Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K: Millainen on naislapsi?

Vierailija
24.03.2019 |

Mieslapsen määritelmä tunnetaan, mutta millainen on naislapsi? (Juu, suurin osa naisista, ihan kuin miehistäkin, on vastuullisia aikuisia)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passattu? Ei ikinä itse "alennu" toisista huolehtimaan, mikä olisi kumminkin aikuisen naisen yksi piirre? Tiedän pari-kolme tällaista, ja tämä minun tuttuja naislapsia yhdistää. 

Kuulostaa enemmän kuspäältä kuin naislapselta.

Vierailija
42/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma minunlaiseni. Ainakin on haukuttu babyfaceksi ja kakaraksi, vaikka olen keski-ikäinen. Näytän ja kuulostan "liian" nuorelta joidenkin mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proud to Be,naislapsi!🤗💋

Vierailija
44/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla näin avuton,heikko ja naisellinen prinsessa.En osaa mitään mutta ei minun tarvitsekaan!🤗💋

Vierailija
45/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy usein Normalissa ja ostaa joka kerta Normal kassin. Omistaa valtavan määrän halpoja koruja ja meikkejä. Ruinaa rahaa vanhemmiltaan. 

Vierailija
46/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat lähtökohtaisesti lapsellisia, joten ei tarvita erillistä termiä, toisin kuin miesten kohdalla. Vähän sama kuin termi "white trash", jolla korostetaan poikkeuksellista tilannetta, jossa yleensä sivistyneet valkoiset ovat jotakuinkin samalla jo lähtökohtaisesti alaluokkaisella tasolla kuin muunrotuiset, lähinnä mustat.

Vierailija
47/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla ei ole omia lapsia

Vierailija
48/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa olla jatkuvasti huomion keskipisteenä ja äänessä. Heittäytyy heti avuttomaksi ja autettavaksi, jos homma ei ole mieluinen. Saa järjettömiä raivokohtauksia kun asiat ei mene toivotulla tavalla. Lässyttää vauvaäänellä, koska kuvittelee olevansa jotenkin söpö.

En mä ainakaan noin tee. Oon vaan paljon vapaampi islamissa kun mulle ei anneta raskaata roolia. Islam on antanut sen miehelle. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja.

Länsimaissa vaimoja ei kuulu lyödä. 

Vierailija
49/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat lähtökohtaisesti lapsellisia, joten ei tarvita erillistä termiä, toisin kuin miesten kohdalla. Vähän sama kuin termi "white trash", jolla korostetaan poikkeuksellista tilannetta, jossa yleensä sivistyneet valkoiset ovat jotakuinkin samalla jo lähtökohtaisesti alaluokkaisella tasolla kuin muunrotuiset, lähinnä mustat.

Tämä.

Vierailija
50/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on alle 9v tasolla. 

Vierailija
51/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen n. nelikymppinen, omasta mielestään teiniltä näyttävä, ikiopiskelija, vihervegaani. Ei ota vastuuta mistään, ei edes elatuksestaan, on vaan minä ja mun kosminen egoni...    

Vierailija
52/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on näytä täynnä. 

Vierailija
53/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa siis näyttääkin ns. lapselta tuo naislapsi. Tai jonkinlaiselta prinsessalta.

Vierailija
54/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Jonneveeti läksyjä tekemään.

Vierailija
55/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa tehdä tietyn ruoan (yksinkertainen salaatti, tyyliin pilko ja sekoita). Ainekset kunnossa. Tietää millaista ruoka on, koska sitä on syöty ravitolassa, eineksenä ja kotitekoisena (miehen laittamana) monia kertoja. On nähnyt sivusta valmistamisenkin. Kuulostaa hienolta. Ei tästä riitaa voi syntyä, eihän?

Nyt tapahtuu magia, vaihe yksi. Hän ei piittaa siitä, millainen ko. ruoka on vaan pilkkoo hutiloiden ainekset ihan liian karkeiksi, ei puhdista niitä kovista tai huonoista osista kunnolla, ei mittaa ainesten määriä ja suhteita, ei maista eikä mausta, ei anna maustua tai kypsyä ohjeen mukaisia aikoja. Lopputulos on jotain muuta kuin piti, eikö se maistu kenellekään. Lapset eivät koske eikä mieskään kahdesti maistele.

Magia, vaihe kaksi. HÄN alkaa valittaa ja uhriutua turhasta työstä, kun häntä ei arvosteta. Niin paljon hän suunnittelee ja näkee vaivaa perheen ruokkimiseksi ja palkkiona - ei mitään. Kukaan ei ruokiaan syö. Menee biojätteisiin. Turhaa työtä, eikä hän enää ikinä edes yritä. Yhyy, naisen kohtaloa, miehillä on niin helppoa eivätkä ihan ilkeyksissään arvosta naisen suurta vaivannäköä syömällä sitä tuotetta.

Magia, vaihe kolme. Mies, kokemuksen ja tiedon valossa, kertoo naisen virheet ja kuinka oikeaoppisesti ko. ruoka tulisi valmistaa. Se on kuin kiekon pudotus jäähän. Välitön rähinä eikä taklauksia voi välttää, taitaa tulla sääntörikkeitäkin. Kritiikki tai neuvominen kun on henkilökohtainen loukkaus. Suorin sanoin: ei mies saa neuvoa tekemään paremmin, vaan pitää osoittaa tukea ja sympatiaa kun harmittaa. Valittaminen salaatin kelpaamattomuudesta ja turhasta työstä ei ole ongelma joka pitäisi ratkaista, vaan pyyntö tuelle ja hyväksynnälle.

Toistetaan sama päivittäin tai ainakin useita kertoja viikossa.

Kuulostaa kyllä kummalliselta, jos joku tuollaisen pirttihirmun kanssa on päätynyt pistämään hynttyyt yhteen. 🤔 Ja hankkinut vielä lapsiakin! Mitkähän lienee olleet ne naisen positiiviset puolet, jotka ovat niin paljon painaneet vaakakupissa...

Tuo nainen on voinut aluksi ollakin ns. normaali ihminen ja sitten kun on "päästy" vakituiseen parisuhteeseen, niin sitten onkin paljastanut todellisen karvansa.

Tunnen muutaman miehen, joiden naistyyppi on naislapsi. NL kuitenkin tekee nämä miehet onnettomiksi. 

Vierailija
56/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tavannut mieslapsi- naislapsi pariskunnan. Turvaton olo oli näiden seurassa, sellainen olo, että minä olen vastuussa. Olin silloin 12 v. 

Vierailija
57/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nainen joka ei ole vielä joutunut ottamaan mistään teoistaan vastuuta, ei ne aikuistu ennenkuin on se pikkuinen pakkaus joka on heistä riippuvainen. Ja silloinkin vain jos hoitavat. Eihän ole mitekään tuntematonta että nainen vie lapsensa suoraan roskikseen tmv ei suostu ottamaan vastuuta. 

Vierailija
58/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Juu, miehet on niin aikuisia. Hoitavat työn, perheen, lapset, kotityöt ja metatyöt.

Nainen vaan makaa sohvalla ja kittaa kaljaa. Oikeassa olet. 

Vierailija
59/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N on se sana jolla kuvataa mustaa roskaa. Kuulemma noita mustarotuisia on jotka köy töissä, ovat perheellisisä, eivät köytä tai myy humeita eivätlä edes ole olleet vankilassa alle 20v vanhoina. Suomessa ei vaan ole vielä nökynt mutta kuulemma on olemassa muualla. 

Vierailija
60/62 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton nainen joka ei ole vielä joutunut ottamaan mistään teoistaan vastuuta, ei ne aikuistu ennenkuin on se pikkuinen pakkaus joka on heistä riippuvainen. Ja silloinkin vain jos hoitavat. Eihän ole mitekään tuntematonta että nainen vie lapsensa suoraan roskikseen tmv ei suostu ottamaan vastuuta. 

Tällä logiikalla 90% miehistä, myös perheellisistä, on lapsimiehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi