Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehellä on niin kiire sitoutua?

Vierailija
24.03.2019 |

Kuukauden tuntemisen jälkeen ehdotti yhteenmuuttoa, puhuu lapsista ja tänään sanoi, että hänellä on hyvät vakuutukset joita voisin käyttää, kunhan meillä vain on sama sukunimi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma mulla muutamien miesten kanssa. Kauhea kiire vannoa ikuista rakkautta ja unelmoida tulevaisuudesta ja lapsista hyh. Nyt onneksi vuosien saatossa olen itsekkin aikuistunut niin tiedän jo paremmin millaisen miehen kanssa haluan olla enkä vain deittaa niitä joilla ei ole mitään kokemusta suhteesta ennen ollut. Jep mun luokse nuorempana änkesi yleensä vain ne "luuserit" joilla ei ole kokemusta naisista eikä tajua millaista oikea elämä on ja ovat äidin helmoissa. Nykyään toisin päin. Kyllä se on myös itsestäsi kiinni että opit tuntemaan mitä itse haluat ja millaisen kuvan annat itsestäsi muille. Oletko helppo saalis ja kuinka epätoivoisesti rakkautta haluat. Kannattaa olla aina todella varovainen parisuhdemarkkinoilla koska sekopäitä riittää .

No en etsi rakkautta tai mitään. Ensimmäistä kertaa olen sinkkuna yli kymmeneen vuoteen ja kyllä mä tästä miehestä jonkinverran tykkään, mutten nyt hetkeen ole valmis mihinkään vakavaan. :D

Vierailija
22/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa sitoa sinut itseesi mahdollisimman nopeasti. Tyypillistä mm. narsisteille, mutta voihan tuossa olla  joku muukin syy. Kummalliselta kuulostaa, kiertäisin kaukaa.

Niin. On kuitenkin aina todella huolehtivainen mua kohtaan.

Aina? Kuukauden ajanko? Kauan olette siis tunteneet?

Ai niin: JUOKSE.

No siis niin kauan kuin ollaan tunnettu, on hän ollut huolehtivainen mua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa sitoa sinut itseesi mahdollisimman nopeasti. Tyypillistä mm. narsisteille, mutta voihan tuossa olla  joku muukin syy. Kummalliselta kuulostaa, kiertäisin kaukaa.

Niin. On kuitenkin aina todella huolehtivainen mua kohtaan.

Aina? Kuukauden ajanko? Kauan olette siis tunteneet?

Ai niin: JUOKSE.

No siis niin kauan kuin ollaan tunnettu, on hän ollut huolehtivainen mua kohtaan.

Kuukauden. Niin kauan olette tunteneet. K u u k a u d e n. Silloin ei käytetä ilmaisua "aina".

Vierailija
24/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuukauden perusteella voi  sanoa  toisen ihmisen todellisesta luonteesta yhtään  mitään.  Kuka  tahansa voi näytellä todella  kilttiä ja huomaavaista naista kohtaan vaikka puoli vuotta.  Mies voi olla ihastunut, mutta kuukauden  jälkeen yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta puhuminen on minusta melko  outoa.  Aikuisella  omasta toimeentulostaan  vastaavalla ihmisellä ei  periaatteessa  pitäisi olla niin kiire  sitoutua.  Yksi kuukausi on kuitenkin ihan tavattoman lyhyt aika.  Miehellä voi olla persoonaallisuushäiriö tai jotain  epätavallista taustassaan.  Ehkä voi saada myös jonkinlaista taloudellista tai muuta  etua yhteenmuutosta? Aika usein juuri ns. vaikeimmat  tapaukset tai onnenonkijat rakastuvat ja sitoutuvat nopeasti. Saattavat olla aluksi  todella hurmaavia. Hälytyskellojen pitäisi  soida jos mies  on menossa kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin.

Vierailija
25/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat naakat eivät saa kuin epätoivoisia miehiä ihastumaan itseensä. Hyviä naisia tulee niin harvoin vastaan, että kyllä se joka kunnolla kolahtaa herättää nopeasti myös sitoutumishalut.

Vierailija
26/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat naakat eivät saa kuin epätoivoisia miehiä ihastumaan itseensä. Hyviä naisia tulee niin harvoin vastaan, että kyllä se joka kunnolla kolahtaa herättää nopeasti myös sitoutumishalut.

Jännä juttu, että omalla kohdallani nimenomaan se nopeaa sitoutumista haluava mies osoittautui epätoivoiseksi roikkujaksi, jolla oli äärettömän huono itsetunto.

Vierailija
27/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaali mies ehdottele naimisiinmenoa kuukauden jälkeen, vaikka unelmien nainen  olisi kävellyt vastaan. Miehellä olisi sen verran  hyvä itsetunto ettei hänen tarvitsisi  heittäytyä epätoivoiseksi.   Kertoo minusta epätoivoisuudesta tai kyseenalaisista  motiiveista, että heti  aletaan ehdottelemaan yhteenmuuttoa ja pysyvää  sitoutumista.

Vierailija
28/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset miehet ovat niin kiihkeitä ja sitoutumishaluisia

Vierailija
29/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuukauden perusteella voi  sanoa  toisen ihmisen todellisesta luonteesta yhtään  mitään.  Kuka  tahansa voi näytellä todella  kilttiä ja huomaavaista naista kohtaan vaikka puoli vuotta.  Mies voi olla ihastunut, mutta kuukauden  jälkeen yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta puhuminen on minusta melko  outoa.  Aikuisella  omasta toimeentulostaan  vastaavalla ihmisellä ei  periaatteessa  pitäisi olla niin kiire  sitoutua.  Yksi kuukausi on kuitenkin ihan tavattoman lyhyt aika.  Miehellä voi olla persoonaallisuushäiriö tai jotain  epätavallista taustassaan.  Ehkä voi saada myös jonkinlaista taloudellista tai muuta  etua yhteenmuutosta? Aika usein juuri ns. vaikeimmat  tapaukset tai onnenonkijat rakastuvat ja sitoutuvat nopeasti. Saattavat olla aluksi  todella hurmaavia. Hälytyskellojen pitäisi  soida jos mies  on menossa kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin.

No ainoa joka saisi taloudellista etua tuossa yhteenmuutossa olisin minä. Voisin jäädä pois vihaamastani työstä ja mies antaisi kuukausittain palkkaani vastaavan summan taskurahaksi ja maksaisi kaikki elämisen kulut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi