Hyväksytkö 17v naisen ja 29v miehen suhteen?
Kommentit (18)
Joo että muutetaan 22- ja 34 -vuotiaat 17- ja 29 -vuotiaiksi niin täydestä menee.
En hyväksy. 17-vuotiaan tytön on ihan normaalia kiinnostua vanhemmista miehistä, mutta miehen puolelta tuo on häiriintynyttä.
Jaa se on meidän ikäerohullu taas paikalla. Ei, en hyväksyisi koska 17-v on alaikäinen. Mutta! kahden aikuisen tasavertainen suhde ei minusta ole väärin.
Mutta eikö entisvanhaan menty naimisiin jo tuon ikäisinä? Ei ole pervoa tai sairasta vaan ihan normaalia.
muslimaissa menevät naimisiin jo 10-vuotiaana ja sitä ennen mies panee tyttöä perseeseen, ettei kalvo mene rikki. Koita AP hakea hoitoa ja lääkitys kuntoon, katkeruus tuhoaa sinut!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:35"]
Jaa se on meidän ikäerohullu taas paikalla. Ei, en hyväksyisi koska 17-v on alaikäinen. Mutta! kahden aikuisen tasavertainen suhde ei minusta ole väärin.
[/quote]
Eli heti kun se täyttää 18, niin asia on ok?
Minä olin 17 kun menin naimisiin 24 vuotiaan miehen kanssa, eipä tullut mieleenkään että olisi pervoa.
Olin naisen näköinen jo 12-vuotiaana.
Hyväksytkö itse 22-vuotiaan ja 34-vuotiaan suhteen.
Aaargh! Luovuta jo.
En hyväksyisi, ainakin pitäisin miestä jotenkin epänormaalina. Muutaman vuoden päästä tilanne olisi eri, koska tyttökin olisi jo aikuisempi. Esim parikymppinen ja kolmekymppinen ei välttämättä ole ollenkaan omituista, ainakin jos se nuorempi osapuoli on ehtinyt elää jo omillaan. Ihmisistä tosin riippuu paljon.
Itse olen 19-vuotias ja mieheni 32-vuotias. Olemme kihloissa ja meille on tulossa esikoinen. En näe mitään outoa asiassa, koska mieheni on niin lapsellinen ja näyttää 25-vuotiaalta :) Onneksi mieheni ei tiedä mitä hänestä kirjoittelen :D
Niin minusta en näe outona esim. 17 tytön ja 27v nuorenmiehen parisuhteen aloittaminen tai ylipäätänsä kanssa olo! Eli ok ollaan näin sitten 11v ikäeroa toiseen, mutta jos kummallakin homma toimii, siis juttu toimii, niin mikä ettei, ja tosiaan on monia ihmisiä jotka on mennyt joskus 70 luvulla tuossa iässä naimisiin, tunnen parikin pariskuntaa..
Että sillee!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 07:29"]
Ei tuohon minun hyväksyntää tarvita, mutta pidän sitä kyllä lähes pedofilina. Ikähän on vain numero, 17 vuotias on lapsi.
[/quote]Näin on. Mielestäni vähän päälle 20 -vuotiaskin on vielä lapsi. Ihminen on aikuinen vasta, kun täyttää 25.
Mun täytyisi tavata tämä mies minkälainen on ennenkuin hyväksyisin. Onneksi ei ole tyttöä.
Ikiksen mieliksi kysymys pitäisi muuttaa "Hyväksyttekö 6-vuotiaan naisen ja 18-vuotiaan miehen seurustelu?". Tällaisella kysymyksen asettelulla ikis saisi kaikki puolelleen. Kannattanee muuttaa taktiikkaa ja kysymystä.
Vastaukseni tuohon kysymykseen on, etten missään nimessä hyväksyisi. Kyse olisi lastensuojeluasiasta ja rikoksesta.
No aika lailla miehen unelmahan tuo olisi. Saa kokemattoman & kimmoisan nuoren naisen sen jälkeen, kun itse on ördännyt vaikka kuinka maailmalla. Paras mahdollinen skenaario.
Tyttöä käy tietenkin sääliksi, kun yli kymmenen vuotta itseään vanhempaan sitoutuu.
Ei tuohon minun hyväksyntää tarvita, mutta pidän sitä kyllä lähes pedofilina. Ikähän on vain numero, 17 vuotias on lapsi.
Pervoa.