Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän tytöt ovat lopettaneet saunomisen isän kanssa?

Vierailija
07.04.2013 |

Entä pojat äidin kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse saunoin isäni kanssa 16-17vuotiaaksi asti, nyt oma pian 8v poikapuoleni tulee ainakin toistaiseksi hyvillä mielin saunaan kanssamme, saa nähä kuinka pitkään..

Vierailija
2/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei vielä 24-vuotiaanakaan, pitäisikö myöhemmin?

2. Ei vielä 25-vuotiaanakaan, ehkä se on vielä tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin kyllä 10 vuoden ikäisenä, kun isäni alkoi pukuhuoneessa huomautelle rinnanaluistani...

Vierailija
4/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:30"]

Itse lopetin kyllä 10 vuoden ikäisenä, kun isäni alkoi pukuhuoneessa huomautelle rinnanaluistani...

[/quote]

Mä olin kans jotain 10-11v, isä totesi saunassa, että "sul on sitten tissit alkanu kasvaa..". Se oli viimeinen kerta kun saunoin isän kanssa enää ikinä. Ei sillä, että isä mitenkään väärässä olisi ollut, mutta se oli vaan niin kamalan herkkä asia, kiusallinen ja jopa häpeällinen.. Oma tyttömme täyttää kesällä 12 ja ainakin vielä saunotaan koko perheen kanssa, on ne rinnan alut hänelläkin, onneksi mies on osannut pitää suunsa kiinni.

Vierailija
5/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:30"]

[/quote]

Mä olin kans jotain 10-11v, isä totesi saunassa, että "sul on sitten tissit alkanu kasvaa..". Se oli viimeinen kerta kun saunoin isän kanssa enää ikinä. Ei sillä, että isä mitenkään väärässä olisi ollut, mutta se oli vaan niin kamalan herkkä asia, kiusallinen ja jopa häpeällinen.. Oma tyttömme täyttää kesällä 12 ja ainakin vielä saunotaan koko perheen kanssa, on ne rinnan alut hänelläkin, onneksi mies on osannut pitää suunsa kiinni.

[/quote] Ton ekan 10v jutun laittanut lisää... Juu ei munkaan isä kai pahaa tarkoittanu. Kunhan naljaili ja kiusas mua asialla, mut mua hävetti ihan hirveesti, ja olin muutenkin niin hämilläni kaikesta.

Vierailija
6/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohta 14v tyttö ja 4v poika ja vielä  saunotaan koko perheen kesken. Toivottavasti mahdollisimman pitkään.

Vierailija
7/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sairasta on mun mielestä on kommentoida oman tai kenenkään muunkaan lapsen alkavaa rintojen kasvua. varmaan suomalaisuutta ihan parhaimmillaan, hyh.

olen maalla kasvanut ja muistan kerran meillä kyläilleen maalaisukon sanoneen mun kuullen kun olin noin 13 että "on tainnut tytöllä jo karvankasvu alakaa". isäni totesi siihen vain niih.

itse heittäisin tuollaisen kommentoijan ovesta ulos samantien ja pahoittelisin lapselleni ihmisten typeryyttä. 

Vierailija
8/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siellä saunassa pitää istua koko perheen voimin? ettekö osaa peseytyä itseksenne? vaikka suomalainen olenkin, on tämä osa kulttuuria jäänyt mulle kokonaan avautumatta. lapsena jo ihmettelin, miksi saunassa pitää istua monen hengen voimin hikoilemassa. 

Vierailija
9/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikö sinne saunaan voi mennä millään vuorotellen? Suihkuunkaan ei olis tungosta.

Vierailija
10/10 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ei ole omaa saunaa? Meillä on vaan saunavuoro talon saunassa. Ei sinne voi mennä vuorotellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi