Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehellä on niin kiire sitoutua?

Vierailija
24.03.2019 |

Kuukauden tuntemisen jälkeen ehdotti yhteenmuuttoa, puhuu lapsista ja tänään sanoi, että hänellä on hyvät vakuutukset joita voisin käyttää, kunhan meillä vain on sama sukunimi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eri sukunimi ole este vakuutukselle. Oletko nähnyt miehen alasti, onko pieni?

Vierailija
2/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies rakastuu, se voi olla valmis todella nopeisiin ratkaisuihin. Tuo vakuutusjuttu tosin kuulostaa oudolta, mitä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi, kun kysyit tätä häneltä?

Vierailija
4/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sitoa sinut itseesi mahdollisimman nopeasti. Tyypillistä mm. narsisteille, mutta voihan tuossa olla  joku muukin syy. Kummalliselta kuulostaa, kiertäisin kaukaa.

Vierailija
5/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: mies on joko

- luonnehäiriöinen, sairaalloisen mustasukkainen narsku (mahdollisesti myös alkoholisti), joka yrittää saada sinut nopeasti nalkkiin;

tai

- konservatiivinen k.ilttimies, jolla on kiire sitoutua "koska kaikki muutkin". Mahdollisesti insinööri. Luonnehäiriöön kallellaan ovat nämäkin tapaukset. 

Vierailija
6/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät haahuile ja "etsi itseään" samalla tavalla kuin naiset. Miehet ymmärtävät paljon nopeammin elämässään mistä tässä kaikessa on kyse, ja pyrkivät määrätietoisesti sitä kohti.

Vierailija
7/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellojen pitäisi soida. Oikeastaan niiden pitäisi huutaa.

Taustalla on jotain hämärää, jos ihminen kuvittelee rakastavansa käytännössä tuntematonta ihmistä niin paljon, että on valmis tekemään loppuelämän sitoumuksia.

Kyllä mä sanoisin että juokse.

Vierailija
8/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ensimmäinen, joka hänet huoli? :D

Vierailija
9/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät haahuile ja "etsi itseään" samalla tavalla kuin naiset. Miehet ymmärtävät paljon nopeammin elämässään mistä tässä kaikessa on kyse, ja pyrkivät määrätietoisesti sitä kohti.

Hahhah! Kannattaisiko sittenkin etsiä? Nopeat ja impulsiiviset, näennäisesti järjellä tehdyt ratkaisut eivät aina välttämättä ole järkeviä tai tuota parasta mahdollista lopputulosta. 

Vierailija
10/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo. Iso ja alati kasvava syrjäytyneiden miesten joukko merkitsee nimenomaan sitä, että miehillä on naisia parempi itsetuntemus ja enemmän päämäärätietoisuutta. Justjust. 

Vierailija
11/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mulla muutamien miesten kanssa. Kauhea kiire vannoa ikuista rakkautta ja unelmoida tulevaisuudesta ja lapsista hyh. Nyt onneksi vuosien saatossa olen itsekkin aikuistunut niin tiedän jo paremmin millaisen miehen kanssa haluan olla enkä vain deittaa niitä joilla ei ole mitään kokemusta suhteesta ennen ollut. Jep mun luokse nuorempana änkesi yleensä vain ne "luuserit" joilla ei ole kokemusta naisista eikä tajua millaista oikea elämä on ja ovat äidin helmoissa. Nykyään toisin päin. Kyllä se on myös itsestäsi kiinni että opit tuntemaan mitä itse haluat ja millaisen kuvan annat itsestäsi muille. Oletko helppo saalis ja kuinka epätoivoisesti rakkautta haluat. Kannattaa olla aina todella varovainen parisuhdemarkkinoilla koska sekopäitä riittää .

Vierailija
12/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eri sukunimi ole este vakuutukselle. Oletko nähnyt miehen alasti, onko pieni?

Ei ole pieni. :D ja kiertoilmaushan tuo oli naimisiinmenolle. :D

Ap

Vierailija
13/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies rakastuu, se voi olla valmis todella nopeisiin ratkaisuihin. Tuo vakuutusjuttu tosin kuulostaa oudolta, mitä se tarkoittaa?

No loukkasin jalkani matkalla ja mulla ei ollut matkavakuutusta. :D

Ap

Vierailija
14/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi, kun kysyit tätä häneltä?

Kysyin tuosta sukunimijutusta, että kosiko hän juuri, niin sanoi kosivansa toisella tapaa myöhemmin :D

Vierailija
15/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mitä mies itse vastasi kun kysyit häneltä miksi moinen kiire.

Vierailija
16/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa sitoa sinut itseesi mahdollisimman nopeasti. Tyypillistä mm. narsisteille, mutta voihan tuossa olla  joku muukin syy. Kummalliselta kuulostaa, kiertäisin kaukaa.

Niin. On kuitenkin aina todella huolehtivainen mua kohtaan.

Vierailija
17/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: mies on joko

- luonnehäiriöinen, sairaalloisen mustasukkainen narsku (mahdollisesti myös alkoholisti), joka yrittää saada sinut nopeasti nalkkiin;

tai

- konservatiivinen k.ilttimies, jolla on kiire sitoutua "koska kaikki muutkin". Mahdollisesti insinööri. Luonnehäiriöön kallellaan ovat nämäkin tapaukset. 

Alkoholia ei käytä, ja on todella huomaavainen mua kohtaan.

Vierailija
18/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälytyskellojen pitäisi soida. Oikeastaan niiden pitäisi huutaa.

Taustalla on jotain hämärää, jos ihminen kuvittelee rakastavansa käytännössä tuntematonta ihmistä niin paljon, että on valmis tekemään loppuelämän sitoumuksia.

Kyllä mä sanoisin että juokse.

Sanoinkin, että haluan tutustua häneen paremmin ennen kuin mietin mitään yhteenmuuttoa tai vakavampaa.

Vierailija
19/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit ensimmäinen, joka hänet huoli? :D

Ymmärtääkseni on ollut muitakin ennen mua.

Vierailija
20/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. On kuitenkin aina todella huolehtivainen mua kohtaan.

Aina? Kuukauden ajanko? Kauan olette siis tunteneet?

Ai niin: JUOKSE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi