Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa vauva.fi palstalle kirjoittelijoista on yksinäisiä 25-35v lapsettomia sinkkunaisia

Vierailija
23.03.2019 |

Tuli mieleen että aika hassua kun kyse kuitenkin vauva.fi palstasta :D

Miksi he ovat muuten yleensä niin ilkeitä ja aggressiivisia meitä lapsettomia sinkkumiehiä kohtaan, jotka kirjoittelemme heille täällä? 🤔

M28

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkelaa.

Vierailija
2/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perheenäidit ovat Tinderissä hakemassa salaseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat väitteen? Minä olen parisuhteessa ja minulla on 2 lasta, silti kirjoittelen tänne.

Se aggressiivisuus teitä kohtaan riippuu ihan siitä mitä te tänne kirjoitatte.

Vierailija
4/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti te haluatte että me emme antaisi kenellekään miehelle koskaan paitsi juuri teille. siis te = jokainen mies. sellainen tuottaa vaikeuksia, ehkäpä sinä matemaattisloogisen sukupuolen edustajana nyt kerrot, että miten annan jokaiselle yksilölle ilman että annan kaikille? terveisin turhautunut aggressiivinen nuori nainen

Vierailija
5/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tänne kirjoittavat olisivat aika hyvä poikkileikkaus nettiaktiivisesta kansasta. Aika paljon täällä on miehiäkin.

Vierailija
6/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16-vuotias poika.

Vierailija
7/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin itse olen reilusti yli tosta haarukasta, mies ja kolme täysi-ikäistä lasta löytyy. Monissa keskusteluissa on tullut vastaan selkeästi vielä vanhempaa porukkaa.

Vierailija
8/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monesti te haluatte että me emme antaisi kenellekään miehelle koskaan paitsi juuri teille. siis te = jokainen mies. sellainen tuottaa vaikeuksia, ehkäpä sinä matemaattisloogisen sukupuolen edustajana nyt kerrot, että miten annan jokaiselle yksilölle ilman että annan kaikille? terveisin turhautunut aggressiivinen nuori nainen

Valitsemalla yhden miehen jolle annat paljon.

Toki useimmat tavismiehet haaveilevat pääsevänsä alfan rooliin, mutta suurin osa tyytyy ilolla naiseen joka rakastaa ja osoittaa sen jokapäiväisessä arjessa.

Vierailija
9/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki useimmat tavismiehet haaveilevat pääsevänsä alfan rooliin, mutta suurin osa tyytyy ilolla naiseen joka rakastaa ja osoittaa sen jokapäiväisessä arjessa.

no näinhän suurin osa ihmisistä tekee, sitä kutsutaan avioliitoksi. check the statistics

Vierailija
10/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 5 vuotias koira

Vierailija
11/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvioisin ikähaarukan ylemmäksi, katkeria keski-ikäisiä akkoja joilla munasarjat kuivuneet. Viha miehiä ja nuorempia naisia kohtaan tihkuu sen verran läpi viesteistä.

Sinullahan tuo sairas viha tihkuu läpi.

Vierailija
12/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden teinin 44 vuotias äiti ja olen onnellisessa parisuhteessa lasten isän kanssa. Kirjoitan tänne mielestäni ihan mukavia ja asiallisia kirjoituksia. Olen mielummin kirjoittamatta, kun kirjoitan jotain ilkeää.

Löysin tämän palstan silloin kun vanhin lapseni oli vatsassa, eli yli 18 vuotta sitten.

Vierailija
13/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toinen mitä tällainen hönpsykkä aggressiivinen hysteerikko ei ymmärrä on että miksi ette dissaa ja hauku ja pilkkaa ja alenna niitä alfoja täällä? vaan naisia? Jotenkin tuntuu epäloogiselta että sekksikaruselli likaa naiset kun joku muu sen tekee (mut se mies on ok) ja sit jos ite tekee niin ja pyörittää karusellia niin ne naiset ei ookkaan likasia vaan jees?

Vierailija
14/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika mukavaa, ettei tiedä yhtään kuka siellä postailee?

Voi olla nuori tai vanha sielu.

Rakastakaa toisianne ja itseänne.

Vierailija
15/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi klttimiehet purkaa vihansa naisiin eikä niihin miehiin jotka vie naiset heidän mukaansa heiltä? raukkamaista pienempiensä kiusaa klassisimmillaan

Vierailija
16/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 5 vuotias koira

Mä kun sitä olenkin +30 v. Ihmis-sika. Nöf Nöf !

Vierailija
17/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tänne kirjoittavat olisivat aika hyvä poikkileikkaus nettiaktiivisesta kansasta. Aika paljon täällä on miehiäkin.

Suomen kielinen Youtube + vauva.fi = hyvä poikkieikkaus. Sukupuolijakauma suurin piirtein käänteinen.

Vierailija
18/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama mutta ainakin tulossa myös mielihyvää jos seurustele oman puhelimen kans, ihmiset eivät ole ikuisia eikä mikään koskaan katsoa.

Vierailija
19/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-vuotias nainen.

Vierailija
20/27 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisis ton 25-35 ikäryhmän olevan bailaamassa tai ruuhkavuosia viettämässä  perheineen eikä täällä

viettämässä aikaa. Minun nuoruudessani ei ollut nettiä edes.