Pettäjät ärsyttävät.
Tämäkin idiootti oikein kehuskelee kirjoituksessaan sitä, miten hän pettää ja vaimo on kotona. http://lallikuuvu.blogspot.fi/2013/04/kuka-muistini-vei.html Kirsikkana kakun päällä on se, että selitys menee vaimolle läpi. Kovin surullista, että maailma on mennyt tällaiseksi :(
Kommentit (26)
Ymmärrän kyllä sen, että jotkut haluavat mennä kukasta kukkaan, mutta eikö olisi kaikkein helpointa tehdä niin sinkkuna? Mitä pahaa se oma puoliso on tehnyt ansaitakseen moista kohtelua?
Toi blogi oli jotain... Uskomatonta. Toivottavasti on kieli poskessa kirjoitettu, mä en voi uskoa, että noin kuvottavia ihmisiä on oikeasti olemassa.
Mä pahoin pelkään, että toi on vielä aika normaali yksilö jos oikeasti kuvottavia ihmisiä lähdetään etsimään :)
Hyi helvetti, tulee mieleen yks kerta baarissa: vanhempi äijä sormus sormessa tuli ehdottelemaan panemista, tarjos vielä rahaakin kun en lämmennyt niljakkeen ehdotteluille.
Etkä antanut :O Hullu!! tosta hinnasta oisin antanut vaikka tuhkaluukkua, vaikken mikään huora olekaan
Jos ois pari nollaa lisännyt, niin sitten oisin saattanut runkata.
Itseäni olisin kyllä tuostakin summasta
Naisen kirjoittama blogi. Ja huono.
Kirjoittajan sukupuolesta mulla ei ole mitään käsitystä, mutta sekopäinen tapaus tuntuu olevan
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:05"]
Etkä antanut :O Hullu!! tosta hinnasta oisin antanut vaikka tuhkaluukkua, vaikken mikään huora olekaan
[/quote]
Mitä ilmeisemmin olet.
Kaikki me huoria ollaan, tavalla tai toisella.
"Aurinko paistaa vahaiseen päähän, keskittää auringonsäteet pieneksi kimpuksi ja sytyttää maastopalon koituen usein tämän alkoholisoituneen miehen kohtaloksi. Harva myöskään tietää, että Austraalian maastopaloistakin lähes puolet ovat saaneet alkunsa luontoon sammuneiden kaljupäiden syystä." mit vit XD
Toi blogin kirjoittaja vois hyvin olla mun ystävän mies.
Ihan normaalin suomalaisen junttimiehen juttua. Ei mitään uutta.
Tulee ihan sellainen suomalainen laulujen lurittelija mieleen. "mie saan tänään pilluu"
Totta, pettäminen on perseestä. Tuntuu, että se niin kuin olisi muodikasta kun kuuntelee ja lukee ihmisten juttuja että sormus ei ole este. Joitakin naisia kiinnostaa olla toinen nainen tai että varatunkin voi iskeä omaksi. Sitten on varattuja naisia, jotka katselee pitkillä katseilla sinkkumiestä.