Miksi miehellä on niin kiire sitoutua?
Kuukauden tuntemisen jälkeen ehdotti yhteenmuuttoa, puhuu lapsista ja tänään sanoi, että hänellä on hyvät vakuutukset joita voisin käyttää, kunhan meillä vain on sama sukunimi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa sitoa sinut itseesi mahdollisimman nopeasti. Tyypillistä mm. narsisteille, mutta voihan tuossa olla joku muukin syy. Kummalliselta kuulostaa, kiertäisin kaukaa.
Niin. On kuitenkin aina todella huolehtivainen mua kohtaan.
Aina? Kuukauden ajanko? Kauan olette siis tunteneet?
Ai niin: JUOKSE.
No siis niin kauan kuin ollaan tunnettu, on hän ollut huolehtivainen mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa sitoa sinut itseesi mahdollisimman nopeasti. Tyypillistä mm. narsisteille, mutta voihan tuossa olla joku muukin syy. Kummalliselta kuulostaa, kiertäisin kaukaa.
Niin. On kuitenkin aina todella huolehtivainen mua kohtaan.
Aina? Kuukauden ajanko? Kauan olette siis tunteneet?
Ai niin: JUOKSE.
No siis niin kauan kuin ollaan tunnettu, on hän ollut huolehtivainen mua kohtaan.
Kuukauden. Niin kauan olette tunteneet. K u u k a u d e n. Silloin ei käytetä ilmaisua "aina".
Ei kuukauden perusteella voi sanoa toisen ihmisen todellisesta luonteesta yhtään mitään. Kuka tahansa voi näytellä todella kilttiä ja huomaavaista naista kohtaan vaikka puoli vuotta. Mies voi olla ihastunut, mutta kuukauden jälkeen yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta puhuminen on minusta melko outoa. Aikuisella omasta toimeentulostaan vastaavalla ihmisellä ei periaatteessa pitäisi olla niin kiire sitoutua. Yksi kuukausi on kuitenkin ihan tavattoman lyhyt aika. Miehellä voi olla persoonaallisuushäiriö tai jotain epätavallista taustassaan. Ehkä voi saada myös jonkinlaista taloudellista tai muuta etua yhteenmuutosta? Aika usein juuri ns. vaikeimmat tapaukset tai onnenonkijat rakastuvat ja sitoutuvat nopeasti. Saattavat olla aluksi todella hurmaavia. Hälytyskellojen pitäisi soida jos mies on menossa kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin.
Katkerat naakat eivät saa kuin epätoivoisia miehiä ihastumaan itseensä. Hyviä naisia tulee niin harvoin vastaan, että kyllä se joka kunnolla kolahtaa herättää nopeasti myös sitoutumishalut.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat naakat eivät saa kuin epätoivoisia miehiä ihastumaan itseensä. Hyviä naisia tulee niin harvoin vastaan, että kyllä se joka kunnolla kolahtaa herättää nopeasti myös sitoutumishalut.
Jännä juttu, että omalla kohdallani nimenomaan se nopeaa sitoutumista haluava mies osoittautui epätoivoiseksi roikkujaksi, jolla oli äärettömän huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaali mies ehdottele naimisiinmenoa kuukauden jälkeen, vaikka unelmien nainen olisi kävellyt vastaan. Miehellä olisi sen verran hyvä itsetunto ettei hänen tarvitsisi heittäytyä epätoivoiseksi. Kertoo minusta epätoivoisuudesta tai kyseenalaisista motiiveista, että heti aletaan ehdottelemaan yhteenmuuttoa ja pysyvää sitoutumista.
Porvoolaiset miehet ovat niin kiihkeitä ja sitoutumishaluisia
Vierailija kirjoitti:
Ei kuukauden perusteella voi sanoa toisen ihmisen todellisesta luonteesta yhtään mitään. Kuka tahansa voi näytellä todella kilttiä ja huomaavaista naista kohtaan vaikka puoli vuotta. Mies voi olla ihastunut, mutta kuukauden jälkeen yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta puhuminen on minusta melko outoa. Aikuisella omasta toimeentulostaan vastaavalla ihmisellä ei periaatteessa pitäisi olla niin kiire sitoutua. Yksi kuukausi on kuitenkin ihan tavattoman lyhyt aika. Miehellä voi olla persoonaallisuushäiriö tai jotain epätavallista taustassaan. Ehkä voi saada myös jonkinlaista taloudellista tai muuta etua yhteenmuutosta? Aika usein juuri ns. vaikeimmat tapaukset tai onnenonkijat rakastuvat ja sitoutuvat nopeasti. Saattavat olla aluksi todella hurmaavia. Hälytyskellojen pitäisi soida jos mies on menossa kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin.
No ainoa joka saisi taloudellista etua tuossa yhteenmuutossa olisin minä. Voisin jäädä pois vihaamastani työstä ja mies antaisi kuukausittain palkkaani vastaavan summan taskurahaksi ja maksaisi kaikki elämisen kulut.
No en etsi rakkautta tai mitään. Ensimmäistä kertaa olen sinkkuna yli kymmeneen vuoteen ja kyllä mä tästä miehestä jonkinverran tykkään, mutten nyt hetkeen ole valmis mihinkään vakavaan. :D