Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On harhaluulo, että miehet pitäisivät feminiinisistä ja naisellisista naisista

Vierailija
24.03.2019 |

Eivät tosiaan pidä saati halua sellaista parisuhteeseen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on sitten sillä selvä, no hyvä homma niin saatiin sitten tähänkin varmuus lopulta.

Vierailija
2/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan fakta.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Miehet pitävät, mutta las.sukat eivät, koska eivät uskalla edes lähestyä sellaisia.

Vierailija
4/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut sitä. Ainakaan suomalaiset miehet eivät halua, muiden maiden miehistä en tiedä. N38

Vierailija
5/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olen ihmetellyt, miksi poikamaisen vartalon omaavat naiset ovat niin suosittuja miesten keskuudessa. Makes me wonder.

Vierailija
6/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät hyvästä jätkästä, jonka tunnistaa naiseksi ja joka antaa.

Vierailija
7/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pitävät naisellisista. Mutta luonnollisen naisellisista, ei "kovista".

Vierailija
8/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harhaluulo kuvitella että sinun mieltymykset on kaikkien mieltymyksiä.

Vierailija
9/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha ha.

Vierailija
10/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Miehet pitävät, mutta las.sukat eivät, koska eivät uskalla edes lähestyä sellaisia.

Kyllä mun naisen pitää tehdä se aloite ja kantaa mut hääyönä kynnyksen yli! M40

Vierailija
11/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kaveripiirini perusteella kyllä pitävät.

Esimerkki: 25v, nätti, siro, empaattinen, kiltti, sosiaalinen, huoliteltu, sävyisästi puhuva nainen joka ei todellakaan kiroile. Sanoisin että suosituin minun tuntemistani naisista.

Toinen suosittu naistyyppi on sellainen jossa mies näkee dominan ja itsevarman viejänaisen. Tämä siksi koska miehissä on 10 kertaa enemmän submissiivisia kuin naisissa dominoivia. Jos et ole erityisen naisellinen mutta haluat viedä kun mies vikisee, seuraa riittää.

Vierailija
12/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pieni lisäys.

Se että haluat tuntea itsesi naiseksi suhteessa, ei tee sinusta naisellista. Se kertoo vain mitä haluat mieheltä.

Sinun on oltava naisellinen herättääksesi miehessä halun suojella, valloittaa, jne. Ja naisellisuus ei sitten välttämättä olekaan sitä mitä haluaisit sen olevan.

Aika moni suominainen haluaa itse määritellä naisellisuuden, ja sitten hämmästelee missä ovat ne perinteiset miehekkäät miehet.

Vierailija
13/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille riittää seuraa 😁😁 ei dominoiva tai ns viejä todellakaan oo viehättävä. Ehkä saa, koska on aktiivinen, mut ite en ainakaa pysty kuvittelee et se ois hyvä 😁

Vierailija
14/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naista halutaan suojella?

Vierailija
15/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kaveripiirini perusteella kyllä pitävät.

Esimerkki: 25v, nätti, siro, empaattinen, kiltti, sosiaalinen, huoliteltu, sävyisästi puhuva nainen joka ei todellakaan kiroile. Sanoisin että suosituin minun tuntemistani naisista.

Toinen suosittu naistyyppi on sellainen jossa mies näkee dominan ja itsevarman viejänaisen. Tämä siksi koska miehissä on 10 kertaa enemmän submissiivisia kuin naisissa dominoivia. Jos et ole erityisen naisellinen mutta haluat viedä kun mies vikisee, seuraa riittää.

Kuulostaa minunkin ihannenaiseltani.

Vierailija
16/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse viehättynyt aina naisellisista naisista. Vaimolla aina huolitellut kynnet ja kampaus, naiselliset vaatteet ja usein korkokengät jalassa. Tykkään ja 99% kaveripiirini miehistä tykkää nimenomaan samanlaisista naisista.

Naisen kuuluu olla nainen. Ei naisen kuulu olla yksi jätkistä. Ei sellaista naista ainakaan kukaan meidän porukassa katso sillä silmällä.

M30

Vierailija
17/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisellisuus tuu mitää vaatteista😁😁😁voi tietty korostaa

Vierailija
18/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille riittää seuraa 😁😁 ei dominoiva tai ns viejä todellakaan oo viehättävä. Ehkä saa, koska on aktiivinen, mut ite en ainakaa pysty kuvittelee et se ois hyvä 😁

Sinun mielestäsi.

Tuota on tutkittu. Miehistä submissiivisia, eli viejänaista toivovia, on 20-25%. Naisista dominoivia on vain 1-4%.

Periaatteessa tuollainen nainen on jopa paremmassa asemassa kuin perinteisen naisellinen nainen. Toki jos perinteisen naisellinen nainen on se parikymppinen missi, se on sitten eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi