Kaunis pieni elämä -blogi, käääääk! Saan näppylöitä tästä:
Kommentit (232)
Siis mietitte mista heidan rahat tulee ja sanotte etta on liian taydellinen elama.
who cares, viihdetta tama on.
inspiroitukaa ja iloitkaa!
ainoat vaatekaupat on Seppälä, H&M, Lindex, CM ja Prisma... Varmaan isommissa kaupungeissa voi olla laajempi valikoima, yleensä on vaan nämä perus.
ainoat vaatekaupat on Seppälä, H&M, Lindex, CM ja Prisma... Varmaan isommissa kaupungeissa voi olla laajempi valikoima, yleensä on vaan nämä perus.
Ainakin pääkaupunkiseudulla Kaffen vaatteita myydään ihan Prismoissa. Ja nettikauppojen kautta saa tilattua vaatteita minne tahansa päin Suomea.
Annen blogi on ihana. Se on kaunis ja kieltämättä hieman viihdyttävä :)
kaupungissa on vain Seppälä ja joku toinen vaatekauppa. Mä en ainakaan omasta puolestani halua ostaa mitään nettikaupoista, mun pitää sovittaa vaatteita, ihan perustoppejakin ennen ostopäätöksen tekemistä. Mulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, ja istuvia vaatteita on vaikea saada. Monissa kaupoissa (esim. Zara) suuri osa vaatteista tehdään pötkömallisille. Palauttelurumba ei oikein jaksa kiinnostaa...
mutta mä en tajua, miten vaikeaa voi olla vaikkapa kaksi kertaa - tai kerran - vuodessa viettää ostospäivä jossain isommassa kaupungissa tehden sesongin hankinnat.
Marina siitä, ettei voi pukeutuu silleen kivasti kuten Kalastajan vaimo kun ei tääl eikä koko Suomes oo kauppoi on pelkkä tekosyy.
Tykkään lukea ja katsella. Eikä ne mun mielestä mitenkään kauhean pinnallsia ole, ihan tavallisia asoita se siinä satajutussakin kertoi. Keksikään itse sataa asiaa teidän perheestä tai itsestänne.
Kaikesta huolimatta mä en pystyis elämään noin. Mä tarvitsen mun elämään pikkasen "rosoisuutta". Luonnnekin mulla on villi, olen tempperamentikas ja välillä vähän "daiju". Varmaan juuri sen takia tykkäänkin kyseistä blogia lukea, on kiva kun kaikki ei ole samanlaisia ja se on jotenkin rauhoittava blogi, kuvineen kaikkineen.
Hihi, täydellinen perhe, täydelliset vaatteet, täydelliset elämäntavat, täydellinen elämä :D
Koitin lukea sitä mutta kyllästyin kuoliaaksi samantien. Mitä turhaa höpinää. Scrollasin kuvat sen sijaan läpi. Täytyy sanoa että toivoisin että osaisin itse kuvata noin hyvin.
blogiin, jos on oikeasti niin, että elelevät vanhempiensa rahoilla. Muutenkin meni maku, kun luulin, että hänen miehensä on joku komea ja rikas ranskalainen, mutta onkin joku kauhavan ammattikorkeakoulusta valmistunut "liikemies", eikä edes hyvännäköinen. Ei ainakaan Facebook-kuvassa.
onkin joku kauhavan ammattikorkeakoulusta valmistunut "liikemies", eikä edes hyvännäköinen.
Ei edes kova työ ja hyvä koulutus (mieheni on DI, minä KM) ole antanut isoja tuloja, vaan pientä rivitaloasuntoa asumme vantaalaisessa lähiössä. Olenkin katkera duunarivanhemmistani.
Nimim. haluan ripauksen ranskalaisuutta elämääni
Ei edes kova työ ja hyvä koulutus (mieheni on DI, minä KM) ole antanut isoja tuloja, vaan pientä rivitaloasuntoa asumme vantaalaisessa lähiössä. Olenkin katkera duunarivanhemmistani.
Nimim. haluan ripauksen ranskalaisuutta elämääni
teidän kaltaisia vanhempiensa rahoilla eleleviä loisia löytyy. Itse olen sanonut omille vanhemmilleni, että käyttäkää itse rahanne ja nauttikaa elämästä.
mutta mä en tajua, miten vaikeaa voi olla vaikkapa kaksi kertaa - tai kerran - vuodessa viettää ostospäivä jossain isommassa kaupungissa tehden sesongin hankinnat.
Marina siitä, ettei voi pukeutuu silleen kivasti kuten Kalastajan vaimo kun ei tääl eikä koko Suomes oo kauppoi on pelkkä tekosyy.
mä ostankin muualta vaatteeni, noin pääsääntöisesti (enkä muuten todellakaan halua näyttää samalta kuin Kalastajan vaimo!), mutta sitten kun pitää saada äkkiä jotain, niin ei kun marssit Seppälään ja tyydyt siihen, mitä siellä on. Mulla on jo likemmäs 100 km lähimpiin ruotsalaisiin halpisketjuihin, joten valinnanvara on aikas pieni. Mulla ei myöskään ole varaa ostaa kerralla paljon vaatteita, koska elän kädestä suuhun, ja ostan silloin, kun jää yli muutama kymppi, joten millekään kovin suurisuuntaisille shoppailureissuille en voi lähteä.
Kirppareillakin käyn, mutta Suomen kirpparit on aika huonotasoisia. Muistan kaipuulla Viron kirppareita. Sieltä ostin oikein vaatevaraston, kun siellä asuin. Todella hyvälaatuisia vaatteita, iso valikoima ja suht edulliset hinnat (tämä siis Tartossa ja Tallinnassa.)
teidän kaltaisia vanhempiensa rahoilla eleleviä loisia löytyy. Itse olen sanonut omille vanhemmilleni, että käyttäkää itse rahanne ja nauttikaa elämästä.
"Teidän kaltaisia"? Ai, meidänkö? Juuri kirjoitin, ettei ole isoja tuloja, koska on duunarivanhemmat. Ihan itse maksamme sitä rivariasuntoamme pankkilainan muodossa, kasvatamme lapsia ja rakastamme kyllä duunarivanhempiamme. Mutta olisi helppoa viettää sellaista eloa kuin Anne ja tradenomi - ja paljon pienemmällä koulutuksella kuin meillä!
T. se KM
minä en nyt oikein usko tuota täydellistä pikku elämää? Liian hyvää ollakseen totta? Epäuskottavaa kaikkine sisutuslehtikuvineen...
Ihana talo ja ihanaa materiaa. Tyylikkääseen sisustukseen ja hyviin valokuviin vaikuttaa varmasti äidin ammatti ja koulutus. Itse en noin tyylikkään ja puhtaan näköistä kotia saisi, vaikka sisustaisin miten.
Todellisuudessa blogi voi olla äidin haavemaailma, todellisuus voi olla ihan toista. Kiireisellä äidillä on koko ajan jokin projekti meneillään ja isä on aina töissä. Ei voi tietää, mutta ihanalta näytti!
onkin joku kauhavan ammattikorkeakoulusta valmistunut "liikemies", eikä edes hyvännäköinen. Ei ainakaan Facebook-kuvassa.
tradenomilinja oli ainakin takavuosina hyvä. En muista millä mittareilla mitattiin, mutta sijoittui hyvin ammmattikorkeakoulujen linjavertailussa. Oppilastyytyväisyys ja sijoittuminen opintojen jälkeen jne. Viime aikoina en ole seurannut, lieneekö koko linjaa enää olemassa.
t. kauhavalainen
minä en nyt oikein usko tuota täydellistä pikku elämää? Liian hyvää ollakseen totta? Epäuskottavaa kaikkine sisutuslehtikuvineen...
Epäiletkö että leikkimökkiä ei ole olemassakaan? Tai taloa? Kuvat on varastettu jostain muualta? Ruoat ovat muovista?
mutta hauska!
Ymmärrän kateellisuuden, kun joku tuhlaa rahaa minkä kerkee, kyllähän se olisi helppoa elämää, jos vaan miettisi mitä seuraavaksi ostaa tai sisustaa ...
Ihan kiva lukea erilaisten ihmisten blogeja,
mutta välillä vaan ihmettelee että miksi pitää ihannoida tuollaista TÄYDELLISTÄ ELÄMÄÄ.
Särmää siitä puuttuu.
Blogin pitäjä jäänyt jotenkin lapselliseksi,
tai ei ole vaan ehtinyt kasvaa aikuiseksi..
kalastajan vaimo on siinä mielessä järkevämpää luettavaa ja silti upeita kuvia!