Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä hyvännäköinen kroppa? (Sen muoto)

Vierailija
05.02.2013 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen. Mulla on samat ongelmakohdat, kuin blogistilla, mutta onneksi kapoisempi lantio ja reidet.

Vierailija
2/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin miehekäs ja kurviton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hoikemmista. Käsivarretkin näytti aika paksuille ja mahassa oli paljon ylimääräistä.

Vierailija
5/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkakyykkyjä että tulisi pakaroihin muotoa. Muuten ihan normikroppa.

Vierailija
6/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kroppa on perusmuodoltaan kiva: on selkeät, suorat hartiat, erottuva lantio ja vyötärö. Tuo kiva perusmuoto vaan hukkuu siihen, että kilot näyttävät kertyvän tosi epäimarteleviin paikkoihin: reisiin ja kylkiin.

Tuo olisi tosi nätti kroppa, jos se bloggarin aikoma viisi kiloa lähtee lähinnä reisistä ja kyljistä.

Vierailija
7/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vatsa on erilainen, mulla on alavatsan kohdalla sellainen löysä minipömppis. ja pienempi olen muutenkin.

Vierailija
8/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vatsa on erilainen, mulla on alavatsan kohdalla sellainen löysä minipömppis. ja pienempi olen muutenkin.

minulla tuollainen perä,enkä ole saanut siihen nostetta kyykyillä. En vaikka miten teen, ja kyllä teen niin isoilla painoilla että hiki tulee ja väsyn ja olen kipeä.

Vierailija
9/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten eteneviä askelkyykkyjä lisäpainoilla, hyppääjän maastavetoa, aasinpotkuja, lantionnostoja lisäpainoilla...?

Taatusti muokkautuu.

-7

minulla tuollainen perä,enkä ole saanut siihen nostetta kyykyillä. En vaikka miten teen, ja kyllä teen niin isoilla painoilla että hiki tulee ja väsyn ja olen kipeä.

Vierailija
10/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein teet? Kuinka monta toistoa pystyt tekemään? Teetkö myös askelkyykkyjä?

8

Vierailija
11/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä katsoin väärin. mulla on on kyllä kurvia.

niin sehän on kainaloista lantiolle ihan suora kapea pötkylä. Vain siellä reisien yläosan kohdalla on lantiossakaan muotoa, eikä se ole oikein optimaalinen paikka. Tuo on semmoinen suorakaiteen ja päärynän vartalomallin risteytys, kun omaan makuuni on enemmän tiimalasi.

Vierailija
12/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teen peruskyykkyjä,yhdenjalan kyykkyjä, hackki kyykkyjä,jalkaprässiä, mavea. Meillä on roikkupersegeenit.

Ei tullut ylös silloinkaan kun aktiivisesti juoksin(oli mm ylämäki loikkia), oli parempi mutta alas jäi. Toisen kautta ei olis aikaakaan niin paljon harjoitella että tulisi tulosta. mutta ei kait se haittaa, mulla on tällainen ja esim tytärpuolella on satasenjuoksijan perä vaikkei ole ikinä käynyt salilla.

Vierailija
14/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teen peruskyykkyjä,yhdenjalan kyykkyjä, hackki kyykkyjä,jalkaprässiä, mavea. Meillä on roikkupersegeenit. Ei tullut ylös silloinkaan kun aktiivisesti juoksin(oli mm ylämäki loikkia), oli parempi mutta alas jäi. Toisen kautta ei olis aikaakaan niin paljon harjoitella että tulisi tulosta. mutta ei kait se haittaa, mulla on tällainen ja esim tytärpuolella on satasenjuoksijan perä vaikkei ole ikinä käynyt salilla.

teen ensin lämmittelyn pelkällä tangolla tms, sitten seuraavan sarjaan laitan vähän painoa ja sitten 3 sarjaa niin että pystyn tekeen just ja just 10 tai 8.Tai 9. Mulla on tuon selkävian takia vähän huono joskus tehdä vapailla painoilla, mutta nyt hoksasin että painonnostovyö auttaa, pitäis käydä ostamassa oma.

t se jolla ei ole kyykyt auttaneet

Vierailija
15/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pituutta, mutta 25 kiloa enemmän painoa. Ruumiinrakenteeni on jotenkin sellainen, että näytän jo sairaalloisen laihalta 60-kiloisena!

Vierailija
16/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks toi se sama tyyppi joka täällä yks päivä ehdotti että linkitetään omasta kropasta kuva ja sitten muut lyttäsivät aloittajan muodot?

En nyt ylipäätänsä tajua miks joku haluaa esitellä kroppansa koko muulle maailmalle. Taitaa se napa olla suurinta tuossa kropassa. Oma napa. Ketä oikeesti kiinnostaa jonkun mitat tai ongelmakohdat.

Ihan normikroppa kaiketi, kysymykseen palatakseni.

Vierailija
17/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ja peppu mulla on isommat, mutta muuten olen samanlainen jenkkakahvoja myöten.

Vierailija
18/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pituutta, mutta 25 kiloa enemmän painoa. Ruumiinrakenteeni on jotenkin sellainen, että näytän jo sairaalloisen laihalta 60-kiloisena!

ap

Vierailija
20/37 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuossa paljon isoja perusreisiliikkeitä (hackit ja mavet ja prässit) mutta kokeiles kohdistaa treeni nimenomaan pakaraan (just esim hyppääjän mavella, askelkyykky lisäpainolla niin että taaempi jalka on penkillä (räjähtävä ylösponnistus paino kantapäällä) ja aasinpotkut taljassa tai koneessa).

mutta teen peruskyykkyjä,yhdenjalan kyykkyjä, hackki kyykkyjä,jalkaprässiä, mavea. Meillä on roikkupersegeenit. Ei tullut ylös silloinkaan kun aktiivisesti juoksin(oli mm ylämäki loikkia), oli parempi mutta alas jäi. Toisen kautta ei olis aikaakaan niin paljon harjoitella että tulisi tulosta. mutta ei kait se haittaa, mulla on tällainen ja esim tytärpuolella on satasenjuoksijan perä vaikkei ole ikinä käynyt salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi