Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sen sanon, että ainoastaan ääliö ei erota laminaattia ja parkettia toisistaan

Vierailija
24.03.2019 |

Katselen paljon asuntojen myynti-ilmoituksia netissä ihan vain huvikseni, ja en muista yhtään kertaa että olisin veikannut laminaattia parketiksi tai päinvastoin. NIITÄ KAHTA EI VOI SEKOTTAA TOISIINSA. Ei ole olemassa niin laadukasta laminaattia, että se menisi aidosta puusta. Eikä maailmassa ole puuta, joka näyttää muovilta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan laminaattia. Onneksi omaan kämppään voi valita muunkin lattiamateriaalin jos näkee vähän vaivaa sellaisen etsimisessä (kaupatkin täynnä laminaattia).

Vierailija
2/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko kuvia vai paikan päällä nähtynä? Ja kuka näitä sitten ei ole erottanut? 

Vierailija
4/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut parkettia, kahdessa ekassa kodissani oli ja kolmatta remontoidessa laminaatti oli aivan itsestäänselvyys. Kestää, helppo ja edullinen asentaa itse ja miellyttävämpi pitää puhtaana. Parketti näyttää ihan kamalalta hetken päästä ja sitä saisi varoa koko ajan. Tuo laminaatti tuntuisi kestävän vaikka ydinohjuksen.

Vierailija
5/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiä selailemalla ei kukaan erota parkettia laminaatista. Paikanpäällä tarkkasilmäinen ne tietysti erottaa toisistaan. Laadukkaat laminaatit on hyviä ja kauniita. Lujempia kuin parketti

Vierailija
6/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko kuvia vai paikan päällä nähtynä? Ja kuka näitä sitten ei ole erottanut? 

Sekä että. Minä erotan heti jo kuvasta, onko lattia parkettia vai laminaattia.

Vierailija
7/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiä selailemalla ei kukaan erota parkettia laminaatista. Paikanpäällä tarkkasilmäinen ne tietysti erottaa toisistaan. Laadukkaat laminaatit on hyviä ja kauniita. Lujempia kuin parketti

:DD No sori mutta minä erotan kyllä kuvista onko laminaatti vai parketti. Olen sitten erikoinen ihminen :)

Vierailija
8/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut parkettia, kahdessa ekassa kodissani oli ja kolmatta remontoidessa laminaatti oli aivan itsestäänselvyys. Kestää, helppo ja edullinen asentaa itse ja miellyttävämpi pitää puhtaana. Parketti näyttää ihan kamalalta hetken päästä ja sitä saisi varoa koko ajan. Tuo laminaatti tuntuisi kestävän vaikka ydinohjuksen.

Mitä vttua? Minä laitatin parketin ekaan omistusasuntooni. Asuin asunnossa 3 vuotta ja parketti oli lähes täydellisessä kunnossa. Katselin sitä valoa vasten ja lähes priimakunnossa oli. Että toiset osaavat asua normaalisti tuhoamatta kotiaan. Ap

Vierailija
9/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu vika laminaatissa on kuin huono kosteuden sietokyky?

Vierailija
10/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.meracus.fi/api/thumbnail?img=/files/kennelmeracus.kotisivuk…

Kun on kolme tuollaista isoa ja vilkasta koiraa, niin kyllä on lattiat tiukilla. Parkettiin jää elämänjälkiä, mutta ei se haittaa, se kuuluu asiaan.

Vierailija
11/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on liukas ja kylmän tuntuinen pinta. 

Vierailija
12/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole koskaan nähnytkään parkettia jos ei osaa.

Vierailija
13/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että parketti sietää kosteutta sen paremmin? Se tummuu, kun taas laminaatti alkaa irvistelemään. Sitten on erikseen kosteutta kestäviä laminaatteja. Tällainen oli siinä ekassa omistusasunnossani eteisessä, 3 vuotta ja loistavasti kesti vedet. Ap

Vierailija
14/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkettiko sietää hyvin kosteutta? Rivitalonappurill oli vesivahinko ja vettä levisi elementtien raoista myös naapuriasuntoihin, niin uudelleenhionta ja lakkaus piti palikkaparketille tehdä.

Vierailija
15/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Minä erotan heti jo kuvasta, onko lattia parkettia vai laminaattia.

No etkä erota. Luulet vain erottavasi.

Vierailija
16/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on liukas ja kylmän tuntuinen pinta. 

Joo pitäisi käydä katselemassa niitä kun lattia pitäisi rempata ja laminaatti oli mietteissä.

Vierailija
17/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat erityiskykynsä, siitä saa olla ylpeä, oli se sitten miten mitätön hyvänsä :)

Vierailija
18/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parkettiko sietää hyvin kosteutta? Rivitalonappurill oli vesivahinko ja vettä levisi elementtien raoista myös naapuriasuntoihin, niin uudelleenhionta ja lakkaus piti palikkaparketille tehdä.

Pareketti kestää paremmin pieniä vesitapaturmia, kuten kaatuneen lasin tai koiran/lapsen pissan. Aika vähällä on selvinnut jos lattia oli noinkin ison vahingon jälkeen vielä korjattavissa. Olisko edes tarvinnut hioa, jos vakuutus ei olisi korvannut?

Vierailija
19/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DD No sori mutta minä erotan kyllä kuvista onko laminaatti vai parketti. Olen sitten erikoinen ihminen :)

Sinulla on harjaantunut silmä. Olen asentanut parketteja ja laminaatteja jo yli 30 vuotta, enkä erota niitä kuvia katsomalla.

Vierailija
20/36 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin oleellinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi