Suurin osa vauva.fi palstalle kirjoittelijoista on yksinäisiä 25-35v lapsettomia sinkkunaisia
Tuli mieleen että aika hassua kun kyse kuitenkin vauva.fi palstasta :D
Miksi he ovat muuten yleensä niin ilkeitä ja aggressiivisia meitä lapsettomia sinkkumiehiä kohtaan, jotka kirjoittelemme heille täällä? 🤔
M28
Kommentit (27)
Minä olen 45-vuotias eronnut, lapseton nainen. Käyn täällä, koska olen yksinäinen. Iltaisin kun täällä juttelee, ei tunnu niin yksinäiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monesti te haluatte että me emme antaisi kenellekään miehelle koskaan paitsi juuri teille. siis te = jokainen mies. sellainen tuottaa vaikeuksia, ehkäpä sinä matemaattisloogisen sukupuolen edustajana nyt kerrot, että miten annan jokaiselle yksilölle ilman että annan kaikille? terveisin turhautunut aggressiivinen nuori nainen
Valitsemalla yhden miehen jolle annat paljon.
Toki useimmat tavismiehet haaveilevat pääsevänsä alfan rooliin, mutta suurin osa tyytyy ilolla naiseen joka rakastaa ja osoittaa sen jokapäiväisessä arjessa.
toinen mitä tällainen hönpsykkä aggressiivinen hysteerikko ei ymmärrä on että miksi ette dissaa ja hauku ja pilkkaa ja alenna niitä alfoja täällä? vaan naisia? Jotenkin tuntuu epäloogiselta että sekksikaruselli likaa naiset kun joku muu sen tekee (mut se mies on ok) ja sit jos ite tekee niin ja pyörittää karusellia niin ne naiset ei ookkaan likasia vaan jees?
"Bros before hoes."
Googlaa tuo niin ymmärrät paremmin. Miehet tietävät ettei kannata riidellä oman sukupuolen kesken, sillä se heikentää omaa yhteiskunnallista asemaa.
Kristallipallo sen kertoi...... Huoh.....
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45-vuotias eronnut, lapseton nainen. Käyn täällä, koska olen yksinäinen. Iltaisin kun täällä juttelee, ei tunnu niin yksinäiseltä
Sama, olen myös nelikymppinen lapseton nainen. Muutaman vuoden palstaillut jo.
Ja täällä 40 v onnellinen vaimo ja 18-vuotiaan äiti, joka löysi palstalle aikanaan odottaessaan. Silloin täällä oli pikkuisen eri meininki. Toisaalta nykymenolla ei enää jää koukkuun.
Täällähän voi kuka tahansa esiintyä miehenä tai naisena, ihan minkä ikäisenä vaan ja keksiä aivan mitä juttuja vaan. Ja läpi menee useimmille...
Terveisin 90-vuotias polyamorinen naisoletettu.
Tämän huomaa siitä, että kun kirjoitan, että yhteiskunnan tuella ei pitäisi 18-vuotiaan itsenäistyä, saan alapeukkuja.
Siis jos tarvitsee asumistukea, voisu asua opiskelujen ajan vanhemmillaan.
(Juu, jotkut opinnot vaativat muuttoa, jos yliopisto on kaukana)