Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin jotain epäilyttävää puolisoni puhelimesta ja epäilen pettämistä, miten edetä

Kande37
23.03.2019 |

Olemme olleet 5 vuotta parisuhteessa, mutta asumme eri paikkakunnilla. Olimme toissapäivänä ulkona yhdessä ja kun palasimme illalla kotiin, hän laittoi puhelimestaan musiikin soimaan ja meni suihkuun.

Kyysin häneltä jotain, mutta en kuullut vastausta, kun musiikki soi, joten vaimensin ääntä ja näin samalla näytöllä keskustelun hänen ja hänen ystävänsä välillä (ilmeisesti pikavastauksena tehty), jossa hänen ystävänsä oli lähettänyt hänelle puhelinnumeron ja kysynyt seuraavassa viestissä, että joko viestit. Puolisoni oli vastannut, että kyllä, vaikka onkin tyhmää.. Ja että he vasta tutustuvat, ei vielä mitään muuta.

En nyt keksi muuta kuin huonona vaihtoehtoja mitä viestit voivat tarkoittaa. Olin sen verran epätoivoinen viestin nähtyäni, että painoin viestissä annetun numeron ylös ja totesin että numero on vastakkaista sukupuolta olevalle ihmiselle, puolisoni paikkakunnalla.

Näemme seuraavan lerena vasta viikon päästä ja olen jo nyt aivan rauniona, ajatellen eri vaihtoehtoja, mutta en haluaisi nostaa kissaa pöydälle, jos kyse onkin "ei mistään" ja toisaalta en halua käydä keskustelua puhelimitse.

Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Etsiä todisteita ja ottaa käydä keskustelu kasvotusten ja vain odottaa siihen asti vai..?

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku tekosyy selata toisen puhelinta. En ymmärrä.

Vierailija
2/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syyllistyä viestintärikokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan mieheltä. Eikähän tuo nyt ole melko varma keissi.

Vierailija
4/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verrran maantapan tuntuu tämä toisten puhelimien sorkkiminen olla, että tästä pitäisi joku mustasukkainen muikkeli pistää ihan linnaan esimerkin vuoksi. 10 vuotta olisi sopiva kakku. Oppiipahan, että minun puhelin ei ole sinun puhelin.

Vierailija
5/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas puhelimen piilottelu ja "et saa koskea mun puhelimeen tai teet rikoksen" on aihe potkia toinen mäkeen. Jos ei ole salattavaa ei nillitä siitä jos toinen vaikka lainaa puhelinta oh gasp 

Vierailija
6/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee nyt muuta kuin seuraat tilannetta. Tuosta ei kannata tehdä kovin suuria johtopäätöksiä.

Vierailija
7/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät itkemässä toisen puhelimen selailuista, vaikka mitään sellaista ei ole tapahtunut...

Vierailija
8/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhelimen näytön näkeminen mikään rikos ole. Onko tuo nainen joku ulkomaalaistaustainen (hieroja) vai ihan perussuomalaisen nimi? Kyllähän tuo asia selvältä vaikuttaa. Ilmoita erosta ja hanki mies samalta paikkakunnalta.

Vierailija
9/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas puhelimen piilottelu ja "et saa koskea mun puhelimeen tai teet rikoksen" on aihe potkia toinen mäkeen. Jos ei ole salattavaa ei nillitä siitä jos toinen vaikka lainaa puhelinta oh gasp 

Ei sieltä mitään pomppaa esiin, jos sitä lainaa. Yksityisasiat ovat yksityisasioita.

Vierailija
10/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tietenkin.

Vierailija
11/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu. On löytänyt sopivamman itseään lähempää

Vierailija
12/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta suhtaudun silti ankarasti toisen yksityisyyden loukkaamiseen. En kyttää muita (lasten asioista sovitusti) enkä hyväksy muiltakaan kyttäämistä.

Vierailija
13/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletatte, että ap on nainen ja viestitteijä mies?

Vierailija
14/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan mieheltä. Eikähän tuo nyt ole melko varma keissi.

Tottakai asiaan kannattaa heti puuttua. Mikäli miehen puhelin on saatavilla voi lähetellä muutamia kivoja tekstiviestejä ko naiselle ja katsoa mitä saa vastaukseksi.

Vierailija
15/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aloitus on selkeästi naisen käsialaa? Toki puoliso voi olla myös nainen, joka pettää naiskumppaniaan miehen kanssa.

Vierailija
16/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitään. Sellaista se on etäsuhteissa - toinen voi löytää lähempää sellaisen ihmisen, jota näkee useammin.

Vierailija
17/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei kannata pitkittää omaa tuskallista epävarmuuttasi. Ota puheeksi ja kerro miten asian havaitsit. Sä menet romuksi jos jäät sitä yksin miettimään. Miehen selityksistä kyllä huomaat onko salattavaa vai ei. Todennäköisesti on.

Tsemppiä sinulle, olen kokenut samaa pariinkin otteeseen. Ja pidän muuten pettämistä vähintään yhtä pahana kuin puhelimen kurkkimista, ja siitähän tässä sinun tapauksessa ei edes ollut kyse. Pidä huolta itsestäsi!

Vierailija
18/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aloitus on selkeästi naisen käsialaa? Toki puoliso voi olla myös nainen, joka pettää naiskumppaniaan miehen kanssa.

Kerro lisää tästä "naisen käsialasta" millaiset asiat tekstissä viittaavat nimenomaan tähän naisen käsialaan? Ja miten mies kirjoittaisi asian? Minä näen tuon ihan neutraalina. Onko minulla naisen vai miehen "käsiala"?

Vierailija
19/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "näin viestit  vahingossa"-tarinat ovat aina mielenkiintoisia. Pitää aina lukea nämä aloitukset niin näkee millaisia uusia "vahinkoja" on keksitty.

Missä sovelluksessa näkyvät omatkin lähetetyt viestit ruudulla jos siinä on samanaikaisesti jokin musiikkisovellus päällä? Saapuneet kyllä saattavat näkyä, mutta koko keskustelu???

Vierailija
20/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä? No aivan ensin voisit lopettaa miehesi puhelimen ym. yksityisasioiden penkomisen, ei kuulu sinulle. Ja toiseksi, jos asia kerran painaa noin paljon, niin ota se puheeksi, sen sijaan että tulet tänne palstoille kitisemään.