Aiotko katsoa TOM OF FINLAND-elokuvan tv:stä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
On jo Areenassa.
Netistä ei uskalla katsoa, sillä silloin joutuu tahtomattaan johonkin poikkeavien rekisteriin josta on haittaa sitten myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo Areenassa.
Netistä ei uskalla katsoa, sillä silloin joutuu tahtomattaan johonkin poikkeavien rekisteriin josta on haittaa sitten myöhemmin...
Olet varmaan jo pösilö-rekisterissä.
En, mulla on se blu-ray dvd:nä. Pitäis jossain vaiheessa katsoa. En ole vielä saanut aikaiseksia katsoa sitä.
En katso. Olen sen nähnyt jo ja ei ollut mun mielestä mitenkään erityisen hyvä leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo Areenassa.
Emme elä 1960-luvulla enää Eskoseni.
Lapset menee kohta nukkumaan, joten tässä olisi sopivasti aikaa elokuvalle.
Ai joo, voisin katsoakin, nyt kun mainitsit. Huomenna vasta 8.15 työpäivä, joten voin vähän valvoa. Olen heteromies, jos sillä on jotain merkitystä.
Elokuva on kyllä ihan katsottava, ihan draamaelokuvana. Ei mikään loistava kuitenkaan mielestäni. Ohjaaja Dome Karukoski on tehnyt parempiakin.
En aio katsoa. Hain elokuvan avustajakaartiin Forssassa kuvattuun kohtaukseen, jossa alastomat miehet juoksevat jäällä, mutta kikkelini oli kuulemma liian pieni, eikä se näyttäisi elokuvassa hyvältä.
Boikottiin meni koko leffa.
On jo Areenassa.