Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaaditteko te, että teidän 12-13v tyttäret tuovat poikaystävät kotiin näytille?

Vierailija
11.09.2025 |

Meillä pitää tulla isän ja äidin nähtäväksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäiselle neuvon, et ole tarpeeksi vanha seurustelemaan.

Vierailija
2/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitten istutan pariskunnan pöydän ääreen ja kerron kaiken kukista ja mehiläisistä. Lopuksi annan paketin kortsuja ja kehotan pitämään hauskaa.🍆👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ollut sellaisia poikaystävähuijareita, kuten oli tämä "tyttö"huijari 40v.? Kamala ajatus että lapsi luottaisi lapsenkasvoiseen vanhusmieheen. Eihän kukaan voisi olla oikeasti niin sokea? Ja miksei olisi, jos tuollainen nainen menee läpi lapsesta.

Vierailija
4/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pojat ja tytöt ovat pelkästään kavereita keskenään, ei tarvitse vielä seurustella.

Vierailija
5/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko näitä pedarifantasioita, poistoon vaan 

Vierailija
6/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos uusi poikkis on negge tai sekundanegge niin minulla ei ole lasta enää sen jälkeen !

Wille R. kelpaa?

Vierailija
7/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaatinut, että minun tyttärilläni olisi ollut tuossa iässä poikaystäviä näytille tuotavaksi. Eikä niitä olisi ollutkaan.

Vierailija
8/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö leikkii vielä mlp hahmoilla ja askarelee ja piirtelee. Ei tosiaan ole vielä pojat mielessä. Minulla oli eka poikakaveri 19 v, olin lapsellinen pitkään. Tyttö vaikuttaa samanlaiselta.

Vierailija
9/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos uusi poikkis on negge tai sekundanegge niin minulla ei ole lasta enää sen jälkeen !

Wille R. kelpaa?

Eri asia. - persut 

Vierailija
10/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaihtuu niin usein, että ei vanhemmat jaksa niin tiheitä vierailuita. 

Vierailija
11/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö leikkii vielä mlp hahmoilla ja askarelee ja piirtelee. Ei tosiaan ole vielä pojat mielessä. Minulla oli eka poikakaveri 19 v, olin lapsellinen pitkään. Tyttö vaikuttaa samanlaiselta.

Aloitit teininä seurustelun, kutsut itseäsi lapselliseksi.

Miksi?

Vierailija
12/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Sitten istutan pariskunnan pöydän ääreen ja kerron kaiken kukista ja mehiläisistä. Lopuksi annan paketin kortsuja ja kehotan pitämään hauskaa.🍆👌

Tuo on psykologisesti ovela keino vöhentää teinien sukupuolista kiihkoa. 

👍

Vierailija
13/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Vaaditaan, että poika tuo tytöt näytille. 

Vierailija
14/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12-v leikkii vielä keppareilla ja leikkii kirkonrottaa pihalla. 

Vierailija
15/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruokkiko näitä pedarifantasioita, poistoon vaan 

Älä poistata. Toistan oman kysymyksen: moniko on niin tyhmä, typerä, että päästäisi aikuisen miehen lapsena kotiinsa? Saa vastata. Vastuu on teidän!

Vierailija
16/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13v tyttö ei ole vielä kiinnostunut seurustelusta. Tulevaisuudessa aikoo kuulemma tuoda näytille tyttöystävän. Nyt hän pääasiassa käy ratsastamassa ja piirtää paljon. 

Vierailija
17/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin oltiin pulkkamäessä mun poikkiksen kanssa. Miten nämä asiat poissulkee toisensa? Jotkut aloittaa seukkailun hyvissä ajoin :) seksi ei välttämättä kuulu vielä kuvioon. Voi mennä vuosia, ennen kuin se astuu kuvaan.

Vierailija
18/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ollut sellaisia poikaystävähuijareita, kuten oli tämä "tyttö"huijari 40v.? Kamala ajatus että lapsi luottaisi lapsenkasvoiseen vanhusmieheen. Eihän kukaan voisi olla oikeasti niin sokea? Ja miksei olisi, jos tuollainen nainen menee läpi lapsesta.

Onhan näitä lukuisia esimerkkejä missä lapsen joku sählyohjaaja, urheilujoukkueen valmentaja tai muu harrastepiirin vetäjä (noin kolme-nelikymppisiä miehiä) ovat ihan vanhempien mielestä olleet sitä mieltä että on niin mukava heppu että lapset (10-13v) ovat viettäneet jopa öitä valkun kämpillä.

Sitten on huuli pyöreänä ihmetelty että siellä laitettiin lihaa piiloon, eikä pelkästään pelattu korttia tai lautapelejä.

Vierailija
19/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitit teininä seurustelun, kutsut itseäsi lapselliseksi.

Miksi?

No onhan se lapsellinen, sillä on oma lapsi.

Vierailija
20/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin oltiin pulkkamäessä mun poikkiksen kanssa. Miten nämä asiat poissulkee toisensa? Jotkut aloittaa seukkailun hyvissä ajoin :) seksi ei välttämättä kuulu vielä kuvioon. Voi mennä vuosia, ennen kuin se astuu kuvaan.

Voi myös olla, että astuu heti kuvaan.