.
Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole! Viime vuoden heinäkuussa oli suunnilleen koko kuukauden oikein hyvää säätä! :)
Kyllä muuten tulee #ilmastonmuutos
Tuleeko jääkausi jo?
Vierailija kirjoitti:
Säät on hyvät vain niistä valittavat ihmiset on p askoja.
No minun mielestäni kylmä tuuli, sade ja harmaus on pskaa ja tämän mielipiteen kanssani jakaa varmasti moni. Olen yrittänyt muuttaa asennettani, mutta ei auta kun valtaosan vuodesta on harmaata ja kylmää ja se oikeasti masentaa. Jos töiden ja asunnon saaminen ulkomailta olisi pikkujuttu eikä rakas perhe olisi täällä Suomessa, olisin varmasti lähtenyt jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kesä oli upea,samoin kunnon talvi pakkasineen ja lumineen. Sää on mieliala kysymys,jollekkin ei kelpaa mikään. Kaikkia ei voi miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säät on hyvät vain niistä valittavat ihmiset on p askoja.
No minun mielestäni kylmä tuuli, sade ja harmaus on pskaa ja tämän mielipiteen kanssani jakaa varmasti moni. Olen yrittänyt muuttaa asennettani, mutta ei auta kun valtaosan vuodesta on harmaata ja kylmää ja se oikeasti masentaa. Jos töiden ja asunnon saaminen ulkomailta olisi pikkujuttu eikä rakas perhe olisi täällä Suomessa, olisin varmasti lähtenyt jo aikaa sitten.
Näinhän se on aina ollut. Vahvat ja sisukkaat jäävät tänne rakentamaan tätä maata, vetelät kaipaavat etelään lorvimaan sinne muiden ruskettuneiden työallergikkojen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Tää ainainen tuuli ärsyttää.
Meinas tänään terassin ovi lentää saranoiltaan kun avasin sen ja tuulenpuuska nappas kiinni. Onneks ei hajonnut. Sälekaihdin otti kyllä vähän osumaa.
Ilmastonmuutos lisää tuulia ja sateita,sen voi jokainen vähänkin kauemmin elänyt todeta,että tuulet on lisääntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin minä täällä asun kuin jossain maassa jossa on tornadoja, maanjäristyksiä, metsäpaloja, hurrikaaneja ja ties mitä koko ajan..
Ja eikös esim. Englannissa sada melkein joka päivä koko vuoden ajan, että kyllä täällä Suomessa on siihen verrattuna hyvä sää...Suomen ja Englannin sää on hyvin samanlainen. Suomessa vain on kylmempi.
Käypä Skotlannissa kokemassa siellä paikallinen kesä, niin voipi valitus Suomen säistä sen jälkeen loppua.
Huono sää haittaa tähtiharrastusta. Ei auta sisu tai villasukat kun pilvien läpi ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sarkasmia? Hyvä sää oli 8, kahdeksan!!! kuukautta sitten ja se riittää? Surullista.
Mikä sulle on hyvä sää ? Onko se pelkästään kuuma ? Tosi surullista ittelles vaan. Missä kellaris sä oikein asut? Miten upeita kirkkaita aurinkoisia talven/kevättalven päiviä on ollut paljon. Sää on pukeutumis kysymys. Ilma on puhdas ja raikas,ei tarvii vetää maskia naamaan kuten niissä monissa maissa joissa on niiiiin ihanat ilmat vuoden ympäri, vettäkään ei sada vaikka maa kuivuudesta halkeilis ja maa kuivana pöllyäis, jostain kuraojasta pitkien matkojen takaa voi kippoonsa tipan saada. Kaikenmaailman ötökät ja taudit riesana...mutta aina paree ku täällä?? Kannattaa lopettaa se kitinä ja lähtee paratiisiin,ei täällä väkisin pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sarkasmia? Hyvä sää oli 8, kahdeksan!!! kuukautta sitten ja se riittää? Surullista.
Mikä sulle on hyvä sää ? Onko se pelkästään kuuma ? Tosi surullista ittelles vaan. Missä kellaris sä oikein asut? Miten upeita kirkkaita aurinkoisia talven/kevättalven päiviä on ollut paljon. Sää on pukeutumis kysymys. Ilma on puhdas ja raikas,ei tarvii vetää maskia naamaan kuten niissä monissa maissa joissa on niiiiin ihanat ilmat vuoden ympäri, vettäkään ei sada vaikka maa kuivuudesta halkeilis ja maa kuivana pöllyäis, jostain kuraojasta pitkien matkojen takaa voi kippoonsa tipan saada. Kaikenmaailman ötökät ja taudit riesana...mutta aina paree ku täällä?? Kannattaa lopettaa se kitinä ja lähtee paratiisiin,ei täällä väkisin pidetä.
Hyvää saa on sellainen jossa tarkenee olla ulkona mekossa tai hameessa. Ei sellainen, jossa kuolee ilman paksua suojapukua... Kumman henkilökohtaisesti jotkut tämän sääasian ottavat, ja kiitos vain kehoituksesta, olen jo onneksi muuttanut sieltä "hyvä sää pari kertaa vuodessa" ankealasta jo pois.
Vierailija kirjoitti:
viime vuoden kesä oli persestä .. vituntrolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun kesäs on sitä ollut ei siitä voi säätä syyttää...veen trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on kuuma nii ei voi säästä syytää? oot trollipelle
Toissa kesän viileys oli silkkaa luksusta tällä planeetalla.
Menkää vaikka Saharaan vuodeksi, saatte vähän perspektiiviä säihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on kuuma nii ei voi säästä syytää? oot trollipelle
Opettele nyt reppana kirjoittamaan ennenkö alat trollaamaan😂 eihän tuossa ulostulossa ole päätä ei häntää !
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö oikein tuulee? Voi v*ttu te ootte heikkoja vätyksiä! Kuolkaa tai muuttakaa pois.
Mä sairastan 3- hermosärkyä, "itsemurhatautia" jos ei ole tuttu.
En voi ulkoilla kylmällä, kostealla enkä tuulisella. Jos ei sada niin tuulee. Olen ollut viimeksi ulkona syyskuussa pakollisia kauppareissuja lukuunottamatta. Ihan kiva. Yritän olla mahdollisimman paljon poissa Suomesta mutta perhe ja mies on vielä täällä, miehen eläkkeeseen 10v ja omaankin 5v:(
Joo, olen heikko kun en kestä sitä saatanallista kipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin minä täällä asun kuin jossain maassa jossa on tornadoja, maanjäristyksiä, metsäpaloja, hurrikaaneja ja ties mitä koko ajan..
Ja eikös esim. Englannissa sada melkein joka päivä koko vuoden ajan, että kyllä täällä Suomessa on siihen verrattuna hyvä sää...Suomen ja Englannin sää on hyvin samanlainen. Suomessa vain on kylmempi.
Käypä Skotlannissa kokemassa siellä paikallinen kesä, niin voipi valitus Suomen säistä sen jälkeen loppua.
Viimeksi kun olin alkukesästä Skotlannissa talvinilkkureissa ja toppatakissa siellä oli koko reissun ajan 24 astetta lämmintä:) Muut kulki shortseissa ja kesämekoissa, minä farkuissa kun muuta ei repussa ollut em kuvitelman takia
Vierailija kirjoitti:
Toissa kesän viileys oli silkkaa luksusta tällä planeetalla.
Menkää vaikka Saharaan vuodeksi, saatte vähän perspektiiviä säihin.
Mieluummin en, siellä on niin kylmät yöt
Joo, siinä sitten kaupunkibulevardeilla talsitaan tuulessa, räntäsateessa ja loskassa suurin osa vuodesta.