Vinyylilankkulattia
Ekaa kertaa elämässä. Tarviiko mattoja ollenkaan
Kommentit (12)
Ei muovilattian päälle tarvii mattoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti! Se on muovia ja ruma!
Tää on luksusta. Kivan harmaa mun mielestä.Ennen tätä meil oli kellertävät muovilattiat :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
😂 Ei taida kovin hyvin mennä siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle!
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin vinyyli kuin laminaatti. Itellä ainakin kaunis puukuosi, ei visuaalisesti juuri parketista eronnut, kun vierekkäin malleja kaupassa katselin.
Ite tykkään matoista oli lattia mitä materiaalia tahansa. Saa kivasti ilmettä sisustukseen ja hyvä akustointilisä. Meillä on parketti ja käytetään mattoja.
Jep, jos feikkiä pitää olla, niin mieluummin vinyylilankku kuin laminaatti. On erittäin miellyttävä: hiljainen ja mukava jaloille (joo ei nyt verrata oikeaan parkettiin tms.).
Minulla on toka kämppä meneillään vinyylilankun kanssa. Ainut, mitä kannattaa huolehtia: jotkut esineet saattaa värjätä lattiaa ja esim. kumipohjamattoja ei suositella. Meni aika monta mattoa varastoon sen takia, ja enpä oo uusiakaan jaksanut hommata...
Mielummin laminaatti kun vinyylilankku. Vinyyliankku on kyllä myös musta kaamea. 15 vuoden kokemus laminaatista ja nyt vuosi vinyylilankulla. Ei oma valinta kun vuokralla asutaan.
Asuntoja käyty katsomassa ja kyllä oltava parketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin vinyyli kuin laminaatti. Itellä ainakin kaunis puukuosi, ei visuaalisesti juuri parketista eronnut, kun vierekkäin malleja kaupassa katselin.
Kyllä mä ainakin erotan. Viimeistään se tuntuu kun kävelet lattian päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle!
Ei onneksi! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin erotan. Viimeistään se tuntuu kun kävelet lattian päällä.
Puhuinkin visuaalisuudesta, kun niitä moitittiin rumaksi. Ja käytin sanaa "juuri" eli ovat erotettavissa, mutta yllättävän lähellä. Toki ne jalan alla tuntuu erilaisilta, siihen en edes puuttunut vastauksessa.