Pettäjät ärsyttävät.
Tämäkin idiootti oikein kehuskelee kirjoituksessaan sitä, miten hän pettää ja vaimo on kotona. http://lallikuuvu.blogspot.fi/2013/04/kuka-muistini-vei.html Kirsikkana kakun päällä on se, että selitys menee vaimolle läpi. Kovin surullista, että maailma on mennyt tällaiseksi :(
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:20"]
Kaikki me huoria ollaan, tavalla tai toisella.
[/quote]
Ei kyllä olla. Puhu vaan omasta puolestasi.
T. Yksi ainut mies, jonka kanssa aikomus olla loppuelämän.
[/quote]
Ei se vähemmän huoraa tee jos vaan yksi mies on. Menepäs siitä nyt sen sädekehäsi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
Ei se vähemmän huoraa tee jos vaan yksi mies on. Menepäs siitä nyt sen sädekehäsi kanssa.
[/quote]
Ei mulla mitään sädekehää ole. Vituttaa vaan tuollaiset huonon itsetunnon omaavat naikkoset, jotka yrittää sovittaa kaikkia samaan muottiin, etteivät tuntisi itseään huonommiksi. Sama kun nämä pettäjät, jotka väittää, että kyllä kaikki miehet pettää, jos vaan saavat tilaisuuden. Kumpikin on täyttä roskaa.
Mulla on kanssa ollut periaatteena, että harrastan seksiä vain yhden miehen kanssa. Kävi kuitenkin niin, että minut raiskattiin muutama vuosi sitten. Olen nyt pohtinut, että voinko aloittaa suhteen uuden miehen kanssa, sillä en ole säästänyt neitsyyttäni hänelle. Taitaa olla parempi unohtaa rakastumiset ja jatkaa elämässä yksin eteenpäin
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei mulla mitään sädekehää ole. Vituttaa vaan tuollaiset huonon itsetunnon omaavat naikkoset, jotka yrittää sovittaa kaikkia samaan muottiin, etteivät tuntisi itseään huonommiksi. Sama kun nämä pettäjät, jotka väittää, että kyllä kaikki miehet pettää, jos vaan saavat tilaisuuden. Kumpikin on täyttä roskaa.
[/quote]
Pettäjät väittää, että kaikki miehet pettää? Häh?
Itse oletan tuon huorajutun olevan tahallista provosointia. Näyttää tehoavan.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:59"]
Mulla on kanssa ollut periaatteena, että harrastan seksiä vain yhden miehen kanssa. Kävi kuitenkin niin, että minut raiskattiin muutama vuosi sitten. Olen nyt pohtinut, että voinko aloittaa suhteen uuden miehen kanssa, sillä en ole säästänyt neitsyyttäni hänelle. Taitaa olla parempi unohtaa rakastumiset ja jatkaa elämässä yksin eteenpäin
[/quote]
Eihän raiskauksen kohteeksi joutuminen olo seksin harrastamista.
[/quote]